Had badmatten Z.G.A.N. gekocht. Komt de postbode met het pakket.... Mijn god wat een lucht!!! Stínken naar de rook!! Maak ik het open, kijk je er bijna doorheen...... Kon wel janken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:een vriendin van mij had een advertentie geplaatst voor schoonmaak bij mensen thuis....
kreeg ze toch 4 a 5 mailtjes van mannen of daar wat 18+ verdiensten bij zaten voor een meerprijs natuurlijk!
uhm sorry maar dan ben je als man toch op de verkeerde site/afdeling aan het zoeken....
Raponsje schreef:Krijg op de één of andere manier altijd van die
"Kom jij me even lekker te grazen nemen met je zweepje?" emails.
Janine001 schreef:Raponsje schreef:Krijg op de één of andere manier altijd van die
Zo had ik ook rubberen rijlaarzen te koop staan, wat voor smsje ik vervolgens kreeg...
"Goede dag Janine(mijn naam) ik heb intresse in jou rubber rijlaarzen mt. 41 kunt u ze ok lekker vies makken voor mij voor dat ik ze koop van jou. Gr bart"
Nou dan denk je ook...
Janine001 schreef:Raponsje schreef:Krijg op de één of andere manier altijd van die
Zo had ik ook rubberen rijlaarzen te koop staan, wat voor smsje ik vervolgens kreeg...
"Goede dag Janine(mijn naam) ik heb intresse in jou rubber rijlaarzen mt. 41 kunt u ze ok lekker vies makken voor mij voor dat ik ze koop van jou. Gr bart"
Nou dan denk je ook...
Annickkii schreef:Alja schreef:toch is met CH ipv een G
Meen je niet? Maar is dit serieus toegevoegde waarde aan dit topic, beetje jammer dat mensen hier over een opmerking moeten maken...
Is geen cursus nederlands TOG?
En FF hoort EVEN te zijn