Ja absoluut! Alleen nu hoor ik even niks meer. Slechte penpals dat ze zijn

Heb je al iets besloten Austria?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
neres schreef:Zo ik vond dit topic vanmiddag en Ik wist niet eens dat dit bestond. Ik heb de website eens bekeken van writeaprisoner en het idee erachter vind ik best mooi. Dus uit nieuwsgierigheid ben ik eens gaan kijken op de website of ik iemand zag waar ik wel mee wilde schrijven. Ik had eindelijk iemand gevonden om mee te schrijven een vrouw en dat sprak me wel aan maar via google schrik ik me echt een ongeluk als ik lees dat deze vrouw haar 4 dochters heeft vermoord door brandstichting en haar zoon die ontsnapte nogmaals probeerde te vermoorden. Wow dan haak ik echt spontaan af… hebben jullie grenzen of schrijf je ongeacht de achtergrond?
Mavelle schreef:Life sentence is in Amerika ook nog echt lifesentence volgens mij hoor. Mijn inmate heeft dertig jaar en bij haar staat niet dat ze levenslang heeft.
Austriatrick, waarom vertelde hij het je? En heeft hij er spijt van? Ik heb het er nooit met mijn inmate over en ik hoef het ook niet te weten. Het is gebeurd, 15 jaar geleden en ze kan er niks meer aan veranderen. En kijk hoe je veranderd in 15 jaar. Ik weet globaal wat er gebeurt is via internet en vind het erg voor haar dat ze tot moord heeft moeten komen. Maar wil haar er niet nog eens voor veroordelen.
AustriaTrick schreef:Mavelle schreef:Life sentence is in Amerika ook nog echt lifesentence volgens mij hoor. Mijn inmate heeft dertig jaar en bij haar staat niet dat ze levenslang heeft.
Austriatrick, waarom vertelde hij het je? En heeft hij er spijt van? Ik heb het er nooit met mijn inmate over en ik hoef het ook niet te weten. Het is gebeurd, 15 jaar geleden en ze kan er niks meer aan veranderen. En kijk hoe je veranderd in 15 jaar. Ik weet globaal wat er gebeurt is via internet en vind het erg voor haar dat ze tot moord heeft moeten komen. Maar wil haar er niet nog eens voor veroordelen.
Vind ik ook hoor met je eens... Maar wat hij gedaan heeft is wel... héél erg, nou het kwam ter sprake omdat hij zich schuldig voelde dat ik niet echte waarheid niet wist. Als je nieuwschierig bent laat ik het je wel weten via pb.
Vjestagirl schreef:Vond t ook wel grappig, meneer de grote drugs dealer had nog nooit van Nederland gehoord
Nanna schreef:Het lijkt me best leuk om iemand te schrijven! Hoe vaak krijgen jullie ongeveer een brief?
Deze zomer ga ik verhuizen, dus stel dat ik nu al begin met schrijven moet je je adres wijziging dan aan de organisatie doorgeven?
Nant schreef:Je moet dan je nieuwe adres aan je inmate doorgeven, ik heb mijn adres helemaal nergens anders afgegeven, write a prisoner is toch ook nergens verantwoordelijk voor..
Ik schrijf gewoon elke keer mijn adres op de brief naar mijn inmate.
Of heb ik het gewoon verkeerd gedaan?![]()
En komt er dan nu een FBI / CIA team om me te kidnappen omdat ik een Amerikaanse wet heb overtreden?