terwijl ze op het strand in hun bikini ziet rond lopen ??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ies_ schreef:Ik wil graaag weten wat een buschauffeur in zijn hokje te zien krijgt zodra jij op het stop knopje drukt.Het gebeurt mij namelijk regelmatig dat hij gewoon doorrijdt, dus ga ik er vanuit dat hij ook gewoon alleen het belletje hoort en moet onthouden dat jij op stop hebt gedrukt. Maar dat zal toch niet?
xDaantjxx schreef:Nee is niet beter door je neus.
Is juist "slechter" omdat je neus er ook kapot van gaat. Doe je alles via je mond en longen heeft je neus en bijna geen klap van
Hmmm ik ben altijd al benieuwd geweest naar hoe dat met bellen zit.
Je pakt een losse telefoon, toetst een nummer in en juist daaaar gaat die telefoon over.
Is misschien logische verklaring voor, maar vind zo raar.
Je hoort elkaar terwijl je soms mijlen ver van mekaar af betn
xTesslove schreef:amandananana schreef:In wat voor stem denken dove mensen...
ooeeh goeie, iemand had dat ook al gevraagd over blinden, ben benieuwd.
sannx94 schreef:Daphne, ik denk omdat ze andere dieren eieren hebben zien eten. Ik zie veel vragen: hoe hebben mensen dit bedacht? Zoals popcorn maken of kaas maken.. Mensen zijn van nature nieuwsschierig en willen nieuwe dingen proberen. Dit is noodzakelijk geweest voor onze overleving. Veel dingen zijn per toeval ookontstaan. Als je melk te lang laat staan wordnhet vanzelf kaas, of yoghurt, of karnemelk... Gooi wat mais op een hete plaat en het wordt popcorn. Waarom niet?
Dus ik snap Daphne__ wel
_Mondy_ schreef:@junkdeluxe golven ontstaan vooral door de wind, door bijv stormen. Omdat ze nergens tegenaan botsen kunnen golven dus steeds groter en sneller worden. De reden dat ze aan land dus verdwijnen is omdat golven worden tegengehouden door de bodem en riffen. De golven breken als het ware. Dit is even een beknopte uitleg, zelf heeeeel erg veel over de zee ed uitgezocht voor werk.
Waarom blaast de wind de golven niet weg van op het strand, de zee in? Dan zouden tsunami's in het midden van de zee neerslaan haha!
Ik denk dat turquoise en groen naast elkaar een groot probleem zal geven en paars en geel niet. Het contrast moet groot zijn
Daphne__ schreef:Ik wil echt graag weten hoe mensen op het idee gekomen zijn om eieren te gaan eten... Melk drinken kan ik me nog voorstellen, ze zagen de kalfjes drinken en hebben het ook geproefd. Ze wisten dat het te drinken was...
Maar een ei...
Kippen eten trouwens ook hun eigen eieren op als ze echt honger hebben
Ik heb iig kippen eieren zien eten
JunkDeLuxe schreef:_Mondy_ schreef:@junkdeluxe golven ontstaan vooral door de wind, door bijv stormen. Omdat ze nergens tegenaan botsen kunnen golven dus steeds groter en sneller worden. De reden dat ze aan land dus verdwijnen is omdat golven worden tegengehouden door de bodem en riffen. De golven breken als het ware. Dit is even een beknopte uitleg, zelf heeeeel erg veel over de zee ed uitgezocht voor werk.
Nee, ik bedoelde het anders: waarom gaan ze landinwaarts?Waarom blaast de wind de golven niet weg van op het strand, de zee in? Dan zouden tsunami's in het midden van de zee neerslaan haha!