Kwanyin schreef:Maar gaat het erom dat ze het woord 'verkering' voor 14-jarigen vindt of dat haar moeder haar feliciteert dat ze al 3 jaar samen is?
Dat vroeg ik me ook af, uit de post daarna bleek dat 'verkering' blijkbaar het verkeerde woord is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kwanyin schreef:Maar gaat het erom dat ze het woord 'verkering' voor 14-jarigen vindt of dat haar moeder haar feliciteert dat ze al 3 jaar samen is?
SharonIndezz schreef:Wooww beste woorden voor een meidje van jouw leeftijd
Doanique schreef:xSCWx schreef:Mag ik ook iets over mijn vader posten?
Hij heeft net facebook uitgevonden.
Mijn vriend had zijn profielfoto veranderd dus mijn vader reageerd: leuke foto.
De fokker van onze hond heeft een profielplaatje van een puppy en reageerd: leuk stel.
Reageert mijn vader: leuke hondjes!
Ik snap m niet...
xSlvna schreef:Sharon, niks 'de jeugd van tegenwoordig'
Paardjes45 schreef:Niet van mij, maar van mijn vriendin haar zus. (Mag dat ook) Mijn vriendin noem ik ff r, de zus a en het meisje waar ze ruzie mee heeft y.
Ik was met R op een schoolfeest en jahoor wie blijkt daar ook te zijn Y. Y zat vervelend te doen en de zus van R zag dat dus. Ze zei, als die ho*er weer vervelend begint te doen, geef je haar een schop onder d'r k*t, F*cking Sl*t, nou je raad het vast al ze zei het iets te hard en Y stond precies naast haar. Je moest de gezichten van die nette mensen zien![]()
Ps: Hier moest je gewoon bij zijn, nou klinkt het niet zo grappig maar oh wat hebben we gelachen
Paardjes45 schreef:Haar zus zei het (19), over dat schelden, bij ons in de klas gebruiken we dagelijk woorden zoals, f*ning enz wij vinden dat heel normaalen we noemen elkaar bijvoorbeel K*tje, als grapje. Bij ons wordt daar niet moeilijk over gedaan.
bromfiets schreef:Je hebt genante goed geschreven
Mijn moeder denk nog steeds dat ik opgevoed moet worden, ook al ben ik inmiddels 30. Dat gaat van opmerkingen dat ik MOET eten tot de vraag of ik ook tussen m'n tenen heb gewassen. Of daar mensen bij zijn of niet is niet van belang