Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Varekaj schreef:Soms kan je aan de schouderbandjes wat innemen waardoor je onderin toch weer een centimeter wint. Bij gewone rechte jurkjes de zoom omleggen en vastzetten kan ook. Bij A-lijn plooirokjes en fladderjurkjes lukt dat dan weer heel wat minder helaas.
C&A vind ik een ramp! Een rokje in 34 kan ik zelfs over mijn schouders aantrekken soms, zo breed zijn ze. Terwijl een 34 bij H&M net goed zit (soms tikje te groot) en bij Esprit heb ik een 32 in rokje nodig.
Rebeccaa schreef:ja, dat heb ik dus ook! door mijn ontzettend korte bovenlichaam, vallen jurkjes gewoon niet leuk
of ze moeten echt zooo extreem kort zijn dat ze bij andere meisjes niet over de billen heen komen, dan vallen ze bij mij perfect..
stretch rokjes vouw ik gewoon de onderkant van dubbel, zijn ze ook niet te lang meer
Sunneva schreef:Rebeccaa schreef:ja, dat heb ik dus ook! door mijn ontzettend korte bovenlichaam, vallen jurkjes gewoon niet leuk
of ze moeten echt zooo extreem kort zijn dat ze bij andere meisjes niet over de billen heen komen, dan vallen ze bij mij perfect..
stretch rokjes vouw ik gewoon de onderkant van dubbel, zijn ze ook niet te lang meer
Haha same, ik vouw echt alle rokjes dubbel.
Wat idd ook een groot nadeel van kleinzijn is, is dat je altijd rondgegooid word. Zo ben ik vandaag op de schoot van een of andere kerel beland omdat een vriend van me dat leuk vond. Tja ik kan zo opgetild worden dus ergens geplaatst worden waar ik niet wil is snel gedaan. (zoals mesthoop, hooi, water, schoot van vreemde jongen haha)