Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:04

Oooh pas op, streepjescode in de nek is ook iets wat voorheen door loverboys werd gedaan. Offtopic maar toch.

Mijn vriendje heeft een mantra op zijn onderarm, ik vind het heel sexy en het past bij hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:05

kiki1983 schreef:
Ik vind sowieso een lichaam zonder enkele piercing of tattoo ook erg saai hoor. Wat ik echt prachtig vind..Kale mannen met een sleeve!

Geryon: Tattoo's zijn voor mij wel een optie hoor maar niet op de plek die ik wil en andere plekken vind ik bij mijzelf niet leuk

al wil ik ook al heel lang een tattoo van een streepjescode achter in mijn nek met de tekst fiets The System :') ik blijf rebels

Ossi: Toen ik kind was heb ik een zware operatie gehad waarbij de chirurg door mijn navel naar binnen is gegaan :') ipv een normale navel lijkt het bij mij wel een krater :+ En met een piercing lijkt het net een normale navel

Zo'n tattoo wil mijn vriend dus ook :') Maar dan zonder streepjescode. Want die wil hij op zijn pols met sofinummer _O-

Ik vind mannen zonder tattoo's/ piercings ook niks aan. En het moet al helemaal niet te veel haar hebben.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:06

Geryon schreef:
Op welke plek zou je dan een tattoo willen of heb ik dat gemist?

Heb je een foto van je navel? :')

Op de binnenkant van mijn pols. Ben bij 3 shops geweest en ze zeiden allemaal hetzelfde -O- Foto van mijn navel _O- _O- _O-

Lieveli: Echt waar? Daar heb ik nooit van gehoort!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:06

Geryon schreef:
Op welke plek zou je dan een tattoo willen of heb ik dat gemist?

Heb je een foto van je navel? :')

Rug denk ik. En wil ook nog een tattoo met Amor vincit omnia

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:07

lieveli schreef:
Ossi schreef:
Ja maar... tattoes zijn nooit mooi gezet... De juiste plek is misschien op de voetzool waar het nooit zichtbaar is. :P
Mensen die een tatoeage nemen om vervolgens iedere keer als er naar gevraagd wordt dat verhaal te mogen vertellen :n :n

Hey... Een beetje respect alsjeblieft. Ik vind het prima als je je mening uit, maar probeer een beetje aardig te blijven :)

Excuses :)

kiki1983 schreef:
Ik vind sowieso een lichaam zonder enkele piercing of tattoo ook erg saai hoor. Wat ik echt prachtig vind..Kale mannen met een sleeve!

Geryon: Tattoo's zijn voor mij wel een optie hoor maar niet op de plek die ik wil en andere plekken vind ik bij mijzelf niet leuk

al wil ik ook al heel lang een tattoo van een streepjescode achter in mijn nek met de tekst fiets The System :') ik blijf rebels

Ossi: Toen ik kind was heb ik een zware operatie gehad waarbij de chirurg door mijn navel naar binnen is gegaan :') ipv een normale navel lijkt het bij mij wel een krater :+ En met een piercing lijkt het net een normale navel

Kijk uit met die tekst :P
Afbeelding

En in dat geval snap ik dat je een navelpiercing neemt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:07

Mijn vriend werd paar jaar geleden toch al uit gemaakt voor loverboy en nog veel meer :\ Leuk zo'n ex die heb had gedumpt.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:09

love_western schreef:
Mijn vriend werd paar jaar geleden toch al uit gemaakt voor loverboy en nog veel meer :\ Leuk zo'n ex die heb had gedumpt.

Joh mensen praten altijd -O- Min ex was volgens mensen een grote drugsdealer en toen ik was afgevallen zei iedereen dat ik in de afkick had gezeten ( ff serieus je komt juist aan in de afkick :') )

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:09

kiki1983 schreef:
love_western schreef:

Joh mensen praten altijd -O- Min ex was volgens mensen een grote drugsdealer en toen ik was afgevallen zei iedereen dat ik in de afkick had gezeten ( ff serieus je komt juist aan in de afkick :') )

Tenzij je eet verslaafd bent :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:11

kiki1983 schreef:
love_western schreef:

Even denken. Hij was alcolist, drugsdealer/verslaafd, hij praatte jonge meiden in bed. Hij was dus loverboy. Totdat hij zijn ex erop aansprak en jankend er vandoor ging, was het over :D

Heb sowieso veel gezeik gehad met die ex. Ze is nog steeds zwaar verliefd op hem. En probeert telkens mij af te kraken bij iedereeen, terwijl ze mij niet eens kent.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:12

Jolien87 schreef:
Wouter82 schreef:
Strakke truitjes met een verre van strak figuur met als gevolg de "muffintop"

Deze kon ik niet echt serieus nemen, na het zien van de boogschietfoto in jouw profiel. :')

_/-\o_ _O-

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:13

Mijn ex zijn ex ( snappen jullie het nog) Was al helemaal zo'n rare portret :')

Ik woonde al 7 jaar samen kom ik haar tegen met stappen

Jij bent toch de vriendin van F?
Ja..
Ik ga je slaan!
Kom maar op..
Vind je me mooi?
Ehhh :+

* probeerde me daarna op mijn bek te pakken, is gaan huilen dat ze mijn vent (toendertijd) zo miste*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:18

kiki1983 schreef:

Ja..
Ik ga je slaan!
Kom maar op..
Vind je me mooi?

* probeerde me daarna op mijn bek te pakken, is gaan huilen dat ze mijn vent (toendertijd) zo miste*

_O-

Die ex van mijn vriend probeert ook nog telkens tegen hem aan te repen en met hem te zoenen. En als hij haar zou smsen dan staat ze binnen 5 minuten bij hem voor de deur.

kiki1983

Re: Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:19

Echt he..Je hebt er echt gekke wijven tussen zitten hoor

Rivaldo

Nynke1 schreef:
Nies_ schreef:
Ik drink altijd flink wat water voor ik ga slapen en heb nooit ergens last van :n Behalve dan dat ik 'moet' ontbijten met unox stevige tomatensoep.. O:)

Ik heb een keertje sushi gegeten toen ik terug kwam van het stappen. Geen aanrader :')

Het was echt lekker joh! :7

alexonline

kiki1983 schreef:

Ja..
Ik ga je slaan!
Kom maar op..
Vind je me mooi?

En is het tussen de ex van je ex en je ex nog weer goedgekomen ??

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:21

Rivaldo schreef:
Nynke1 schreef:

Ik heb een keertje sushi gegeten toen ik terug kwam van het stappen. Geen aanrader :')

Het was echt lekker joh! :7

_O- Wat doe jij hier nou weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:22

kiki1983 schreef:
Echt he..Je hebt er echt gekke wijven tussen zitten hoor

Haha ja, ze zit ook in therapie enzo. Wouden haar ouders dat mijn vriend ook naar die gesprekken kwam enzo.

Vriend had toen scooterongeluk gehad, lag 3 maanden in bed. Met van zijn enkel tot lies in het gips. Ging ze telkens bij hem in ziekenhuisbed kruipen, terwijl hij pijn had. Pakte zijn shag af om gewoon te gaan roken, terwijl ze zelf shag had. Vriend was er gauw klaar mee.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:22

Nee mijn ex hoefde zijn ex echt niet meer..Zij heeft wel de grootste afknapper geregeld..Ze woonden samen en op een dag was er geen TV en internet meer. Hij de kabels controleren etc bleek dat het gewoon was afgesloten omdat ze niks betaalden. Ook gebeurd dat de woningbouw en politie voor de deur stonden om ze uit huis te zetten..Meid had de huur niet betaald..Mijn ex snel dat geld bij elkaar sprokkelen en 6 maanden later gebeurde het weer..Toen was hij er wel klaar mee.

jans1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:23

jiehaaa schreef:
En qua lingerie? Houden de mannen hier van kantjes of sportief? En wat kan echt niet?

ik denk dat ze liever niets hebben XD

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:23

kiki1983 schreef:

Dat zou voor mij een enorme afknapper zijn.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:26

Hestakuuk schreef:
kiki1983 schreef:

Dat zou voor mij een enorme afknapper zijn.
Voor mij juist een enorme turn on. Wat ik ook fijn vind is als mannen muziek kennen in de zin van..Teksten en artiesten kennen

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:27

jans1999 schreef:
jiehaaa schreef:
En qua lingerie? Houden de mannen hier van kantjes of sportief? En wat kan echt niet?

ik denk dat ze liever niets hebben XD

Denk dat er een helehoop mannen zijn die een vrouw er "lekkerder" uit vinden zien in lingerie dan geheel naakt.
Wil niet alle ellende over m'n ex ter tafel brengen, maar zij was echt met lingerie een stuk mooier dan zonder.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:28

Mijn vriend vind het juist andersom :P

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:29

Alle mannen die ik ooit heb gehad vonden alles wel best als ik maar in voorkwam

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 13:34

kiki1983 schreef:
Alle mannen die ik ooit heb gehad vonden alles wel best als ik maar in voorkwam