Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

onbarefeet

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:17

Vind het ook zo storend (maar toch ook wel grappig) als je zo'n grote, gespierde getatoeëerde man ziet lopen, met zo'n klein chihuahuatje van zijn vrouw/vriendin.
Tis vooral grappig eigenlijk, maar ik denk dat die man zich dan wel een beetje stoort aan zijn vrouw/vriendin...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:19

XEefjuhX schreef:
Vind het ook zo storend (maar toch ook wel grappig) als je zo'n grote, gespierde getatoeëerde man ziet lopen, met zo'n klein chihuahuatje van zijn vrouw/vriendin.
Tis vooral grappig eigenlijk, maar ik denk dat die man zich dan wel een beetje stoort aan zijn vrouw/vriendin...

Zo woont er bij mij in de flat ook een keiharde metalhead (inclusief lange gevlochten sik), die iedere dag zijn chihuahua uitlaat :') Moet er altijd wel een beetje om lachen.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:20

_O- +:)+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:48

Insecten. Brrr

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 22:57

xSwanHeart schreef:
XEefjuhX schreef:

Zo woont er bij mij in de flat ook een keiharde metalhead (inclusief lange gevlochten sik), die iedere dag zijn chihuahua uitlaat :') Moet er altijd wel een beetje om lachen.

_/-\o_

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:14

Doordeweekse tuinfeestjes waarbij de muziek na half elf 's avonds nog even wat harder gaat.

Volstrekt inhoudsloze cursussen op mijn werk waarvoor ik op mijn vrije dag terug moet komen.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:18

Ik vind het trouwens ook verschrikkelijk als iemand de volumeknop op een precies getal zet (10,15,20 oid) Dat móet dan op 21 of 19 :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:52

Ik vind het ook zo vreselijk als mensen voor mij dingen gaan bepalen. Als in 'Dat is niks voor jou' of 'dat vind jij vast niks' of 'jij zit alleen maar thuis of bij je paard'. Dat ik denk, je hebt geen enkel idee hoe mijn leven eruit ziet, bemoei je lekker met jezelf :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:58

XEefjuhX schreef:

Waarom? :?

Broertje van mijn toekomstige is ook het stoere type. Maar die is helemaal gek van mijn jack russel en wil liefst van alles nog een chihuahua. :+
Is toch leuk?

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:59

Oeh idd.. Klitteband.. Hetzelfde als nagels op een schoolbord, of bestek dat krast over een bord ofzo. Vreselijk naar.

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:08

Mensen die roken of Blowen naast een kinderwagen.. (ja dat zie ik hier regelmatig..)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:10

''me'' in plaats van ''mijn'' of de juiste afkorting "m'n"

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:10

Dat wanneer de school uit is(en ik heb niet zo'n kleine basisschool in mijn buurt zitten) de hele wijk vol met auto's zitten. En wanneer je dan met je autootje weg wilt gaan je niet eens voorrang krijgt van automobilisten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:30

aikon schreef:
En dan vervolgens op straat spugen omdat ze te lui zijn om naar een vuilnisbak te lopen. Smeerpijpen :(

Die gast die van de week langsfietste, eens een fijne groene rochel boventrok en die uitspuugde... IN MIJN VOORTUIN!!! :r

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:32

Mannen met een oorbelletje gadverdamme!

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:34

Schijnheilige of stiekeme mensen vind ik vreselijk..

Of een legging die als broek gedragen wordt en er aan de voorkant zo'n cameltoe zit :=

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:04

Mensen die achter je zitten in het Ov. En met kauwgom in je oor smekken. Brrrrr!!! @NU

Nadine_Fabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:26

Laura01234 schreef:
haha over antipathie gesproken! waar ik echt niet tegen kan, en ook geen idee waarom, is klittenband :} en dan vooral als je het zo lostrekt :P

Dat heb ik met schuursponsjes! :+
Als ze nat zijn geen probleem, maar net uit de verpakking,
Bbbrrrrr kan ze niet beetpakken..

Je wil dan ook echt niet weten hoe ik zo'n ding uit de verpakking haal :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:46

mannen met sportsokken en jezusslippers

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:54

Ayasha schreef:
XEefjuhX schreef:

Waarom? :?

Broertje van mijn toekomstige is ook het stoere type. Maar die is helemaal gek van mijn jack russel en wil liefst van alles nog een chihuahua. :+
Is toch leuk?

Ja, ik zeg toch ook dat ik het grappig vind?
Alleen sommige van die kerels kijken er dan echt zo bij van:
''blegh, stomme hond, maar ja, mijn vrouw/vriendin he..."

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 23:45

De kleur roze, kan er echt slecht tegen. weet niet waarom maar ik vermijd graag die kleur :')

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 23:48

Net onwijs dik wijf in de bus dat zonder me aan te kijken naast (op!) me gaat zitten en me zowat plet!
Niks tegen te dikke mensen en ook niet tegen mensen die naast me komen zitten in de bus, maar deze combi vond ik ronduit walgelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 23:57

MiReRe schreef:
Net onwijs dik wijf in de bus dat zonder me aan te kijken naast (op!) me gaat zitten en me zowat plet!
Niks tegen te dikke mensen en ook niet tegen mensen die naast me komen zitten in de bus, maar deze combi vond ik ronduit walgelijk.

Maar dan kun je het nog wel netjes verwoorden :)

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 00:02

Ohhh geweldig dit topic! Heerlijk om frustraties te uiten en te delen :D

Ik kan heel slecht tegen mensen die niet vragen, maar commanderen.
"pak de cola even." ipv "wil jij de cola voor mij meenemen?"
Daar word ik heel erg tegendraads van. Oftewel: dan mogen ze het lekker zelf pakken :')

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 00:08

Marit schreef:
Ik vind het ook zo vreselijk als mensen voor mij dingen gaan bepalen. Als in 'Dat is niks voor jou' of 'dat vind jij vast niks' of 'jij zit alleen maar thuis of bij je paard'. Dat ik denk, je hebt geen enkel idee hoe mijn leven eruit ziet, bemoei je lekker met jezelf :+

Ja dat is zo irritant!

Wat voor studie ga je doen?
- Boekhouding!
Oh, dat is niks voor jou!

Hoezo? Zie ik er zo achterlijk uit ofzo :+

----

Ook komt op mijn werk vaak een man en die wil blijkbaar graag mijn aandacht en gaat me dan 'treiteren'.
'Wat zie jij er goed uit!' tegen mijn collega. 'beter dan die andere die kraaienpootjes heeft van het paardrijden, want ja in de bossen krijg je al die takken in je gezicht natuurlijk.'
Klantonvriendelijk of niet.. Ik negeer je gewoon als je dat soort stomme dingen gaat zeggen hoor. Kan echt tegen een grapje, maar dit slaat niet echt ergens op :').
Overigens heb ik mezelf gecontroleerd (grondig) en zijn er geen kraaienpootjes te bekennen! :))