Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Totdat ik erachter kwam dat dat zijn edele deel was, ik ben meteen het bubbelbad uitgerend
jadeken schreef:Storm schreef:Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....
Wat is in hemalsnaam een "potloodventer" ??
) met een lange jas aan, die dan ineens HATJAKKA zijn jas open doet en zijn blote lichaam laat zien.
, ik had de zwarte kuikentjes en hij de gele, allebij evenveel! we hadden thuis ook een hond, eigenlijk was hij meer mijn broer zijn hond... en de hond vond het nodig om de zwarte kuikentjes te vermoorden! dus ik had geen kuikens meer en die van mijn broer leefde nog allemaal! dat vergeet ik nooit meer! Kay_Kim schreef:ik had samen met mijn broer kuikentjes gekregen, het was dan ook bijna pasen, ik had de zwarte kuikentjes en hij de gele, allebij evenveel! we hadden thuis ook een hond, eigenlijk was hij meer mijn broer zijn hond... en de hond vond het nodig om de zwarte kuikentjes te vermoorden! dus ik had geen kuikens meer en die van mijn broer leefde nog allemaal! dat vergeet ik nooit meer!
brownhorse schreef:Hoe is het met de hond afgelopen?
Weten julie ook hoe 't kwam?
Echt zonde, want het was het meest leuke beest ooit! Hij was aangereden.
Die was ook een keer aangereden, zijn oog helemaal bebloed, bloed uit zijn oren, moeite met ademhalen. Als klein kindje huilend afscheid genomen en lekker warm bij de kachel gezet zodat ie daar vredig kon sterven. Volgende ochtend komen we beneden; kop boven het bakkie uit MAUW. Rotbeest
De hele nacht liggen huilen, is er niks aan de hand 
En brand bij de buren! Ik was aan het spelen bij de buren ineens overal rook, moeder van de buurkindjes kwam met de jongste in haar armen naar buiten rennen BRAND! BRAND! wij snel naar de overburen gerend terwijl de brandweer er aan kwam. Dat was ook even schrikken.
SteffiiY schreef:Ik weet ook nog dat een klasgenootje ooit met bokje springen achter het paaltje bleef hangen..
Stond me wel vreselijk mooi zo'n dikke, gele, opgezwollen lip zeg..
Toen ik op school was, kreeg ze er nog 2.
) en daarna gingen we op bezoek bij mijn broer. Ik vond het doodeng in het ziekenhuis, met allemaal mannen op die kamer. Nog ouder als mijn broer. (hij was 19/20 jaar of zo, ik 7 of 8). Vreselijk en ik was al zo verlegen en om een gegeven moment zei ik wat, heel zachtjes en vooral heel verlegen en al die mannen lachen. Nee was niet grappig. Mijn broer had overigens zijn been gebroken en moest geopereerd worden en is behoorlijk lang in het ziekenhuis gebleven.