Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:Ik vind sowieso een lichaam zonder enkele piercing of tattoo ook erg saai hoor. Wat ik echt prachtig vind..Kale mannen met een sleeve!
Geryon: Tattoo's zijn voor mij wel een optie hoor maar niet op de plek die ik wil en andere plekken vind ik bij mijzelf niet leuk
al wil ik ook al heel lang een tattoo van een streepjescode achter in mijn nek met de tekst fiets The Systemik blijf rebels
Ossi: Toen ik kind was heb ik een zware operatie gehad waarbij de chirurg door mijn navel naar binnen is gegaanipv een normale navel lijkt het bij mij wel een krater
En met een piercing lijkt het net een normale navel
lieveli schreef:Ossi schreef:Ja maar... tattoes zijn nooit mooi gezet... De juiste plek is misschien op de voetzool waar het nooit zichtbaar is.
Mensen die een tatoeage nemen om vervolgens iedere keer als er naar gevraagd wordt dat verhaal te mogen vertellen![]()
Hey... Een beetje respect alsjeblieft. Ik vind het prima als je je mening uit, maar probeer een beetje aardig te blijven
kiki1983 schreef:Ik vind sowieso een lichaam zonder enkele piercing of tattoo ook erg saai hoor. Wat ik echt prachtig vind..Kale mannen met een sleeve!
Geryon: Tattoo's zijn voor mij wel een optie hoor maar niet op de plek die ik wil en andere plekken vind ik bij mijzelf niet leuk
al wil ik ook al heel lang een tattoo van een streepjescode achter in mijn nek met de tekst fiets The Systemik blijf rebels
Ossi: Toen ik kind was heb ik een zware operatie gehad waarbij de chirurg door mijn navel naar binnen is gegaanipv een normale navel lijkt het bij mij wel een krater
En met een piercing lijkt het net een normale navel
love_western schreef:Mijn vriend werd paar jaar geleden toch al uit gemaakt voor loverboy en nog veel meerLeuk zo'n ex die heb had gedumpt.
kiki1983 schreef:love_western schreef:Mijn vriend werd paar jaar geleden toch al uit gemaakt voor loverboy en nog veel meerLeuk zo'n ex die heb had gedumpt.
Joh mensen praten altijdMin ex was volgens mensen een grote drugsdealer en toen ik was afgevallen zei iedereen dat ik in de afkick had gezeten ( ff serieus je komt juist aan in de afkick
)
kiki1983 schreef:love_western schreef:Mijn vriend werd paar jaar geleden toch al uit gemaakt voor loverboy en nog veel meerLeuk zo'n ex die heb had gedumpt.
Joh mensen praten altijdMin ex was volgens mensen een grote drugsdealer en toen ik was afgevallen zei iedereen dat ik in de afkick had gezeten ( ff serieus je komt juist aan in de afkick
)
kiki1983 schreef:Mijn ex zijn ex ( snappen jullie het nog) Was al helemaal zo'n rare portret![]()
Ik woonde al 7 jaar samen kom ik haar tegen met stappen
Jij bent toch de vriendin van F?
Ja..
Ik ga je slaan!
Kom maar op..
Vind je me mooi?
Ehhh![]()
* probeerde me daarna op mijn bek te pakken, is gaan huilen dat ze mijn vent (toendertijd) zo miste*
kiki1983 schreef:Mijn ex zijn ex ( snappen jullie het nog) Was al helemaal zo'n rare portret![]()
Ik woonde al 7 jaar samen kom ik haar tegen met stappen
Jij bent toch de vriendin van F?
Ja..
Ik ga je slaan!
Kom maar op..
Vind je me mooi?
Ehhh![]()
* probeerde me daarna op mijn bek te pakken, is gaan huilen dat ze mijn vent (toendertijd) zo miste*
kiki1983 schreef:Echt he..Je hebt er echt gekke wijven tussen zitten hoor
Hestakuuk schreef:Voor mij juist een enorme turn on. Wat ik ook fijn vind is als mannen muziek kennen in de zin van..Teksten en artiesten kennenkiki1983 schreef:al wil ik ook al heel lang een tattoo van een streepjescode achter in mijn nek met de tekst fiets The Systemik blijf rebels
Dat zou voor mij een enorme afknapper zijn.
jans1999 schreef:jiehaaa schreef:En qua lingerie? Houden de mannen hier van kantjes of sportief? En wat kan echt niet?
ik denk dat ze liever niets hebben XD