Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JPS schreef:Als hij serieus geinteresseerd is dan komt hij wel naar je toe! Ik heb de indruk dat dat niet het geval is. Dit topic loopt al vanaf mei, je hebt hem openingen en hints gegeven maar zelfs daar reageert hij niet op. Misschien is het niet wat je wilt horen maar alles bij elkaar genomen heb ik de indruk dat de gevoelens niet wederzijds zijn en dat je het beter los kunt laten.

amoj schreef:Okee, ik heb nog steeds het gevoel van wel
amoj schreef:Uhm nee, dat is ie dus niet.. En dat weet ik 90% zeker.
Dat hij die zaterdag er niets was, kwam door een afspraak die al meer dan een maand stond. Ik heb daar nooit meer aan gedacht en ben zo dom geweest toen heen te gaan. Dus wie weet was hij ook wel liever thuis gebleven.
En waarom ik hem nog steeds wil? Omdat ik iemand niet afkeur op 1 rotopmerking. Ik heb het 3 maanden lang erg gezellig met hem gehad, moet ik hem dan opeens totaal negeren omdat ie 1 botte opmerking plaatst, die misschien niet eens bot bedoelt is?
.
Maar ff kort; ik wacht vanavond af of hij er is. Is ie er, vertel ik het hem daar. Is hij er niet, stuur ik hem morgen een bericht.
.
neem hem ff mee naar buiten of zo
amoj schreef:Maar ff kort; ik wacht vanavond af of hij er is. Is ie er, vertel ik het hem daar.
PanniePannie schreef:amoj schreef:Maar ff kort; ik wacht vanavond af of hij er is. Is ie er, vertel ik het hem daar.
Ik heb vrijwel alleen jouw eigen berichten gelezen en dit heb ik al 50x zien terugkomen. Ik denk dat je nu:
A: 1x echt actie moet ondernemen (als je nog niet overtuigd bent dat hij geen interesse heeft) OF
B: Er geen tijd en energie meer in moet steken.

Maar komt goed, dit hoofdstuk kun je nu afsluiten