Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XEefjuhX schreef:Vind het ook zo storend (maar toch ook wel grappig) als je zo'n grote, gespierde getatoeëerde man ziet lopen, met zo'n klein chihuahuatje van zijn vrouw/vriendin.
Tis vooral grappig eigenlijk, maar ik denk dat die man zich dan wel een beetje stoort aan zijn vrouw/vriendin...
Moet er altijd wel een beetje om lachen. xSwanHeart schreef:XEefjuhX schreef:Vind het ook zo storend (maar toch ook wel grappig) als je zo'n grote, gespierde getatoeëerde man ziet lopen, met zo'n klein chihuahuatje van zijn vrouw/vriendin.
Tis vooral grappig eigenlijk, maar ik denk dat die man zich dan wel een beetje stoort aan zijn vrouw/vriendin...
Zo woont er bij mij in de flat ook een keiharde metalhead (inclusief lange gevlochten sik), die iedere dag zijn chihuahua uitlaatMoet er altijd wel een beetje om lachen.
XEefjuhX schreef:Vind het ook zo storend (maar toch ook wel grappig) als je zo'n grote, gespierde getatoeëerde man ziet lopen, met zo'n klein chihuahuatje van zijn vrouw/vriendin.

Laura01234 schreef:haha over antipathie gesproken! waar ik echt niet tegen kan, en ook geen idee waarom, is klittenband :} en dan vooral als je het zo lostrekt
Ayasha schreef:XEefjuhX schreef:Vind het ook zo storend (maar toch ook wel grappig) als je zo'n grote, gespierde getatoeëerde man ziet lopen, met zo'n klein chihuahuatje van zijn vrouw/vriendin.
Waarom?
Broertje van mijn toekomstige is ook het stoere type. Maar die is helemaal gek van mijn jack russel en wil liefst van alles nog een chihuahua.
Is toch leuk?

Marit schreef:Ik vind het ook zo vreselijk als mensen voor mij dingen gaan bepalen. Als in 'Dat is niks voor jou' of 'dat vind jij vast niks' of 'jij zit alleen maar thuis of bij je paard'. Dat ik denk, je hebt geen enkel idee hoe mijn leven eruit ziet, bemoei je lekker met jezelf

.