Met Pax gaat het nu weer goed Hij is vandaag weer naar de poli geweest voor een nieuwe chemo. Dus waarschijnlijk voelt hij zich de rest van de week weer wat minder...
Wat trouwens wel een grappige uitspraak was van hem: Mijn vader vroeg “Wil je wat drinken?” Pax:“Nee.” Mijn vader: “Wat wil je dan?” Pax: “Water.” Hmmm, yeah right
Kentaro
Geplaatst: 26-11-12 23:39
Daar kun je ook in zwemmen!!
Wat fijn dat het goed met hem gaat!! Wens hem maar sterkte voor van de week!
Fu_Qi
Geplaatst: 26-11-12 23:54
fijn om te horen dat het weer beter met hem gaat !
Met Pax gaat het nu wel prima Hij had laatst weer een grappige uitspraak toen hij moe was: 'Ik slaapt in valt!' Sinterklaas heeft hij ook leuk kunnen vieren. Helemaal enthousiast kwam hij op mijn kamer dat ik moest komen kijken wat er bij de deur stond (3x raden wie dat daar neer gelegd had ) En daarna kado's uitgepakt
Wat lief! Nogmaals bedankt, iedereen die kaartjes stuurt! Het wordt erg gewaardeerd
Het gaat nu wel weer redelijk goed met hem. Hij had vorige week weer chemo dus toen voelde hij zich niet goed. Zondag avond moest hij naar het ziekenhuis voor een controle omdat ze het niet helemaal vertrouwde, maar daar kwam gelukkig niks ernstigs uit, hij mocht diezelfde avond weer naar huis. Hij krijgt om de week chemo + dexa tot februari 2014, we zijn dus bijna op de helft...
Jee op de helft nog maar. In mijn beleving is het mannetje al zo lang aan het knokke. Moet je nagaan hoe het voor jullie moet zijn.. pff dikke knuf voor jullie allemaal en op naar het einde van de chemo's!!!!Met uiteraard goed resultaat!