Het voelt wel een beetje voorjaarsachtig. Ik heb zelfs de deur naar de tuin open staan op het moment. De katten vinden dat heerlijk, lekker rennen van binnen naar buiten, van buiten naar binnen en dat lekker 10x achter elkaar..... Wel jammer dat er geen zonnetje is.
Het was heerlijk vandaag, fijn kunnen rijden, de vogels fluiten ook volop.......voorjaar????????
Anoniem
Geplaatst: 16-02-13 18:35
esje het voelde wel een beetje als voorjaar , ik durf er alleen nog niet helemaal vanuit te gaan. Op de KNMI site staat dat het in de loop van de week eerst nog weer wat kouder wordt, maar daarna toch wel wat zachter.
Gister was het bij ons heerlijk! Heb lekker in het zonnetje staan poetsen. En ja ook hier hoor je de vogels, geweldig!
Marcella
Geplaatst: 16-02-13 18:39
Heerlijk weer maar heb maar niet gereden, want had een paard dat een beetje te erg vies was.
Het was idd erg lekker weer Had vandaag les tot kwart over 6 en dacht dat ik tegen het einde van de les wel de baklampen aan zou moeten doen.. Helemaal niet nodig geweest
Het was hier ook lekker en inderdaad: opmerkelijk lang licht, heerlijk
't Werd een uurtje geleden even flink mistig, maar dat is inmiddels ook al weer weg ... we blijven blij en kijken morgen ook weer uit naar een mooie dag ( meeste zon werd beloofd in het zuidwesten ) !