maar een mooie kaart

wanneer is de uitvaart?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batman_Q schreef:Sorriso schreef:Het draagt toch bij aan het gebaar als lijst compleet is? Als er 20 man ontbreekt (niet dat ik dat denk) en die kunnen er nog bij gezet worden wordt de lijst nog langer met alle mensen die steun willen betuigen.
Het probleem zit em in het feit dat de kaart nu gemaakt moet worden omdat deze anders niet op tijd is,volgens mij heeft Q ook gezegd dat iedereen die evt te laat of niet op deze kaart komt,op een 2e kaart komt die natuurlijk ook aan de familie overhandigd wordt dus maak je aub geen zorgen IEDEREEN zal genoemd worden richting familie,dat is ook respectvol tegenover jullie,ik ben zooooooo trots op jullie allemaal hier een diepe buiging naar jullie allemaal![]()
Citaat:Op vrijdag 23-11 om 12.00 uur zal de eerste sluiting van aanmelding zijn voor deelname aan het rouwboeket. Dit om op tijd de kaart met namen bij het rouwboeket te kunnen krijgen. Zo zijn wij als bokkers symbolisch bij SG op haar laatste reis.
Na vrijdag 12.00 kan er nog wel aangemeld worden. Deze personen zullen op een tweede kaart komen die later, als de aanmeldingen stoppen, door Q aan pap zal worden overhandigd.
yvonnedv schreef:Het hart
[ Afbeelding ]
En de andere kant
[ Afbeelding ]
Op de pluisjes zitten kleine "diamantjes" en niet te vergeten twinkeloogjes.
Nu op naar de post