Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mear

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:32

Ennnnn jahoor, het is weer een topic waarin man en vrouw de kans aangrijpt om elkaar af te branden.

En, lucht het op? Dan kunnen we stoppen en ons concentreren op de TS, die onze steun beter kan gebruiken dan dit gelül.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:35

BraveSpots schreef:
Dat snap ik, maar ik zou me veel meer focussen op het wat en waarom. Als jullie beide wat afgekoeld zijn.

Ik geloof niet zo in de perfecte prins die op een dag een slechte beslissing maakt. Blijkbaar zit er ergens iets mis, en om herval te voorkomen in de toekomst (zeker in de zware babytijd) zou ik vooral gaan praten.
Zeker niet gaan 'straffen' met het doel hem bang te maken (voor een volgende keer), althans dat lijkt me niets als je een relatie met vertrouwen naar elkaar wilt.

Maare, ik ben ook niet zo van de bitches-rule-movement die hier op bokt soms lijkt te bestaan. Dus het ligt misschien aan mij ;) .

Edit: Snap dus wel dat je even afstand voor jezelf wilt. Das iets anders dan hem straffen voor zijn daden imo.

Ik snap jou, maar ik denk niet dat TS het bedoelt als wraak, ik denk eerder dat ze hem wil doen inzien hóe zeer hij haar gekwetst heeft door dit te doen. Het is geen kwestie van bang maken maar een kwestie van "verdomme schat je hebt me pijn gedaan!"... Hoe wil je hem dat doen beseffen met "schat dit vind ik echt niet leuk, kom we gaan naar bed".

Ik zou furieus zijn als ik hier achter moest komen en ik zou ook niet meer langs hem willen liggen de eerste tijd, niet uit wraak, maar omdat het pijn doet als ik langs iemand lig die me "als huisgenoot" blijkt te zien zo snel er een interessante situatie met een vrouw is ontstaan.

Praten komt vanzelf als ze allebei (ja ook hij) bekoelt zijn... Dat is nú volgens mij nog geen goed plan... Ze zijn allebei nog te veel in die fight or flight mood. :) Pas als zo'n gesprek rústig kan heeft het zin.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:39

Jeetje TS, wat een verhaal. Ik vind dat je goed gereageerd hebt. Zelf was ik waarschijnlijk met al het servies etc gaan smijten! Vind ook dat je het goed hebt 'oplost'. Laat hem maar lekker op de bank slapen als hij zo graag je huisgenoot wil zijn ipv je partner en de vader van jullie kindje.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik hoop van harte op een goede afloop voor jullie alle drie. Dat jij hem weer kan vertouwen en hij niet meer van zulke achterlijke streken uit haalt.

Succes! Je bent een topper TS!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 12:40

[B]Jeetje wat gaat mijn topic hard.
Even een update vanaf mijn werk.

Ik heb best goed geslapen (als je zwanger bent is dat niet zo moeilijk := )
Mijn vriend mag voorlopig even in zijn eigen sop gaar koken, ik heb gewoon even geen zin om met hem te praten of hem te zien en heb mijn eigen ruimte en tijd nodig.

Dit is geen wraak plan, maar ik heb gewoon even geen zin om echt met hem te praten of gezellig met hem te doen.
Hij hoeft ook niet zielig op de bank te gaan zitten, tis vrijdag avond hij kan zich prima vermaken met zijn vrienden.
Maar hopelijk gaat bij hem hierdoor ook wel een belletje rinkelen dat hij me niet kwijt wil.

Behalve dat ik dit gewoon even moet verwerken en een plekje moet geven zodat ik inderdaad niet altijd blijf denken "ja, maar jij hebt dit toen tegen een ander gezegt" heb ik gewoon even tijd nodig.
Ook gieren de hormonen door mijn lijf wat het net weer heftiger maakt en mijn emoties gaan soms met me aan de loop.

Het komt uit eindelijk wel weer goed, want ik ben natuurlijk niet voor niets zwanger van hem.
In al die jaren die we samen zijn geweest hebben we nog nooit ruzie gehad, we kunnen het zo goed met elkaar vinden en zijn zo goed samen.
Maar mocht hij nog zoiets flikken dan is het wel echt einde verhaal.

Ik laat me geen 2 keer besodemieteren, dat verdien ik niet.
Bij mij geen "blijf voor elkaar voor de kinderen" als ik dat zelf niet meer voel.

Mocht het ooit zo ver komen dan zou ik zelf prima een kind kunnen opvoeden.
Van adoptie is ook zeker geen sprake, ook als het niet meer goed zou komen dit kindje is mijn nieuwe wondertje.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:44

Jeetje kan dat gezanik over hoe slecht mannen of vrouwen wel niet zijn lekker ergens anders? Ga je schamen.. >;) Dacht dat we hier wel oud en wijs genoeg waren om die welles-nietes spelletjes achterwege te kunnen laten? :D

Nou TS, fijn dat je iig goed geslapen hebt, ik begrijp goed dat je even geen behoefte aan hem hebt, en vind het ontzettend knap hoe je dit aanpakt. Sterkte met de situatie!

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:44

Raponsje, goedendag! Je pakt het echt absoluut verstandig aan! En natuurlijk ben je niet voor niets zwanger van hem ;-))

Natuurlijk is het geen wraakplan... ik zou ook echt eventjes geen zin hebben in 'gezellig' doen!

Ik begrijp echt zo goed dat je het gewoon eventjes moet verwerken... logisch hoor!
Het moet bezinken, je moet het 'n plekkie geven en dan kun je weer verstandig nadenken.
Ook prima dat je zelf een streep getrokken hebt: tot hier en niet verder.
Dat mag best heel duidelijk zijn t.o. je partner.

Nou, sterkte ermee en ik hoop echt dat het tussen jullie helemaal in orde komt!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:45

Het is alleen maar verstandig om het eerst een plekje te geven.. :)

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:54

Petje af meis !
Je pakt het goed aan :j

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:01

Heel verstandig. Heb veel respect voor je hoe je hiermee omgaat.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:09

vind het heel knap hoe je met deze situatie omgaat.
echt respect!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:11

Inderdaad, knap hoe je er mee omgaat! Hopelijk komt het weer goed tussen jullie en heeft'ie nu wel door dat je zoiets gewoon niet doet!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:18

respect hoe je hier mee omgaat egt heel netjes!!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:37

Wow TS. Respect.

Heb helaas in het verleden ook in zo'n soort situtie gezetten en ik weet dat dat niet makkelijk is. Vertrouwen terug krijgen duurt wel even. (helaas werd die erna weer beschaamd, maar elke situatie is anders). Lijkt me wel moeilijker indd als je zwanger van hem ben.

Succes en sterkte.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:40

Ondanks die hormonen vind ik dat je er toch heel goed en rationeel over nagedacht hebt. (tenminste zo klinkt het wanneer ik het lees). Neem de tijd die je nodig hebt om alles voor jezelf een goede plek te geven. Sterkte, ik hoop dat jullie er samen goed uit komen!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:40

jeetje, wat blijf je rustig zeg, knap hoor!
Ook kan je alleen maar heel veel wijsheid en sterkte wensen met het nemen van een besluit!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:43

Ik wil heel eerlijk mijn mening geven over die vent maar ik denk dat ik maar op mijn handen ga zitten want volgens mij gaat het toch niet door de boktcensuur geraken.

TS, veel sterkte en laat je niet kennen. Jij staat op het punt om de bevallingspijnen en het leven daarna te doorstaan voor zijn vlees en bloed op aarde te krijgen dus laat hem maar gerust beseffen hoe gekwetst je bent dat je daar zo weinig respect voor in de plaats krijgt.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 15:08

Kwanyin schreef:
Ik wil heel eerlijk mijn mening geven over die vent maar ik denk dat ik maar op mijn handen ga zitten want volgens mij gaat het toch niet door de boktcensuur geraken.

TS, veel sterkte en laat je niet kennen. Jij staat op het punt om de bevallingspijnen en het leven daarna te doorstaan voor zijn vlees en bloed op aarde te krijgen dus laat hem maar gerust beseffen hoe gekwetst je bent dat je daar zo weinig respect voor in de plaats krijgt.

Tja tuurlijk doet het pijn.

Iedere vrouw / meisje in een relatie wil dat haar vriend of man haar speciaal laat voelen en als hij dan zoiets doen dan krijg je inderdaad het gevoel alsof je helemaal niet belangrijk bent of dat je niet goed genoeg bent.

Zeker omdat hij toenadering zocht naar een meisje wat totaal anders is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:11

Raponsje, ik weet niet of jij het jezelf hebt afgevraagd, maar is het dan ook zo dat hij haar aantrekkelijk vind? Er uberhaupt iets mee wil doen? Of is het alleen dat gevoel van goed in de markt liggen?

(Mannen, ik zal ze nooit begrijpen...)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:12

Heel knap van je dat je er zo mee om kunt gaan, TS!

Ik hoop dat hij er oprecht spijt van heeft en niet alleen omdat hij toevallig betrapt is.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:34

ik denk idd ook dat het het juiste is wat je nu doet, even lekker laten en voor je eigen kiezen jij nu geen zin in hem prima moet hij maar respecteren..

maar k ben igg wel benieuwd of hij al iets van dat ''meisje'' terug heeft gekregen..
blijf je daar op letten of zal hij het je melden??

igg veel succes/sterkte

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:36

Raponsje ik heb net alleen even jouw updates en berichtjes bij gelezen, maar wil toch even zeggen dat ik je een topwijf vind +:)+ . Beetje quality time voor jezelf nu, en de tijd zal het leren of hij er van geleerd heeft. Succes en sterkte met alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:38

Top hoor! , laat hem maar even nadenken....

Trouwens mijn zus is in dezelfde maand als jou uitgerekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:40

Niet meer dan bewondering voor de manier waarop jij in het leven staat, écht.
Sterkte de komende tijd en ik hoop voor jou (jullie) dat alles weer goed komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:46

Frisse morgen. Dat was een berg bijlezen. Fijn om te lezen dat je voor jezelf en voor je ongeboren kind bent opgekomen. Doet niet iedereen je na op deze manier. Mocht ie toch besluiten om zonder je verder te gaan of jij zonder hem. Beter nu dan over een stel (verloren)jaren. Life goe's on. Heel veel vrouwen redden het het zonder partner en doen het vaak beter zonder dan met. Mijn vriendin doet het al tien jaar zonder dr vent en ik moet toch echt bekennen, het gaat niet altijd van harte of op rolletjes maar beter zonder een lastpak dan met een lastpak. Scheelt een berg (negatieve)energie. :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:51

top dat le er zo nuchter onder kan blijven, petje af daarvoor. En ook omdat le het niet zomaar wil opgeven en zelf denkt aan de toekomst. Door jouw actie heb je er ook voor gezorgd dat dat andere meisje de waarheid weet. Ze was helemaal verliefd op een waanbeeld, een fantasie die hij haar voorhield. Die zal ook wel flink gekwetst zijn daardoor gok Ik, niemand verwacht zoiets. Daarmee straft hij zichzelf zo al dubbel. Succes nog en komt wel goed, denk nu even aan jezelf tot het een plekje heeft.