wat betreft dat andere meisje, iedereen verwerkt zijn verdriet op zn eigen manier, dus ik weet nog zo net niet of je maar zo je ermee moet bemoeien, een x iets erover zeggen zou kunnen, maar veel verder zou ik niet gaan...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annelien92 schreef:Even inchecken hoe het met jullie is!
15 Juli is mijn vader overleden dus ben bijna een maandje verder, ik ben veel bezig geweest (4 weken ponykamp leiden) en moet zeggen dat het me nog redelijk goed afgaat.
hoe is het bij jullie?
Avalon87 schreef:Iedereen heel veel sterkte gewenst..
Ik heb veel afschuwelijke verhalen gelezen in dit topic en herken veel in de verhalen.
Mijn moeder is 3 maanden geleden overleden aan longkanker met uitzaaiingen naar de lymfe. Ze was pas 52 jaar. Ze is maar 11 maanden ziek geweest. Ze heeft gevochten als een leeuw, maar toch de strijd verloren. Het doet me nog steeds heel veel pijn, hoe erg ik haar heb zien lijden en ik mis haar nog steeds iedere minuut.
Gisteren hebben we te horen gekregen dat mijn vader ook longkanker heeft, met uitzaaiingen naar de lymfe. Hij is 51 jaar. het is met mama allemaal nog zo kort geleden en nu maken we weer precies hetzelfde mee :'( Vanwege de uitzaaiingen is opereren niet mogelijk en waarschijnlijk is chemo en bestraling ook niet mogelijk, omdat zijn bloedvaten, hart en longen al in een hele slechte conditie zijn. Zijn levensverwachting is nog hooguit een jaar.
Ik kan nog niet echt zeggen hoe ik me erbij voel. Ik heb het gevoel dat het wel doordringt, ik weet wat ons staat te wachten, maar vreemd genoeg blijf ik er nu nog redelijk rustig onder. Ik wil voor hem zo sterk en positief mogelijk blijven, ik denk dat de klap nog moet komen bij mij.