Wanneer zijn jullie pinnen er eigenlijk uitgehaald?
Romanoff
Geplaatst: 01-08-12 11:17
Als mijn operatie 1ste x gewoon goed was gegaan mocht die levenslang zitten. Deze plaat die er nu in zit kan ook blijven zitten. Maar hoe dat bij n been werkt weet ik niet Volgens mij hoeft het niet perse eruit toch? Tenzij het belemmerd of zeer doet.
Nou bereid je maar voor, je wil niet weten hoe mijn been er na 12 weken uitzag Was geen spier meer over, alleen een zakje vel Maar het trekt ook wonderbaarlijk snel weer bij Dus no worries
ievie
Geplaatst: 01-08-12 12:13
Of bij iedereen de pin er uit gaat? Geen idee.. Ik heb inmiddels al tien jaar een pin en schroeven in mijn been zitten. Geloof niet dat die er ooit nog uit gaan. Het is er overigens niet ingezet na een breuk, maar na noodzakelijke botoperaties..
Krijg ik wel 1 heel slank been Maar de rest zal wel dramatisch aankomen van het vele stilzitten... Ik ben gelukkig echt aan het opletten met snoepen en wil zodra het kan ook de sportschool in om mijn spieren weer aan te pakken!
Ah, ok! Ik ga het volgende week op controle wel even navragen!
Haha, slecht Maaruh, ik ga een slaap-poging doen, want ik wil morgen een beetje optijd bij wedstrijden Zuid zijn.. Lijkt me voor jou ook niet verkeerd, een slaap-poging