[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 14:42

Ik moet ook een cadeau verzinnen maar ik heb echt geen idee wat ik nou diegene moet geven.
Dit verhaal zal voor de meesten wat raar klinken :').

Samen met 4 vrienden gamen wij veel op de computer. Via internet hebben wij een groep jongens leren kennen en daar gamen wij nu vaak mee samen. Nu houd 1 van deze jongens een bbq en wij mogen ook komen en die andere jongens komen ook.
Zij hebben al vaker een bbq onderling georganiseerd en de gastheer geven ze dan een cadeau.
Nu vinden wij dat ook wel netjes om te doen, alleen kunnen we niet bedenken wat wij nou moeten geven aan hem :').

Britta31

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 19:46

Kadobon van Gal en Gal.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:31

Mijn vriend en ik zijn 8-8 een half jaartje samen.
We hebben een leuke dag samen gepland (dolfinarium, uit eten), maar graag zou ik hem een kleinigheidje willen geven :)

Geen parfum of film of spel.. Deze heeft hij al veel te veel :+
Maar ik ben zo inspiratie loos..
Kleren wil ik hem ook niet geven, dat staat zo raar, wil het liefst iets romantisch geven, maar wel iets tastbaars :P

Kan iemand mij helpen hierbij??

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:54

Als je iets leuks persoonlijks wil, dan zou je even op Etsy kunnen kijken. Je kan daar vaak voor niet al te veel geld leuke, gepersonaliseerde dingetjes vinden. (Mijn vriend speelt gitaar, en daarom heb ik voor hem deze https://www.etsy.com/nl/listing/1564079 ... =listing-2 gekocht. Vond 'ie erg leuk!)
Wel even op de levertijd letten. Die van mij kwam vrij snel (binnen 2 weken), maar het kan ook langer duren. Aangezien het 8-8 er al moet zijn, wel belangrijk om even in de gaten te houden ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:26

Hallo Bokkers!

In Augustus is het bij ons heel druk met verjaardagen. Mijn oma, zwager, vader, neefje en tante zijn jarig. Mijn tante viert het eigenlijk nooit, maar de rest wel en daar moet ik natuurlijk cadeautjes voor hebben...

Mijn neefje is makkelijk, heb daar al wat voor gevonden. Maar vooral voor mijn zwager en vader zoek ik nog iets leuks en origineels.

Mijn zwager:
Wordt 31, houdt van sporten en spelletjes. Grote voetbalfan, maar speelt zelf niet meer. Hij bridget 1x in de week met mijn vader. Getrouwd met mijn zus en hebben 2 kids. Hij is bloedfanatiek met spelletjes en sporten en kan niet altijd goed tegen zijn verlies. Hij werkt bij een bezorgdienst. Ik zoek iets origineels. Een spel krijgt hij al zo vaak namelijk en doucheschuim vind ik zo afgezaagd _O-

Mijn vader:
Wordt 57, houdt van motorrijden en heeft een baan in de technische dienst van een bakkerij. Hij bridget 2x in de week waarvan 1x met mijn zwager. Hij houdt van een lekkere drank, maar dat is geen origineel cadeau meer. Mijn vader is een drukke man die eigenlijk altijd wel voor je klaar staat als je hem nodig hebt. Ook voor hem zoek ik een origineel cadeau....

Iemand die dé gouden tip heeft? Voor beide is mijn budget rond de €15/€20 euro.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:32

ik wil graag een kado geven aan mijn beste vriendin, iets speciaals.
we doen ontzettend veel samen, beleven de grootste lol.

zat eerst te denken aan paard over laten tekenen, maar ze tekent zelf ook..
dagje weg of uit eten gaat niet verwege omstandigheden..

iemand een idee?

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:07

JenW: een leuke ring of armband ofzo? Of misschien een leuk hangertje met paardenhaar in? Niet duur, erg leuk om te geven en te krijgen? (zie bijvoorbeeld: http://www.beadalot.nl/ )

Marjoow: voor je zwager; wat dacht je van zo'n setje om te vissen of te golfen op het toilet? Heb ik ooit cadeau gedaan aan de vader van mijn (ondertussen ex) vriendje. Was een groot succes

Iemand die mij kan helpen?
Ik zoek een bedankje om te geven aan de personen die wegens omstandigheden een tijdje voor mijn paarden gezorgd hebben.
-> Persoon 1: of ja het is een koppel. Voor hen dacht ik aan een foto van hun paarden op doek. MAar ik wil er graag nog een kleinigheidje bijgeven. Weet alleen niet goed wat, ze zijn met zijn tweetjes

-> Persoon 2: geen idee wat ik haar kan cadeau doen. Ze heeft in het verleden al een doek van me gehad, heeft een hangertje met het haar van haar paard en hond, heb ze al op weekend gestuurd, geurtjes en juwelen heeft ze al vaak van me gehad, ik heb geen idee meer :)

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:30

Ik zoek inspiratie...

Iemand in onze vriendengroep wordt 25 en we willen met een aantal vrienden een cadeaupakket samenstellen. Wanneer deze vriend te veel te veel drank op heeft wil hij nog wel eens wakker worden in een nat bed. (bedplassen) nu willen we hem een eerste hulp bij bedplassen pakket geven. Iemand ideeën wat we daar allemaal in kunnen stoppen? Een luier, bedzijltje en schoon laken is al aan gedacht :)

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 23:10

ik heb even een goede tip nodig. Ik wil mn vriendje verrassen, we zijn woensdag een jaar samen, en zijn alleen die avond bij elkaar. Donderdag ochtend/middag moet ik gewoon werken en vrijdag ochtend vertrekken we voor vijf dagen naar Barcelona.

edit: even wat meer info:

hij is 29 jaar, ik 19. hij houdt van voetbal, geeft ook 4 keer per week training en voetbalt zelf ook. Hij houdt van films, maar een filmbon geven vind ik zo afgezaagd.. want we hebben er nog twee liggen..

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:25

Wie o wie is er erg creatief en lijkt het leuk mij te helpen?

voor de housewarming/verjaardag/feest van mijn vriendin en haar vriend wil ik een erg origineel cadeau geven! Een cadeau met een verhaal lijn.
oftewel nu al beginnen met het sturen van kaarten, brieven, leuke kleine cadeautjes etc.
Wie is er creatief en zou samen met mij wat ideen kunnen bedenken? *\o/*

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:48

X_Linz_X schreef:
ik heb even een goede tip nodig. Ik wil mn vriendje verrassen, we zijn woensdag een jaar samen, en zijn alleen die avond bij elkaar. Donderdag ochtend/middag moet ik gewoon werken en vrijdag ochtend vertrekken we voor vijf dagen naar Barcelona.

edit: even wat meer info:

hij is 29 jaar, ik 19. hij houdt van voetbal, geeft ook 4 keer per week training en voetbalt zelf ook. Hij houdt van films, maar een filmbon geven vind ik zo afgezaagd.. want we hebben er nog twee liggen..

Een voetbalkaartje/shirt van een club eventueel? :)

nicole_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:16

Heyy,
Mijn vriendin word dit jaar 13.
Ik wil dit natuurlijk vieren met haar vriendinnen door n suprise party te geven.
Daarnaast wil ik natuurlijk ook n cadeau geven of iets met z'n 2e doen.
Nu dacht ik eraan om iets samen te gaan doen met pony's.
Bijvoorbeeld dat ik d'r die dag volledige toegang geef tot mijn pony.
Of Samen n buitenritje maken met mijn pony dat ik d'r bijvoorbeeld naast fiets.
Ik heb 2 pony's van ongeveer 1,45.
1 daarvan is echt heel braaf buiten.
De ander durf ik niet echt te rijden.
Ik kom d'r niet echt uit.
Iemand ideeën?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 22:35

Iemand een idee? Mijn ouders zijn binnenkort 30 jaar getrouwd. We willen ze iets kado geven. Maar ik ben een beetje inspiratieloos.

Ze zijn behoorlijk klef getrouwd dus het mag best iets zoetsappigs zijn.
Ze hebben geen echt gezamenlijke hobby's. Ma fotografeert, tekent en kalligrafeert. Pa is van de auto's, computers en gereedschap. Ze doen samen wel wandelen ongeveer tussen de 15 en 20 km per wandeling.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 22:46

Misschien dat je ze samen op wandelvakantie in de Ardennen kan doen?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:16

Een reisje hebben ze 5 jaar geleden gehad. Dit jaar willen we ze iets tastbaars geven. Geen idee wat alleen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:19

Portretfoto van de kinderen en aanhang.

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 17:34

Hallo,
Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor mijn vriend. Hij gaat zondag mee doen aan de fishermans friend strongman run. Dit is een parcours van 21 kilometer hardlopen met onderweg verschillende hindernissen. Nou wil ik hem graag aan de finish wat leuks geven in plaats van een bosje bloemen wat je bij marathons vaak ziet. Iemand ideeën ? *\o/* Alvast bedankt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:41

Een verwen douche pakket om samen het zweet er af te douchen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:05

Is er hier nog iemand die geïnteresseerd is in 2 Sara Kroos van Jewelste kaarten in Middelburg 12 februari? Tegen een schappelijke prijs? Ik heb deze een tijd terug besteld maar zal hier geen gebruik meer van maken. Graag via PB

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:59

Even kort uitleggen.
Mijn nichtje van 9 jaar ligt nu al een week in het ziekenhuis. Ze moet nog minstens 2 weken bijven liggen door een bacterie in haar knie.
Ze heeft afgelopen dinsdag de 1e operatie gehad. Verwijderen van het abces en de pus in haar knie en vandaag een 2e keer.

Wie weet een leuk cadeau waarmee ze in bed mee kan spelen.
Ze houdt ook van paarden, maar het hoeft er niets mee te maken te hebben.
Zelf heb ik geen kinderen, dus ik heb werkelijk waar geeeeeeen idee waar ik haar blij mee maak.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:18

Een loomset of een punnikklos setje met een paar bolletjes wol.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 10:33

Idd een punnik set of een borduurset. :)

Mijn ouders zijn deze week 25 jaar getrouwd en daarom gaan we zaterdag bowlen en uit eten met de familie. Mijn ouders hebben aan gegeven dat ze niks willen hebben, maar eigenlijk wil ik niet met lege handen aankomen..

Ik zat zelf te denken aan een 'geluksdoosje' alleen weet ik niet hoe ik dit moet aankleden.
Iemand nog ideeën? :)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:26

Sterkte Breakthelaw.. Ik zat inderdaad ook gelijk te denken aan zo'n loomset.

Hoe heb je het opgelost WiskyBokjes??

Iemand inspiratie voor mij? Mijn moeder wordt binnenkort 50 jaar en dat wil ik niet zomaar voorbij laten gaan. Haar "grote" cadeau heeft ze al gekregen, dus het cadeau dat ze op haar verjaardag krijgt wordt een grote "doos" met 50 cadeautjes er in.

Het liefst wil ik er geen steunkousen e.d. in doen, maar juist wat bruikbaar is. Zo heb ik bijvoorbeeld al doucheschuim van Rituals, drop e.d. Uiteraard zitten er ook Sarah dingen in! Verder heb ik ook een fotolijst waarop staat "in geval van nood kapotslaan" en een hamer e.d. Dus zulke cadeau's zoek ik ook nog...

Heeft iemand toevallig nog ideeën waar ik niet opgekomen ben? Ik heb momenteel 20 cadeautjes en ik moet er nog een aantal halen, dus tot de 25/30 kom ik sowieso wel, maar de laatste cadeautjes zijn het moeilijkst..

Edit: Ik doe het samen met mijn broertje, oom en een kennis. Dus het niet niet zo dat het heel weinig mag kosten. Echter, een luchtje etc. er in doen wordt weer te prijzig..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:37

Een kado van OxfamNovib.Kijk onder verjaardagskado.Het is niet zomaar een kado geven.Kijk even goed hoe het werkt.En je doet ook mensen uit de arme landen er een groot plezier mee.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:10

Hoi allemaal,

Mijn beste vriendin is woensdag jarig. Ze word 22 jaar en heeft een enorme rot tijd achter de rug. Ze wilt haar verjaardag niet vieren en al helemaal geen cadeaus ontvangen. Ik drong hier op aan, om haar toch wat te willen geven en iets kleins wilt ze dus wel in ontvangst nemen.
Ik zat te denken aan iets met wat foto's van ons, van haar paard en misschien een leuk gedicht in het midden. Is een collage een leuk idee of een soort bord? Weet iemand iets?