Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:20

Kwanyin schreef:
Maar gaat het erom dat ze het woord 'verkering' voor 14-jarigen vindt of dat haar moeder haar feliciteert dat ze al 3 jaar samen is? :+

Dat vroeg ik me ook af, uit de post daarna bleek dat 'verkering' blijkbaar het verkeerde woord is :+ of misschien vindt ze het echt verschrikkelijk dat haar moeder haar feliciteert op facebook met de drie-jarige verkering ;)

SharonIndezz

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:37

verkering... dat zeggen wij hier als je een jaar of 14 bent... haha ik ben bijna 20 en mijn vriend 27... dan is relatie toch een beter woord als verkering.. vind ik dan haha :') vond het wel super lief dat ze daar aan dacht :)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:31

ja lijkt mij ook.. Mijn instructrice gebruikte vandaag het woord ''verkering'' en klonk echt raar uit haar mond.. zeker omdat het ongeveer over mij ging :') (Ze is 52 fzo) Klinkt gwn vreemd.. :P

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:33

Ik gebruik ook liever het woord relatie. Verkering heb je tot een jaar of...max 16 vind ik.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:34

Mijn ouders hebben ook heel vaak dingen, kan alleen niet echt wat opnoemen nu. Behalve dat m'n vader met een hele rare stem soms gaat praten en met hele nette woorden, is echt onwijs grappig maar niet als we ergens in het openbaar zijn :=
Of als ik in de stad oid loop met m'n moeder en er kijken jongens is het altijd zo : ' kijk ze vinden je leuk' 'oh dat is wel een leuke schoonzoon'*net iets te hard* word daar af en toe een beetje gek van :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:38

Ik vind het ook echt vreselijk als ze verkering zeggen :')

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:47

Wat is er mis met verkering?? Als je niet samenwoont/getrouwd of verloofd/in ondertrouw bent... Dan is het toch verkering... Relatie heb je al met iedereen om je heen. Ik woon al bijna 10 jaar samen en hebben een geregistreerd partnerschap, maar hij is nog steeds mijn vriendje en niet mijn man. Als hij mijn vriendje niet meer is, is hij mijn man ook niet meer..

Edit: telefoon weigerde dienst, zodat ik niet verder kon typen.
Laatst bijgewerkt door rainbow8 op 04-09-13 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:48

Niet van mij, maar van mijn vriendin haar zus. (Mag dat ook) Mijn vriendin noem ik ff r, de zus a en het meisje waar ze ruzie mee heeft y.

Ik was met R op een schoolfeest en jahoor wie blijkt daar ook te zijn Y. Y zat vervelend te doen en de zus van R zag dat dus. Ze zei, als die ho*er weer vervelend begint te doen, geef je haar een schop onder d'r k*t, F*cking Sl*t, nou je raad het vast al ze zei het iets te hard en Y stond precies naast haar. Je moest de gezichten van die nette mensen zien _/-\o_

Ps: Hier moest je gewoon bij zijn, nou klinkt het niet zo grappig maar oh wat hebben we gelachen

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:58

Wooww beste woorden voor een meidje van jouw leeftijd :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:07

SharonIndezz schreef:
Wooww beste woorden voor een meidje van jouw leeftijd :')

Haar zus zei het (19), over dat schelden, bij ons in de klas gebruiken we dagelijk woorden zoals, f*ning enz wij vinden dat heel normaal :o en we noemen elkaar bijvoorbeel K*tje, als grapje. Bij ons wordt daar niet moeilijk over gedaan.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:12

De jeugd van tegenwoordig. :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:16

Wij schelden absoluut niet tegen elkaar, wij zijn juist een heel hecht groepje. (Niet dat je dat zegt, maar voordat iemand anders begint. Enja als we boos zijn kan het er hard aan toe gaan, maar het is ook weer heeeel gezellig)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:07

Doanique schreef:
xSCWx schreef:
Mag ik ook iets over mijn vader posten? :D
Hij heeft net facebook uitgevonden.
Mijn vriend had zijn profielfoto veranderd dus mijn vader reageerd: leuke foto.
De fokker van onze hond heeft een profielplaatje van een puppy en reageerd: leuk stel.
Reageert mijn vader: leuke hondjes! _O-

Ik snap m niet...

Dat mijn vader onder een foto van mijn vriend (en mij) reageert met "leuke hondjes", doelend op de proefielfoto die ook een reactie heeft geplaatst. Oftewel, totaal niet relevant voor de foto en een tikkie gênant :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:08

Sharon, niks 'de jeugd van tegenwoordig' :n

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:55

xSlvna schreef:
Sharon, niks 'de jeugd van tegenwoordig' :n

Tut tut geef maar toe dat de hele jeugd rot en om zeep is

Je moest eens zien wie ze heeft grootgebracht :Y)

Maar ik weet niet wel niet waarom deze anekdote geplaatst werd omdat hier toch een moeder (of soms vader en heel af en toe een ander familielid) de hoofdrol moet spelen...maar fijn dat het gedeeld is hoe uitgebreid de woordenschat van 12-jarigen tegenwoordig is {:} .

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 00:00

Elkaar k*tje noemen. :')

Weer leuke geniale dingen staan ertussen! Ik moest vooral erg lachen om dat horloge in combinatie met bloody hell. :+
Deze schiet me net te binnen:

Mijn oma heeft een zus, laten we haar even Anna noemen, en Anna is ontzettend dik. Nu heeft oma de neiging om bij elke vollere vrouw tegen me te sissen dat dat net tante Anna is. Zo zaten we ongeveer een jaar geleden in het theater. Die zaal was muisstil en het stuk was al even bezig. Heel leuk, tot oma een stevige actrice op het toneel ontdekte.
'Littera, moet je kijken, dat is net tante Anna!' Ze klonk precies als een misthoorn. -O-

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 00:04

Paardjes45 schreef:
Niet van mij, maar van mijn vriendin haar zus. (Mag dat ook) Mijn vriendin noem ik ff r, de zus a en het meisje waar ze ruzie mee heeft y.

Ik was met R op een schoolfeest en jahoor wie blijkt daar ook te zijn Y. Y zat vervelend te doen en de zus van R zag dat dus. Ze zei, als die ho*er weer vervelend begint te doen, geef je haar een schop onder d'r k*t, F*cking Sl*t, nou je raad het vast al ze zei het iets te hard en Y stond precies naast haar. Je moest de gezichten van die nette mensen zien _/-\o_

Ps: Hier moest je gewoon bij zijn, nou klinkt het niet zo grappig maar oh wat hebben we gelachen

Paardjes45 schreef:
Haar zus zei het (19), over dat schelden, bij ons in de klas gebruiken we dagelijk woorden zoals, f*ning enz wij vinden dat heel normaal :o en we noemen elkaar bijvoorbeel K*tje, als grapje. Bij ons wordt daar niet moeilijk over gedaan.

Niet dat ik jullie ken of zo, maar dit klinkt heel simpel, dom en ontzettend ordinair.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:26

R, A en haar halve familie zijn kampers, dus vadaar komt dat denk ik. De rest van onze klas is niet echt zo, afentoe floept er zoiets uit, als ze boos zijn, daar wordt dan niet moeilijk over gedaan. Maar zo hierboven klinkt het absoluut niet dagelijks. A was ontzettend kwaad op Y, omdat zij R de hele tijd zat uittedagen, schelden en het heeft al een keer tot een gevecht geleid. Zeg nou zelf, ik weet zeker dat als jij zo kwaad op iemand bent, ook tegen haar/hem gaat schelden. Opdat moment was ze wel een beetje doorgedraaid, omdat R al erg gepest is en dit moest er ook bij. Snap je het een beetje? Ik wil even zeggen dat onze klas echt niet is wat je denkt (dom, ordinair en simpel) maar juist een hele gezellige, goede, grappige, hechtige groep is.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:40

Okey, nou ja zoals ik al zei ken ik het hele verhaal niet dus houd ik er maar m'n mond over :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:40

Afbeelding

Maar het is hier een topic voor genante uitspraken van je moeder, niet de groffe vocabulaire van je klasgenoot ;) .

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:57

ten eerste: Zoals ik al zei, klinkt het niet grappig (het is ook niet grappig), alleen de gezichten van die mensen waren een miljoen waard en het was best genant omdat al die nette mensen dat hoorden.

Ten tweede: het was haar zus van 18/19

Ten derde: Sorry, ik zal niet meer zulke dingen posten (vond het zelf best genant)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:11

Maar het is alsnog geen genante moeder opmerking :+

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:20

Nogmaals, sorry. Je mag het verwijderen, als je wilt.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:33

bromfiets schreef:
Je hebt genante goed geschreven :P

Mijn moeder denk nog steeds dat ik opgevoed moet worden, ook al ben ik inmiddels 30. Dat gaat van opmerkingen dat ik MOET eten tot de vraag of ik ook tussen m'n tenen heb gewassen. Of daar mensen bij zijn of niet is niet van belang :')

Haha dit herken ik ;)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:55

Oh, er schiet er nog eentje bij me te binnen. Meest genante moeder-dochter moment voor mij :')
Zo'n half jaar geleden gebeurd..

Had een nieuwe vriend (heb hem nog steeds :+ ), en m'n ma, haar vriendin (m'n stiefmams ;) ) en ik zitten gewoon rustig op de bank te eten.. Vraag me moeder, echt uit het niets; 'Heb je nou al eindelijk een keer sex gehad?'

Ik dacht dat ik dood ging :') :') |o