Karenx schreef:Carnaval, en de bijbehorende slechte muziek en bloopers en slechte gesprekken
Die is goed !!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Plien91 schreef:Van heel veel dingen! Vriendin & haar man kwamen te lunchen en ons huisje bekijken en dat was heel gezellig. Het gezicht dat mijn vriend trok toen hij een hap van ons avondeten (door mij gekookt) proefde. Dat ik weer thuis yoga ben gaan doen en dat de hoofdstand tijdens mijn tweede oefensessie gewoon lukte. Toen stond ik dus op mijn hoofd te lachen.
En nu moet ik lachen omdat ik me bedenk hoe dat er wel niet uit moet hebben gezien
Leffroi schreef:Een leuke anekdote van mijn instructrice.
In het ziekenhuis lag een zwangere vrouw. Echter wist ze niet wie de vader was, ze wist het niet zeker. Ze was een tijdje naar Spanje geweest en heeft schijnbaar een erg goede tijd gehad, maar thuis had ze ook een vriend. Spannend dus. Maar, wat ze toen zei: 'Het is eigenlijk heel simpel, als de baby spaans praat weet ik wie de vader is'.. Nou dan lig je echt onder tafel xD
Cynn_x schreef:Leffroi schreef:Een leuke anekdote van mijn instructrice.
In het ziekenhuis lag een zwangere vrouw. Echter wist ze niet wie de vader was, ze wist het niet zeker. Ze was een tijdje naar Spanje geweest en heeft schijnbaar een erg goede tijd gehad, maar thuis had ze ook een vriend. Spannend dus. Maar, wat ze toen zei: 'Het is eigenlijk heel simpel, als de baby spaans praat weet ik wie de vader is'.. Nou dan lig je echt onder tafel xDEn die vriend pikt dat?!