Die zogenaamde voorspellingen vind ik allemaal complete onzin (sorry Gohya). Zo kan ik ook wel zeggen dat we waarschijnlijk in januari sneeuw krijgen
En ach, die -15 van vorig jaar was ook flink koud!
gohya
Geplaatst: 05-12-12 10:27
Naath Er is in Okt. ook sneeuw gevallen hoor,alleen niet op elke plaats.Maar in Okt. viel de eerste sneeuw in Nederland. Het heb best gevroren,nu blauwe lucht met wat wolkjes. Volgens de berichten gaat het het weekend [vanaf vrijdag] weer een drama worden op de wegen vanwege sneeuw.In Gelderland verwachten ze 15cm sneeuw,laat ik daar nou net wonen.
Lekker zonnig hier, maar waarschijnlijk wel koud. Ik hoop echt dat het vrijdag meevalt, ik moet naar Utrecht reizen met de trein voor een tentamen en daarna moet ik weer terug reizen om te werken dus ik hoop dat ik bij beide op tijd kan zijn.
Girassol Gewoon goed de berichten in de gaten houden.
Girassol
Geplaatst: 05-12-12 10:58
Ja, dat doe ik sowieso wel Ik zorg altijd dat ik echt op tijd vertrek en rekening houd met eventuele vertraging als ik naar een tentamen moet. Alleen ik heb wel vaker meegemaakt dat ik op vrijdag weer terug ging reizen en in principe op tijd op mijn werk zou kunnen zijn, maar dat er dan allemaal gedoe is met de treinen vanwege de sneeuw. Dus ik zal wel zien hoe het dit keer gaat
Hier schijnt het zonnetje ook. Rustig winters weer. Maar ze voorspellen de komende dagen niet veel goeds.
Die voorspellingen voor de hele winter ..... tja, vorig jaar zou het ook een horrorwinter worden en achteraf viel dat nog wel mee. Het is wel even heel koud geweest, maar verder was het vrij mild.
Ik heb maandagochtend een tentamen, hopelijk is dan alles normaal want ik heb geen zin om om 5 uur 's ochtends op te moeten staan om om half 9 bij mijn tentamen te kunnen zitten
Vrijdag wordt het een drama als ik het zo mag geloven. Scheelt dat ik nu eens een keer nergens naartoe hoef als ze horror voorspellen.. Voor de mensen die wel de weg op moeten : Sterkte, en neem je telefoonoplader mee. .
Hier is het koud en bewolkt.
Nayomie
Geplaatst: 05-12-12 11:23
Mega sneeuwval hier!!!!! Droog dus het blijft liggen!
NatasjavE
Geplaatst: 05-12-12 11:24
Nayomie schreef:
Mega sneeuwval hier!!!!! Droog dus het blijft liggen!
Kom zomaar binnenvallen in dit topic. Hier een waterig zonnetje en gelukkig nog geen sneeuw. Volgens mij vinden hier thuis alleen de honden sneeuw leuk