De kringloopwinkel, wie ook??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:32

NathalietjeB schreef:
wat een mooi kastje is dat geworden zeg..
hier ondertussen gestopt met werken in de kringloop was t niet eens met zijn "werk beleid" kwam er nog altijd vrijwillig maar ondertussen wou hij wel dat ik hele dagen van smorgens 9 tot savonds 5 sta te werken..
en ondertussen zijn de prijzen er aardig omhoog gegaan(vooral van kasten enz) dat ik bij me eigen denk je ken net zo goed naar de ikea gaan voor nieuwe

dat is wel erg jammer zeg.
helaas merk ik ook veel prijsverhogingen :(

Anoniem

Re: De kringloopwinkel, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:33

Mwah vindt het hier nog meevallen :) , al was mijn wasmachine toch nog 85 euro :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:43

Hier bij de kringloop staat een spuuglelijk borstbeeld van Elvis in de etalage, dat ding kost gewoon 300 euro en hij lijkt nou niet bepaald heel goed :') Iedere keer dat ik er langsloop schiet ik in de lach _O-

Helaas zijn ze altijd gesloten als ik langsloop, dus ik ben er nog nooit binnen geweest. Van de week heb ik niet veel te doen, dus dan ga ik eens even rustig kijken. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:56

:') Ik zie steeds leuke kasten staan niet te duur maar wel lekker oud en met een likje verf best mooi maar moet doorlopen heb ik geen ruimte voor :P

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 08:53

Wat is dat kastje leuk geworden.

Ik heb drie broeken gescoord (nu ik ben afgevallen kan ik weer in mt 44 en er moet nog meer af)van €4,50 per stuk. Miss Etam broeken. (dus met dikke-konten-garantie ;) )

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:38

Hier in Leeuwarden zijn de prijzen soms ook soms te hoog voor een kringloop. Laatst stond er een kast, mooie eikenhouten kuifkast met enorme barsten erin, hij zat met tape in elkaar en eigenlijk was de kast in de lengte helemaal gebarsten aan twee kanten en die was 495 euro!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:48

:=
Wat de gek ervoor geeft zullen we maar zeggen...

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:46

Is natuurlijk altijd wat de gek er voor geeft , maar over de prijs handelen kan hier altijd . :j
Volgens mij lopen er ook regelmatig handelaren uit Nijmegen hier binnen , die weer spullen
voor hun winkel kopen .

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 10:52

Ik vind de kringloopwinkel niet meer normaal.. Ik ben marktplaats verslaafd en in mijn woonplaats adverteert de kringloop ook met hun meubels op mp. Als je dan 2 dezelfde kastjes naast elkaar zet vraagt een persoon er een tientje voor en de kringloop rustig 50 euro!! Kwam gister nog een leuk meubel tegen. Oud. Echt een opknapper. Moesten ze 250 voor hebben :oo
Nee. "Vroegah" was de kringloop leuk.

offf ik ben gewoon te gierig geworden doordat je er tegenwoordig met een bod van een 10tje ook bent :') moeilijk om de waarde van iets 2ehands in te schatten.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:17

Hier ook een kringloper!
Benoem mezelf altijd tot de pianokeurder, helaas staat er nooit een kruk bij, dus kan ik vanaf de stoelafdeling, naar de piano's lopen, m'n paar minuutjes spelen op de piano's en weer de stoel terugbrengen.
Het personeel van de kringloop vindt het nog steeds mooi. :)
Koop zelf vaak oude bladmuziek, onlangs nog een paardenzadel en neem de muziekinstrumenten zoals een viooltje, trompetje oid graag mee.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 20:27

Vandaag een leuke armband en een metalen fotolijstje gescoord voor samen 6 Euro .
Het foto lijstje wil ik schuren en zilver schilderen ...

Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 17:16

ik schop dit topic weer even omhoog als dat mag :o

ik heb vandaag een nieuwe tas voor op mijn sulky gekocht voor 1,50
en heb een nieuwe cap gekocht de casco mistral voor 15 euro bij de dorcas vandaan mee genomen.
terwijl die een winkel waarde heeft van 100 euro .... lag tussen de fiets helmen.
voor wie nog cavallo chaps zoekt maat large bij dorcas heiloo ligt er een gloednieuw paar voor 2,50 :o

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 17:19

NathalietjeB schreef:
ik schop dit topic weer even omhoog als dat mag :o

ik heb vandaag een nieuwe tas voor op mijn sulky gekocht voor 1,50
en heb een nieuwe cap gekocht de casco mistral voor 15 euro bij de dorcas vandaan mee genomen.
terwijl die een winkel waarde heeft van 100 euro .... lag tussen de fiets helmen.
voor wie nog cavallo chaps zoekt maat large bij dorcas heiloo ligt er een gloednieuw paar voor 2,50 :o

Die je wil verven... die cap :+

Ik vorige week paar petries met rits.. voor 6.50, had gezegd nooit meer petries te willen, maar voor dat geld...
Staan nu bij de schoenmaker voor nieuwe hakken.

Verder onlangs spiegel van 1.60 bij 80 cm of zo, overgespoten van mahonie naar zilver.
Tiffany slak die lampje is voor 14 euro.

Maar tegenwoordig zijn ze bij kringloop ook zwaar van de prijs.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 17:20

ja die cap is lelijk poep bruin wil em zwart hebben ofzo :o
maar de cap zit echt zalig had nog een nieuwe cap nodig voor de men lessen en wedstrijden.
nooit verwacht die bij de kringloop te vinden.
soms is t gewoon mazzel hebben bij kringlopen.

sjolvir 6,50 voor paar petrie's is ook geen geld zeg

maar idd net wat je zegt in veel kringlopen zijn ze echt absurd met prijzen..
was van de week opzoek naar een kast voor in de kamer van mijn zoontje maar je kan net zo goed een nieuwe kast kopen wat een idiote prijzen zeg 200-300 is er niks bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:04

Klopt soms zoo overprijst :') , mijn wasmachine was 70 euro daar vandaan en bezorgen er nog op. .Hij werkt na 7 maanden nog ook :') , kasten zijn goedkoop hier

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:41

Takkie wat betaal je bij jou voor een degelijke kast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:40

45 heb je ze wel staan normaal soms wel rond de 25 , vandaag was het niet veel soeps..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:08

Afbeelding
Kastje meen 20 euro van de kringloop.
Kastje nu :+ .
Afbeelding

Tafels... eettafel was 45, met 4 rieten stoelen erbij 80 meen ik.
Salon tafel was ca 30.
Ook deze zijn geschuurd en geverfd en gelakt.
Afbeelding

Dressoir, was wel duurder geloof rond de 75 euro? Maar zou ook 45 kunnen zijn geweest weet ik even niet meer.
Afbeelding

Maar dit heeft wel het nodige zoekwerk gekost en ca 1 1/2 jaar tijd. 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:09

Gaaf die eerste :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:42

sjolvir dat eerste kastje is leuk

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:45

Hier ook een kringloop-fan :D Maar dan wel als het gaat om meubels. Naast dat ik graag dingen zelf maak (van bijvoorbeeld steigerhout), knap ik ook tweedehands meubels op.

Door dit topic ga ik de volgende keer ook eens snuffelen tussen de CD's :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:54

Oh waarom zie ik dit topic nu pas! Ik hou van de kringloop. :D Er zit er hier eentje om de hoek waar ik wekelijks even een kijkje kom nemen. Ik koop meestal boeken, omdat daar vaak echt goede boeken te koop liggen. Maar ook meubels en heel af en toe kleding. Zo nu en dan heb ik een opruimdag en dan breng ik er zelf weer spullen naar toe.
Erg gaaf hoe die meubels zijn opgeknapt trouwens!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:00

Wawollie Almelo is weg kwamen we laatst achter toen ik er wat boeken en dvd's heen wilde brengen.
Lijkt wel of ze er hals over kop uit moesten, behoorlijke rommelige toestand daar. :=

M'n spullen zijn uiteindelijk naar de Beurs gegaan, ook in Almelo en mooi onderhouden boel daar, netjes ingericht, schoon en wat ik hoorde van ze hebben ze een complete bibliotheek aan boeken die op genre en ik dacht zelfs alfabet gerangschikt zijn.
Je ziet ook dat er veel zorg aan besteed wordt als je er binnen loopt. :)
Binnenkort maar weer eens langs daar, even kijken wat ze hebben aan eenpersoonsbedden en of er nog leuke boeken liggen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:07

De Beurs in Almelo is ook mijn favoriet. En die in Tubbergen (heet volgens mij ook 'De Beurs') is ook netjes en overzichtelijk.

Oeh en de ***** in ***** (alleen op zaterdag open). Echt een schatkamer daar (goed in de hoeken en in lades kijken :j ).

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 06:29

Laatst een mega gave spiegel bij de kringloop gekocht ..150 X 87 .
Loei zwaar het ding ..voor 90 Euro thuisgebracht .
Zal kijken of ik vanavond een foto kan plaatsen .