Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Dat snap ik, maar ik zou me veel meer focussen op het wat en waarom. Als jullie beide wat afgekoeld zijn.
Ik geloof niet zo in de perfecte prins die op een dag een slechte beslissing maakt. Blijkbaar zit er ergens iets mis, en om herval te voorkomen in de toekomst (zeker in de zware babytijd) zou ik vooral gaan praten.
Zeker niet gaan 'straffen' met het doel hem bang te maken (voor een volgende keer), althans dat lijkt me niets als je een relatie met vertrouwen naar elkaar wilt.
Maare, ik ben ook niet zo van de bitches-rule-movement die hier op bokt soms lijkt te bestaan. Dus het ligt misschien aan mij.
Edit: Snap dus wel dat je even afstand voor jezelf wilt. Das iets anders dan hem straffen voor zijn daden imo.
Kwanyin schreef:Ik wil heel eerlijk mijn mening geven over die vent maar ik denk dat ik maar op mijn handen ga zitten want volgens mij gaat het toch niet door de boktcensuur geraken.
TS, veel sterkte en laat je niet kennen. Jij staat op het punt om de bevallingspijnen en het leven daarna te doorstaan voor zijn vlees en bloed op aarde te krijgen dus laat hem maar gerust beseffen hoe gekwetst je bent dat je daar zo weinig respect voor in de plaats krijgt.