Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:52

Ik herinner me nog iets leuks! Ik ging mijn pony in de wei zetten en toen stond er een man in de bosjes zich af te trekken. En dan wel op zo'n manier dat zijn stampertje duidelijk te zien was. Ik was helemaal in shock en bang. Naar de manege gerend, en met een vriendinnetje terug gelopen. Hij bleek nog inde struiken te staan. Zij was wat stoerder dan ik en zat die man gewoon keihard uit te lachen. Hihi

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:20

SaSaLover: nee joh, dat was er toen nog niet. Dit is zo'n 35-40 jaar geleden. (ja sorry hoor, ben ook geen 20 meer ).

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 22:26

sheela schreef:
SaSaLover: nee joh, dat was er toen nog niet. Dit is zo'n 35-40 jaar geleden. (ja sorry hoor, ben ook geen 20 meer ).

Hahaha _/-\o_

PaulineLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:54

Sannert schreef:
Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen. :')

Dat had ik ook!

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:49

PaulineLala schreef:
Sannert schreef:
Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen. :')

Dat had ik ook!

Ya ik ook :oo

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:53

Ik las die titel en er schoot mij meteen iets te binnen!

Ik was een jaar of 8 en aan het zwemmen met een feestje in het zwembad. We waren aan het duiken in het bubbelbad en voor het eerst durfde ik mijn ogen onder water open te houden, nou had ik dat maar niet gedaan! Er zat dus een man heerlijk te genieten in het zwembad. Ik was lekker onder water aan het zwemmen en stuitte dus op die man. Ik keek eens naar zijn kruis en schrok mij een hoedje!! Ik begreep er niets van waarom die man een rare stok in zijn zwembroek had zitten.. _O- Totdat ik erachter kwam dat dat zijn edele deel was, ik ben meteen het bubbelbad uitgerend :')

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:55

Ook ik dacht dat als klein kind vroeger.
Daar droomde ik dan van. Ik liep dan buiten op straat en nam dan een aanloopje en hoppa , zo de lucht in...

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:27

Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

Wat is in hemalsnaam een "potloodventer" ?? :o

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:29

Jadeken, een meneer die het grappig vindt om naakt in een zwarte jas te lopen en wanneer er een slachtoffer voorbijkomt, zijn jas open te trekken.
Schrikreactie gegarandeerd.

FNews

Oooh wat een leuk topic!
Helaas weet ik niet echt iets.

Jadeken, volgens mij is dat iemand die op openbare plaatsten z'n jas opendoet waarbij je z'n edele delen ziet.

Geryon

jadeken schreef:
Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

Wat is in hemalsnaam een "potloodventer" ?? :o

Mij is altijd uitgelegd:

Een vieze lange man (alsof ze niet klein kunnen zijn :')) met een lange jas aan, die dan ineens HATJAKKA zijn jas open doet en zijn blote lichaam laat zien.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:31

Vraag me af waarom die mannen dat dan leuk vinden.
Geeft dat een kick oid?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:32

JoopC schreef:
Vraag me af waarom die mannen dat dan leuk vinden.
Geeft dat een kick oid?

Heeft idd met de kick te maken denk ik.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:13

ik had samen met mijn broer kuikentjes gekregen, het was dan ook bijna pasen :), ik had de zwarte kuikentjes en hij de gele, allebij evenveel! we hadden thuis ook een hond, eigenlijk was hij meer mijn broer zijn hond... en de hond vond het nodig om de zwarte kuikentjes te vermoorden! dus ik had geen kuikens meer en die van mijn broer leefde nog allemaal! dat vergeet ik nooit meer!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:15

Kay_Kim schreef:
ik had samen met mijn broer kuikentjes gekregen, het was dan ook bijna pasen :), ik had de zwarte kuikentjes en hij de gele, allebij evenveel! we hadden thuis ook een hond, eigenlijk was hij meer mijn broer zijn hond... en de hond vond het nodig om de zwarte kuikentjes te vermoorden! dus ik had geen kuikens meer en die van mijn broer leefde nog allemaal! dat vergeet ik nooit meer!

haha, wat een racist.. :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 18:46

Omg wat een verhalen hier, vooral uit de OP...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:01

brownhorse schreef:
Hoe is het met de hond afgelopen?
Weten julie ook hoe 't kwam?

Hondlief was een beetje sneu.. Hij was direct geopereerd. maar het was een hele grote hond en hij heeft nog anderhalf jaar geleefd.. Alleen doordat hij geen gewicht op zijn achterpoot kon zetten overbelastte hij zijn voorpoot, waarna zijn volgende poot er aan ging en ze hem uiteindelijk toch hebben moeten inslapen :( Echt zonde, want het was het meest leuke beest ooit! Hij was aangereden.

*gniffel* de kat van mijn ouders (andere kat) had ook altijd leuke grapjes :+ Die was ook een keer aangereden, zijn oog helemaal bebloed, bloed uit zijn oren, moeite met ademhalen. Als klein kindje huilend afscheid genomen en lekker warm bij de kachel gezet zodat ie daar vredig kon sterven. Volgende ochtend komen we beneden; kop boven het bakkie uit MAUW. Rotbeest _O- De hele nacht liggen huilen, is er niks aan de hand :')

:oo En brand bij de buren! Ik was aan het spelen bij de buren ineens overal rook, moeder van de buurkindjes kwam met de jongste in haar armen naar buiten rennen BRAND! BRAND! wij snel naar de overburen gerend terwijl de brandweer er aan kwam. Dat was ook even schrikken.

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:07

Robijntjah schreef:
Tijdens het buiten spelen een man die in de auto stopte en de weg vroeg, en toen zag ik pas wat ie aan het doen was (terwijl ik half in die auto hing...).. Smeerlap!

Vlgens my snap ik niet wat die deed ...

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:09

Ik denk dat ik het wel weet := _O-

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:10

Jadeken, als ik denk dat ik weet wat het is wil je het niet weten ;)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:11

SteffiiY schreef:
Ik weet ook nog dat een klasgenootje ooit met bokje springen achter het paaltje bleef hangen..

Dat heb ik ook gedaan toen.. Maar is erg moeilijk met een lange jas, dus bij het laatste paaltje ging het mis. Tand door m'n lip, bloeden als een gek.. Ik geschrokken, 2 weken later was ik jarig. :') Stond me wel vreselijk mooi zo'n dikke, gele, opgezwollen lip zeg..

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:17

Marleenloveu schreef:

Ja wat dan????

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:19

Ik droomde vroeger ook altijd dat ik via de deurpost omhoog kon klimmen. Ben er alleen nog steeds niet achter of ik dit nou echt kon, of dat dit een droom was..

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:28

jadeken schreef:
Marleenloveu schreef:

Ja wat dan????

Daar ben je een beetje te jong voor, je bent elf.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:33

We zaten aan het kerstontbijt, lang geleden. (ruim 40 jaar denk ik???) Kwamen er opeens dikke zwarte wolken langs ons keukenraam. Stond bij de buren, 6 huizen verderop de keuken in brand. Kortsluiting in de kerstboom.

Ik zou naar school gaan en toen riep mijn moeder mij. Onze kat was aan het bevallen en had het eerste jong in ons poppenwiegje gekregen. <3 Toen ik op school was, kreeg ze er nog 2.

Mijn broer had een ongeluk gehad met de brommer en lag in het ziekenhuis. Waar mijn vader was, weet ik niet (werken?) ,maar er stonden 2 politieagenten aan de deur en mijn moeder is met hun meegegaan naar het ziekenhuis. Later was er kermis en wij waren eerst naar de kermis gegaan. Daar had ik een of ander prulding gewonnen (high-tech verrekijker := ) en daarna gingen we op bezoek bij mijn broer. Ik vond het doodeng in het ziekenhuis, met allemaal mannen op die kamer. Nog ouder als mijn broer. (hij was 19/20 jaar of zo, ik 7 of 8). Vreselijk en ik was al zo verlegen en om een gegeven moment zei ik wat, heel zachtjes en vooral heel verlegen en al die mannen lachen. Nee was niet grappig. Mijn broer had overigens zijn been gebroken en moest geopereerd worden en is behoorlijk lang in het ziekenhuis gebleven.