Vanmorgen dacht ik er nog aan toen ik om 6 uur beneden liep voor de hond, maar toch maar terug m'n bed in gedoken Morgenochtend eventjes kijken dan! Vriendje kan nog wel 1 dagje wachten op z'n broek
Jodie_
Geplaatst: 24-01-13 13:36
Haha ik had er ook moeite mee, en ben daarna ook lekker weer gaan slapen. Kleding, je moet er wat voor over hebben haha!
Ik wacht nu nog op een H&M pakketje, een paar laarzen en een Supertrash jurk via marktplaats en een pakketje van Zalando-lounge met La Strada laarzen, en dan begint het einde van mijn wishlist toch echt in zicht te komen! (En is hij voor het eerst niet langer geworden omdat ik steeds meer dingen wil hebbe hebbe hebbe)
Ik heb nooit echt een wishlist eigenlijk, als ik me verveel dan kijk ik rond op webshops en als ik aan het winkelen ben pas ik wat ik leuk vind en dat neem ik dan mee
Jodie_
Geplaatst: 24-01-13 13:50
Haha shhh! Ik was net zo trots op mezelf
Nee dit was echt een wishlist met tijdloze dingen, zwarte leren laarzen, basic enkellaarsjes, etc. En dan hoop ik maar dat de mode van het volgende seizoen me niet aanspreekt want anders moet ik daar nog weer voor gaan kopen ook nog haha!
Het enige wat er nu nog op staat (nog steeds) - Leren kokerrok (maar ik wacht wel tot dat de huidige collectie in de sale komt haha) - Schuine zwarte basic top - Iets duurdere/goede kwaliteit leren pumps - Ray Ban zonnebril - Michael Kors horloge Knockoff
dressagelady
Geplaatst: 24-01-13 13:54
Ik heb wel een paar dingen die ik oooooit wil hebben, maar niet perse voor dit seizoen. O.a. een paar echte Dubarry laarzen, maar die gaan zelfs op marktplaats niet onder de 200euro weg
Ik wil ook nog een Ray Ban zonnebril! En een witte blouse, poederroze blouse, witte blazer, t-shirts, vestjes, short (liefst een kanten short, maar die zijn nergens meer te vinden) en nog veel meer Meestal ga ik 2 keer per jaar goed shoppen met hoop geld en sla ik bijna alles in!
Ik heb gelukkig geen wishlist, heb namelijk ernstig veel kleren, alleen wel een veeeels te dure smaak. Als ik een wishlist had met dingen die ik wilde was ik gelijk failliet Soms was het wel gemakkelijker als ik gewoon van de h&m hield.
Haha ach een wishlist hebben mag, of het realistisch is is natuurlijk weer een tweede
Enige probleem is dat ik toch heel vaak denk 'oh dat wil ik eigenlijk ook nog' en mijn wishlist steeds langer maak, en als ik moet leren (zoals nu) ga ik altijd heel veel online shoppen, en daarnaast ga ik ook regelmatig gewoon de stad in en dan houd ik me echt niet braaf aan mijn lijstje haha.
Gelukkig gaan mijn vaste lasten en spaargeld automatisch van mijn rekening af zodra het geld binnen is, dus daar kan ik niet mee in de knup komen.
Ik shop alleen online op yoox.com in de sale (nu bijvoorbeeld). Alle grote designmerken voor 60 tot 80% korting. Heb daar een keer een Marc Jacobs jurk van normaal 1200,- voor 170,- gescoord, Victor&Rolf jurkje onlangs met 75% korting. Je moet er tegenaan lopen, maar daar kun je wel echt super spullen kopen voor 'weinig'. En ga regelmatig naar Roermond, de designeroutlet.
Prachtige kleding komt er weer voorbij! Helaas kan ik niks kopen, eerst maar even weer sparen..
Tessaaa
Geplaatst: 24-01-13 15:17
Als we het toch over wishlists hebben, dan heb ik er ook nog wel 1 haha! Witte blazer, leren bikerjackje zwart, donkerbruine skinny jeans, ray ban wayfarer (? schrijf je dat zo haha), zwarte floppy hat En wishfull thinking een mulberry hahahaha, maar dat gaat nooit gebeuren uit principe geef ik niet zoveel geld uit aan een tas
Verder ben ik heel tevreden Ik koop nooit designerdingen eigenlijk. Heb alleen een Michael kors horloge, maar ik denk niet dat je dat echt designer kunt noemen haha. Dan denk ik meer aan balenciaga, chanel etc.
De pumps met het metalen neusje vind ik niet zo mooi eigenlijk. Kvind het hakje te laag.
Ik verwacht nu echt helemaal geen pakjes gewoon, echt bijzonder voor mijn doen.
Jodie_
Geplaatst: 24-01-13 15:21
Ah oliebol een witte blazer wil ik ook nog, oké die mag nog bij op mijn wishlist dan. Het liefst met zwarte revers, wauwie
Oh ik vind deze ook prachtig, van de Zara sale, maar 23 euro! Helaas niet in mijn maat..
__Rianne
Geplaatst: 24-01-13 15:23
Net even bij de H&M langs geweest. Die blouse en legging vielen nogal tegen helaas.
Ik heb ook niet echt een wishlist, maar wil nog wel graag een: -gele blazer , witte blazer -gewoon wat leuke shirtjes voor gewoon uitgaan (off shoulder enzo) -Leuke legging met een printje -Zwarte gecoate broek -Mooie witte/zwarte blouse met wat steentjes bij de kraag
Oke toch een soort van wishlist haha, maar niet heel dringend nodig ofzo. Alleen een mooie zwarte gecoate broek wil ik wel nog heel graag.
Die stond ook op mijn wishlist en ben dolgelukkig dat hij daar nu af is Van zo'n tas krijg je nooit spijt
zns
Geplaatst: 24-01-13 15:38
Die tas heb ik ook! 2 jaar geleden gekocht en nog steeds ontzettend blij mee
@_lautje_ : hoe werkt dat met yoox met betalen en eventueel retourneren?
_lautje_
Geplaatst: 24-01-13 15:49
Gaat heel simpel. Je kan betalen met creditcard of paypal of aan de deur bij levering. Er zit een retourformulier bij voor UPS. Je kan dan via yoox aangeven dat het terugmoet en UPS komt het pakket aan de deur afhalen. Heb een keer gehad dat een bril uit de doos was gehaald, kreeg binnen een week geld terug van yoox met een extra tegoed bij hun te besteden voor het ongemak. Super service en heel snel.
Die tas is goddelijk he! Gaat veel in en is zo fijn in gebruik. Krijg ook vaak complimenten er voor.
Tessaaa
Geplaatst: 24-01-13 16:50
Lautje: exact die tas in die kleur haha! Maar beetje prijzig
Kheb ook nog een outfitfototje van vandaag Mijn broek is legergroen, niet helemaal duidelijk
Mag even niets meer kopen van mezelf, ga volgend weekend winkelen in Arnhem
_lautje_
Geplaatst: 24-01-13 16:59
Klopt, hij kost wel wat geld. Mag de komende 20jaar ook geen nieuwe tas van m'n vriend Heel flauw, en dat terwijl ik hem regelamtig vertel dat tassen als deze vrouwen extra gelukkig maakt en ze opeens spontaan nog veel meer van de gever houden... Helaas trapt hij daar niet in