De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:00

_mexx_lady_ schreef:
Enkel een hond maar ik geloof dat die schrikschijter doodsbang de loop op gaat als ie dat over zijn rug voelt gaan :')

Heb m maar meteen uit de kast gehaald en ja hoor, kat is er nog steeds dol op! :+

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:13

Wel grappig dat sommige mensen boos worden als ze een huishoudelijk artikel krijgen van man/vrouw. Mijn ouders zijn juist praktisch ingesteld wat dat betreft. Vader wil uberhaupt zijn verjaardag niet vieren, maar miste nog soeplepels met gaten onderin (dus eigenlijk een gehaktbal lepel :') ), dus dat vroeg die aan mama. Mama gekocht, hij blij, mama blij, iedereen blij. Volgensmij vinden mijn ouders het stuk taart dat mijn broertje of ik maken nog wel het allerleukste cadeau van de dag, want verder vinden ze hun verjaardag totaal niets bijzonders :P.

Edit: En onder het mom van: Als we toch geld uitgeven doe dat dan niet aan kopjes die je toch al hebt, koop er dan gewoon iets voor wat we nog nodig hebben.
Laatst bijgewerkt door Badeendje op 31-07-13 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:14

GamblersCup schreef:
AmyII schreef:
Oh en eens een 10kg zware marsepeinen varken gekregen.

Aaaaahhhhh, waar kun je zoiets kopen???? :~ <3 :wow:

V&D heb ik ze wel eens gezien!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:38

Oja nog een, met sinterklaas suprises.
Iedereen kreeg geweldige cadeaus, budget was 25,- en mijn lieve papa had mij kwam ik halverwege achter.
Ik was al wat bang voor een ruk cadeau, maar dacht.. Wat kun je verkeerd doen met 25,- ?!

Nou..... -O-

Het gedicht ging over make-up etc. (Ik had eye-liner op mn lijstje staan) en wat kreeg ik uiteindelijk?
Wattenschijfjes. Gewoon 1 rol wattenschijfjes. -O-

En het ergste is dan gewoon de laatste zin in het gedicht:"Ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn."

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:53

badeendje schreef:
Wel grappig dat sommige mensen boos worden als ze een huishoudelijk artikel krijgen van man/vrouw. Mijn ouders zijn juist praktisch ingesteld wat dat betreft. Vader wil uberhaupt zijn verjaardag niet vieren, maar miste nog soeplepels met gaten onderin (dus eigenlijk een gehaktbal lepel :') ), dus dat vroeg die aan mama. Mama gekocht, hij blij, mama blij, iedereen blij. Volgensmij vinden mijn ouders het stuk taart dat mijn broertje of ik maken nog wel het allerleukste cadeau van de dag, want verder vinden ze hun verjaardag totaal niets bijzonders :P.

Edit: En onder het mom van: Als we toch geld uitgeven doe dat dan niet aan kopjes die je toch al hebt, koop er dan gewoon iets voor wat we nog nodig hebben.

Ja zie je nou wel, dan ben ik toch niet de enige die er zo over denkt! Ik moet ook niks hebben van losse prullen, geef mij maar iets waar ik wat aan heb :D

Konstantine

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:10

Mee eens!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:17

Ik ben zooooo blij dat wij het geven van kadootjes gestopt hebben. We geven niets en willen niks. Liever bij een spontaan bezoekje een flesje wijn of een bos bloemen dan al die onzin dingen die ook hier voorbij komen.... (kinderen krijgen wel een kadootje natuurlijk)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:22

Grappig topic dit!

Ik heb een keer wel een cadeautje gekregen waar ik echt totaal niks mee kon. Hoewel ik het gebaar erachter heel lief vond! ik had nog niet zo lang mijn vorig paardje, een haflinger met een XXL hoofd :') en toen heeft een tante van mij een halstertje bij de AVEVE gehaald.. in maat pony _O- vond het natuurlijk lief dat ze hem gekocht had voor me maar heb gezegd dat die nooit ging passen. Toen zijn we wel nog later een andere gaan halen in de juiste maat :))

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:24

Giolli schreef:
Oja nog een, met sinterklaas suprises.
Iedereen kreeg geweldige cadeaus, budget was 25,- en mijn lieve papa had mij kwam ik halverwege achter.
Ik was al wat bang voor een ruk cadeau, maar dacht.. Wat kun je verkeerd doen met 25,- ?!

Nou..... -O-

Het gedicht ging over make-up etc. (Ik had eye-liner op mn lijstje staan) en wat kreeg ik uiteindelijk?
Wattenschijfjes. Gewoon 1 rol wattenschijfjes. -O-

En het ergste is dan gewoon de laatste zin in het gedicht:"Ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn."

Sorry ik heb helemaal plat gelegen om deze _/-\o_ :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:51

Aahh weet er nog eentje.
Heb ooit van een vriendin een fotokadertje gekregen die al gebruikt en stuk was.
Ik had eens gezegd dat ik het een leuk kadertje vond en jep daar zit ie het in het inpakpapier en er was zelfs een stukje afgebroken.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:31

suuzepuus schreef:
Ik ben zooooo blij dat wij het geven van kadootjes gestopt hebben. We geven niets en willen niks. Liever bij een spontaan bezoekje een flesje wijn of een bos bloemen dan al die onzin dingen die ook hier voorbij komen.... (kinderen krijgen wel een kadootje natuurlijk)

Ohhh ik wou dat mijn schoonfamilie er ook zo over dacht... Maar mijn schoonma wil niet stoppen met het geven van kado's, 'want dat is niet eerlijk voor de jongste, die heeft dan een aantal jaar minder Sinterklaas kunnen vieren' (iedereen is volwassen inmiddels, heeft eigen inkomen)
Als ze nog eens met dat argument komt ga ik toch echt zeggen dat de jongste uiteindelijk ook het kortst van haar ouders heeft kunnen genieten als ze doodgaan. Is toch ook niet eerlijk! :+

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 20:33

Plien91 schreef:
Met m'n vriendengroep hebben we ook wel eens bewust een vreselijk lelijk cadeau gegeven :)).
Als we bij een vriend gingen eten, moesten we altijd een eigen bord + beker meenemen omdat hij niet genoeg servies had.
Voor zijn verjaardag heeft iedereen daarom een afgrijselijk lelijk bord gekocht (bij de kringloopwinkel enzo) en dito mok. Jaren '70 bruin, hello kitty, bloemetjes, foute teksten en zelfs nog een kanten tafelkleedje, alles kwam voorbij.
Het uiteindelijke servies:
[ Afbeelding ]
De vriend kon het gelukkig waarderen en daarnaast heeft hij nog een goedgevulde envelop gekregen ;)

Dat vind ik juist super leuk!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 23:34

Ik wil geen huishoudelijke kado's voor mijn verjaardag, die boodschap is luid en duidelijk aangekomen, dus dat probleem is opgelost, ik krijg nog liever niks en dat we dan een week later die benodigde stofzuiger (of wat dan ook mist in mijn huishouden) "gewoon" gaan halen.

Bedacht ik nog een geweldig kraamkado dat mijn schoonzus kreeg bij geboorteland van mijn nichtje: een Zwitserse koeienbel :')
We dachten zou het nou de bedoeling zijn dat we die bij de baby om d'r nek doen? :o?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 23:59

Kwanyin schreef:
ik lach me een breuk _O- . Die kinderlijke paardencadeaus zijn ook hilarisch _O- .
Ik zou zo iemand terugpakken. Houdt hij toevallig van auto's? Dan zo'n onnozel Duplowagentje cadeau doen. "Hoezo? ik dacht dat je zei dat je van auto's hield!" . Of bij voetbal zo'n stom kitscherig voetbalpoppetje ofzo :+ .

Jaaaa, VRESELIJK!!!! Ik kreeg voor mn 20 ste verjaardag een paarden kalender van mn oma!!!! HALLO!!!! -O-

Laatst kreeg ik van een vriendin een kitserige mep roos met glitters -O- ik dacht echt WTF, denk je nu echt dat ik dat neer ga zetten??? Ken je me uberhaupt??? Hij lag nog in mn auto en een broertje van een andere vriendin zei, wat een mooie bloem! Ik zei: hebben??? Hij blij, ik blij, ouders van dat kind vast minder blij :j

Oow ja.... Btw, GEWELDIG TOPIC!!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 00:13

Klijntje schreef:
suuzepuus schreef:

Ohhh ik wou dat mijn schoonfamilie er ook zo over dacht... Maar mijn schoonma wil niet stoppen met het geven van kado's, 'want dat is niet eerlijk voor de jongste, die heeft dan een aantal jaar minder Sinterklaas kunnen vieren' (iedereen is volwassen inmiddels, heeft eigen inkomen)
Als ze nog eens met dat argument komt ga ik toch echt zeggen dat de jongste uiteindelijk ook het kortst van haar ouders heeft kunnen genieten als ze doodgaan. Is toch ook niet eerlijk! :+

:') _O-

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 00:37

_KiMbErLeY_ schreef:
Laatst kreeg ik van een vriendin een kitserige mep roos met glitters -O- ik dacht echt WTF, denk je nu echt dat ik dat neer ga zetten??? Ken je me uberhaupt??? Hij lag nog in mn auto en een broertje van een andere vriendin zei, wat een mooie bloem! Ik zei: hebben??? Hij blij, ik blij, ouders van dat kind vast minder blij :j

Lijkt me best leuk hoor! :D

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:30

ik was jarig vorige maand, en mijn beste vriendin de maand daarvoor, ik had aan haar iets van 15 euro aan cadeautjes gegeven en toen ik terug kwam van vakantie ook nog een armbandje van 6 euro
watkrijg ik?
zon flut armbandje van skoobidou materiaal maar dan dunner, met 3 bloemetjes er op die er waarschijnlijk heel snel af gaan vallen, of toch niet want ik draag dat soort dingen nooit..
t koste wss iets van 3 euro..
leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:44

Wat maakt het nou weer uit hoeveel iets kost.
Ik heb liever iets leuks van een euro dan iets stoms van een miljoen.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:47

Doanique schreef:
Wat maakt het nou weer uit hoeveel iets kost.
Ik heb liever iets leuks van een euro dan iets stoms van een miljoen.

Dit dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:52

Sorry maar ik zou ook echt niet blij zijn als ik mijn (BESTE) vriendin iets zou geven van 20 euro en ik iets terug zou krijgen van 3 euro, nu ligt het ook aan de financiële situatie maar toch. Het gaat niet precies om hoe duur iets is, maar een krikkemakkig armbandje krijgen als jij je best hebt gedaan op een tof cadeau is echt niet leuk hoor. (overigens heb ik het nooit meegemaakt, mijn beste vriendinnen gaven altijd hele leuke cadeautjes.)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 14:03

Als ik nou iets krijg wat echt bij me past en/of wat ik echt leuk vind dan maakt t mij ook niks uit hoeveel het gekost heeft. Ook niet als ik 20 euro oid aan het kado van een ander uitgegeven heb. Als het maar bij me past :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:22

Iets duurs is toch niet persé leuk... Ik kan je uggs gaan geven maat 32 (of ieder ander merk dure schoenen), of ik kan je een heel leuk armbandje geven dat precies bij je past van 2 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:30

sorry hoor maar dat zijn ook extreme voorbeelden die kant noch wal raken :+
ja, als het een heel leuk cadeau is voor 2 euro- maar de armbandjes die 2 euro kosten zijn meer dingen voor 'erbij'.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:35

Ligt ook aan de financiële mogelijkheden. Ik heb het vrij ruim met mijn vriend en wij hebben geen kinderen. Een vriendin van mij heeft het minder ruim en ook nog eens 3 kinderen. Daar geef ik best wat geld aan uit, ik verwacht dat absoluut niet terug! Ik vind het leuk als zij langskomt en eventueel iets kleins meeneemt wat bij mij past :)
En zo zijn mijn familie en vrienden allemaal eigenlijk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:44

Dat zei ik al, het ligt ook aan de financiële situatie. Op mijn leeftijd gaat dat echter nog niet zo heel erg op- we wonen allemaal thuis zonder kosten, de meesten hebben vrij rijke ouders e.d.
Ik heb ook een meisje in m'n omgeving dat moet eten van de voedselbank, nooit een auto heeft gehad etc. tja, van haar zou ik ook echt geen (duur) cadeautje verwachten hoor :n