Gepest, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iljavdm

Re: Gepest, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:02

Oeh spontane pb's, dat vind ik ook altijd zo geweldig!
Net als spontane reactie's in RL :')
Zal eens even gaan brainstormen over een leuke spontane pb :))

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:40

Haha ik denk dat als iedereen haar gaat pb-en dat ze de tel niet meer bijhoud :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 11:16

kim_dura schreef:
Haha ik denk dat als iedereen haar gaat pb-en dat ze de tel niet meer bijhoud :)

Jawel hoor :D :')

Goh, die mensen zijn ook weer lekker aardig :=
Loop ik naar de toiletten met een vriendin. Vraagt zo'n meisje aan de hoofdpester: ''Is dat wie ik denk dat het is?"
Hoofdpester speelde op safe: "Weet ik niet"

Was dus naar mijn vriendin toe, of naar mij. :+

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:21

Gewoon niet aan denken !
Het is moeilijk, ik weet het, maar gewoon proberen ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 20:15

JEEJ, niet blok en geen gym met die klas meer! :D

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:20

Top! :D Is het toeval of hebben ze er rekening mee gehouden? :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 20:21

Dat blijft voor mij altijd een raadsel! :+

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:23

Ach, eigenlijk maakt het ook niet uit! :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 20:26

Nu had ik zin in gym morgen, valt het uit :+

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:31

Haha, dat is jammer :P Nou ja, volgende week weer :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 20:33

Nee hoor, vrijdag :P

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:46

Beter :))

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:26

Fijn dat je geen meer hebt met de pesters.
Voel je je opgeluchter nu?

Je komt op mij vrolijk en sterk over.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 18:29

Ja, dat vind ik een stuk fijner ja!
Dank je :o Maargoed, ook naast gym blijven ze doorgaan :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:40

Naast school (het pesten), zat ik ook niet lekker in mijn vel. Daarvoor verder in PB.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 16:24

ik weet hoe het voelt, zelf word ik ook 2,5 jaar gepest,
ze rijden me klem , fietsen me achter na, schelden me uit, roddelen, al die dingen..

ik weet niet hoelang jij al gepest word, zelf ben ik naar de meester/juf en de directie gegaan, helaas hebben die er niks mee gedaan, het enige wat ze tegen de pesters zeiden is: '' volgende keer niet meer doen" hun ouders wisten niet dat ze pesten, hun ouders zijn ook nooit opgebeld, en de kinderen hebben ook nog nooit straf gekregen..

zelf wist ik ook niet wat ik moest doen.. 'van me af bijten!?!' klinkt makkelijk, maar is het niet :n
zelf ben ik er nu achter komen dat van je af bijten wel helpt, vandaag ook, ik had een paar foto's in mijn agenda, en iemand had daar allemaal snorretjes op getekend, zij moeten gwn van mijn spullen afblijven, en dat heb ik tegen haar gezecht, gaat mevrouw me uitschelden voor muts! en dat accepteer ik niet, en krijgt zei het terug, krijg ik oppeens een klap van een jongen (die zich er oppeens mee bemoeid) dan krijgt hij een 2x zo harde klap terug! je mag misschien niet slaan, maar wie niet horen wilt moet maar voelen (vind ik dan :o )
ik weet niet hoe het nu met je gaat, is het al over of niet?

ps. als iemand het niet met me eens is wil ik het graag horen, ik ben nieuwschierig wat jullie ervan vinden :D

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 16:56

ilse011 schreef:
ze rijden me klem , fietsen me achter na, schelden me uit, roddelen, al die dingen..

ik weet niet hoelang jij al gepest word, zelf ben ik naar de meester/juf en de directie gegaan, helaas hebben die er niks mee gedaan, het enige wat ze tegen de pesters zeiden is: '' volgende keer niet meer doen" hun ouders wisten niet dat ze pesten, hun ouders zijn ook nooit opgebeld, en de kinderen hebben ook nog nooit straf gekregen..

zelf wist ik ook niet wat ik moest doen.. 'van me af bijten!?!' klinkt makkelijk, maar is het niet :n
zelf ben ik er nu achter komen dat van je af bijten wel helpt, vandaag ook, ik had een paar foto's in mijn agenda, en iemand had daar allemaal snorretjes op getekend, zij moeten gwn van mijn spullen afblijven, en dat heb ik tegen haar gezecht, gaat mevrouw me uitschelden voor muts! en dat accepteer ik niet, en krijgt zei het terug, krijg ik oppeens een klap van een jongen (die zich er oppeens mee bemoeid) dan krijgt hij een 2x zo harde klap terug! je mag misschien niet slaan, maar wie niet horen wilt moet maar voelen (vind ik dan :o )

ps. als iemand het niet met me eens is wil ik het graag horen, ik ben nieuwschierig wat jullie ervan vinden :D

Die klap terug was terecht ;), moeten ze maar een keer kappen.
Ik herken mij hier sterk in en tegen leraren zeggen heeft bij mij idd ook niet geholpen, ze zeiden verdomme dat ik me niet moest aanstellen -:(-
En de ouders van de pesters zeggen: Nee dat doet mijn kind niet :\ Dat herken ik nu ook zo erg bij cliënten van me die gepest worden.

Maar Nayomi, weten jouw ouders hier eigenlijk van?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 17:24

Mijn ouders weten er wel van. Maar het contact tussen mijn ouders en mij is niet heel goed eigenlijk. Dus ik hou ze er liever erbuiten.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:29

arankeng schreef:
ilse011 schreef:

Die klap terug was terecht ;), moeten ze maar een keer kappen.
Ik herken mij hier sterk in en tegen leraren zeggen heeft bij mij idd ook niet geholpen, ze zeiden verdomme dat ik me niet moest aanstellen -:(-
En de ouders van de pesters zeggen: Nee dat doet mijn kind niet :\ Dat herken ik nu ook zo erg bij cliënten van me die gepest worden.

Maar Nayomi, weten jouw ouders hier eigenlijk van?

Ja die ouders van de pesters uit mijn klad ook 'mijn kind pest niet hoor' en de juf erachter aan ' ik geloof in de puurheid van t kind ' ..

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:01

gewoon naar iemand toestappen raap al je moed bij elkaar
ik was op de basisschool ook heel verlegen en durfde niet met mensen te praten
toen ik naar de middelbare school ging ging het beter ik durf veel meer ik heb laatst zelfs weer op een podium voor 900 mensen gestaan je moet je gewoon even over die drempel zetten meid je kan ik weet het zeker

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:08

goed dat nje ze aanpakt ik zou het zelf echt niet pikken hoor gewoon niet doen ik ken het gevoel er zijn meiden die riepen naar mij `vriendinnetje van....`eerst dacht ik niks van aantrekken nou dat hielp niet toen heb ik gezegd `er zit een beetje gezicht op je make-up`nou ze flipte en zei `kom dan als je durft!
dus ik `prima sla dan`en toen sloeg ze me en ik heb haar echt een keiharde mep verkocht en nu zijn ze een beetje aan het indimmen
dus gewoon laten zien dat je dit niet pikt!

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:09

ilovesil schreef:
goed dat nje ze aanpakt ik zou het zelf echt niet pikken hoor gewoon niet doen ik ken het gevoel er zijn meiden die riepen naar mij `vriendinnetje van....`eerst dacht ik niks van aantrekken nou dat hielp niet toen heb ik gezegd `er zit een beetje gezicht op je make-up`nou ze flipte en zei `kom dan als je durft!
dus ik `prima sla dan`en toen sloeg ze me en ik heb haar echt een keiharde mep verkocht en nu zijn ze een beetje aan het indimmen
dus gewoon laten zien dat je dit niet pikt!

heb ik gisteren ook gedaan! werkt echt! :j

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:17

ja geweldig ze zijn gelijk stil

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:20

ilovesil schreef:
ja geweldig ze zijn gelijk stil

:j
ze moeten gwn van mij afblijven! en als ze dat niet doen krijgen ze een 2x zo harde klap terug!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 15:21

Ik kan en durf geen geweld te gebruiken, gewoon omdat dit niet bij mij past :)