Heb via google ondertussen wel gevonden op welke manege ze staat en haar op facebook gevonden maarja wat moet je daar mee...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faniek schreef:Ik vind dit altijd zo'n geniaal topic, maar ik zit nu zelf met een marktplaats kwestie en om er nou een topic voor aan te maken.. wellicht heeft iemand hier ideeen.
Ik ben een beetje dom geweest, ik heb een Barefoot Cherokee maat 2 via marktplaats verkocht, echter moet deze wel naar Belgie, verzekerd verzenden, nagekeken, geld is binnen gekomen. Ik ga met het pakket er heen nu mogen de maximale afmetingen 100x50x50 zijn en kon het dus niet mee.
Ik heb al van alles proberen te verzinnen, maar het lukt me niet om iets te verzinnen dat het wel past. Iemand nog ideeen waar ik zoiets in kan versturen? Langste punt niet buigbaar is zo'n 60cm, andere punt is bijna 60cm, maar wel buigbaar (bladen), alleen meestal wordt het dan weer te breed en een passende doos vinden met juiste afmetingen lukt ook niet.
little_birdy schreef:meggiemeg
ik neem aan dat mensen dat zelf ook wel weten ?
ze hadden zelf gisteren met postnl gebeld en die hadden gezegt dat er niks naar hun onderweg was,
maar postNL kan dat helemaal niet zien
heb ze zelf even gebeld en die zeggen dat ze pas na 5 werkdagen kunnen zeggend dat post vermist is ,
ik moet ze dinsdag nog even bellen dan ,
maar ik mag aannemen dat het vandaag of morgen wel binnenkomt hoor lijkt me raar als dat niet zo zou zijn ,
tot nu toe nog nooit iets niet aangekomen namelijk
birte schreef:dat is zeker een leuke, helaas kom je ook heel vaak kinderen tegen die bijna smeken of dat ze iets voor heel weinig mogen kopen omdat ze niet meer zakgeld krijgen oid
x_spekkie_x schreef:De post is de laatste tijd wel drama hoor. Ik heb laatst wat boeken verstuurd, gewoon in een envelop via de brievenbuspost. De ene envelop komt na twee dagen netjes aan, de andere envelop heeft er TWEE WEKEN (!) over gedaan om aan te komen en dat voor normale brievenbuspost (NL->NL)