_mexx_lady_ schreef:Enkel een hond maar ik geloof dat die schrikschijter doodsbang de loop op gaat als ie dat over zijn rug voelt gaan
Heb m maar meteen uit de kast gehaald en ja hoor, kat is er nog steeds dol op!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
badeendje schreef:Wel grappig dat sommige mensen boos worden als ze een huishoudelijk artikel krijgen van man/vrouw. Mijn ouders zijn juist praktisch ingesteld wat dat betreft. Vader wil uberhaupt zijn verjaardag niet vieren, maar miste nog soeplepels met gaten onderin (dus eigenlijk een gehaktbal lepel), dus dat vroeg die aan mama. Mama gekocht, hij blij, mama blij, iedereen blij. Volgensmij vinden mijn ouders het stuk taart dat mijn broertje of ik maken nog wel het allerleukste cadeau van de dag, want verder vinden ze hun verjaardag totaal niets bijzonders
.
Edit: En onder het mom van: Als we toch geld uitgeven doe dat dan niet aan kopjes die je toch al hebt, koop er dan gewoon iets voor wat we nog nodig hebben.
Giolli schreef:Oja nog een, met sinterklaas suprises.
Iedereen kreeg geweldige cadeaus, budget was 25,- en mijn lieve papa had mij kwam ik halverwege achter.
Ik was al wat bang voor een ruk cadeau, maar dacht.. Wat kun je verkeerd doen met 25,- ?!
Nou.....![]()
Het gedicht ging over make-up etc. (Ik had eye-liner op mn lijstje staan) en wat kreeg ik uiteindelijk?
Wattenschijfjes. Gewoon 1 rol wattenschijfjes.![]()
En het ergste is dan gewoon de laatste zin in het gedicht:"Ik weet zeker dat je er blij mee zult zijn."
suuzepuus schreef:Ik ben zooooo blij dat wij het geven van kadootjes gestopt hebben. We geven niets en willen niks. Liever bij een spontaan bezoekje een flesje wijn of een bos bloemen dan al die onzin dingen die ook hier voorbij komen.... (kinderen krijgen wel een kadootje natuurlijk)
Plien91 schreef:Met m'n vriendengroep hebben we ook wel eens bewust een vreselijk lelijk cadeau gegeven.
Als we bij een vriend gingen eten, moesten we altijd een eigen bord + beker meenemen omdat hij niet genoeg servies had.
Voor zijn verjaardag heeft iedereen daarom een afgrijselijk lelijk bord gekocht (bij de kringloopwinkel enzo) en dito mok. Jaren '70 bruin, hello kitty, bloemetjes, foute teksten en zelfs nog een kanten tafelkleedje, alles kwam voorbij.
Het uiteindelijke servies:
[ Afbeelding ]
De vriend kon het gelukkig waarderen en daarnaast heeft hij nog een goedgevulde envelop gekregen
Kwanyin schreef:ik lach me een breuk. Die kinderlijke paardencadeaus zijn ook hilarisch
.
Ik zou zo iemand terugpakken. Houdt hij toevallig van auto's? Dan zo'n onnozel Duplowagentje cadeau doen. "Hoezo? ik dacht dat je zei dat je van auto's hield!" . Of bij voetbal zo'n stom kitscherig voetbalpoppetje ofzo.
Klijntje schreef:suuzepuus schreef:Ik ben zooooo blij dat wij het geven van kadootjes gestopt hebben. We geven niets en willen niks. Liever bij een spontaan bezoekje een flesje wijn of een bos bloemen dan al die onzin dingen die ook hier voorbij komen.... (kinderen krijgen wel een kadootje natuurlijk)
Ohhh ik wou dat mijn schoonfamilie er ook zo over dacht... Maar mijn schoonma wil niet stoppen met het geven van kado's, 'want dat is niet eerlijk voor de jongste, die heeft dan een aantal jaar minder Sinterklaas kunnen vieren' (iedereen is volwassen inmiddels, heeft eigen inkomen)
Als ze nog eens met dat argument komt ga ik toch echt zeggen dat de jongste uiteindelijk ook het kortst van haar ouders heeft kunnen genieten als ze doodgaan. Is toch ook niet eerlijk!
_KiMbErLeY_ schreef:Laatst kreeg ik van een vriendin een kitserige mep roos met glittersik dacht echt WTF, denk je nu echt dat ik dat neer ga zetten??? Ken je me uberhaupt??? Hij lag nog in mn auto en een broertje van een andere vriendin zei, wat een mooie bloem! Ik zei: hebben??? Hij blij, ik blij, ouders van dat kind vast minder blij