Veertjes die ik van Britt had gekocht! De roze zijn en blauwe zijn echt super fluo haha Maar naturals vind ik echt hééél mooi.
Roosje01
Geplaatst: 30-05-13 13:47
Begin gevoel te krijgen dat ik genept ben met mijn aankoop heb voor 40 euro ringetjes en veren gekocht. Het is bij iemand 2 dorpen verderop wilde ze eigenlijk ophalen omdat het dichtbij is. Maar dat kon niet vond ik al vreemd want in de advertentie stond ophalen of verzenden. Nu zou ze dinsdag nieuwe lading binne hebben gekrege en dan zou ze mijn bestelling opsturen. Ze zou mailen als ze het opgestuurd had. Maar is nu donderdag en geen mail en geen veren gezien het binnen de regio is verzonden zou ik ze eigenlijk gister al moeten hebben. De post is net geweest en zat niks bij Ik heb weer gemailt dus maar even afwachten
Jeeej mijn veertjes uit amerika zijn er!!!! Ze zijn zo mooiii!
Roosje01
Geplaatst: 30-05-13 14:39
Heb inmiddels een mailtje ontvangen waarin ze zegt ze dinsdag op de post te hebben gedaan dus wacht nog maar even af tot morge. Maar dan nog vreemd dat ze belooft te mailen wanneer ze op de post gaan en dan niks laten horen.
Je ziet ze hier niet zo heel duidelijk. Maar het zijn er echt een stuk of 50, ze heeft er ook nog allemaal gratis bij gedaan. Ben zooo blij! Ik heb er nu 9 in mn haar geloof ik, maar ze vallen in mijn haar heel snel weg omdat ik heel dik haar heb.
chanelle14
Geplaatst: 30-05-13 16:08
Wauw, die zijn mooi! Je wilt er zeker niet een paar verkopen, haha?
Ik heb de veertjes van Britt ook binnen... Zijn heel mooi.. Al had ik ze iets dikker verwacht, ze zijn een beetje 'doorzichtig'... Maar wel heel mooi!
Mijn beads moeten nog binnenkomen, dus moet nog ff wachten met inzetten..
__Astrid
Geplaatst: 30-05-13 17:04
Liees: hoe/waar heb jij ze vast gezet? Vind ze goed gelukt! Ringetjes zijn verzonden, dus volgende week heb ik alles binnen en dan maar eens bij zusje aan de slag. Ga mijne eruit doen en dan eind juni heleboel erin, mijn naturals en paarse denk ik.
Fijn Femke dat jij ze ook mooi vind. Het zijn inderdaad wel hele dunne veertjes. Sommige zijn ook 'doorzichtig' maar als je heel t pakket zag, is het voornamelijk donker
de enige rede dat ik dat niet doe is, dat de wachttijd te lang is.. Heb ze redelijk snel nodig..
Roosje01
Geplaatst: 30-05-13 23:56
via mp heb je ook vaak de mogelijkheid om grote aantallen losse beads te kopen via feather verkopers, dan zou je ze binnen 2/3 dagen in huis moeten hebben.