Precies.. dat dacht ik ook Ze vroegen hier al of ik wel weg mocht vanochtend... Beetje jammer
marius
Geplaatst: 08-02-12 14:06
Stond er ook onder toch? Dat ze Fantast nog zoeken..
Sita_
Geplaatst: 08-02-12 14:07
berdien85 schreef:
Precies.. dat dacht ik ook Ze vroegen hier al of ik wel weg mocht vanochtend... Beetje jammer
Hahaha... Nooh, van je collegas moet je het hebben..
DDDMakkink
Geplaatst: 08-02-12 14:08
Sita Arme fantast
Debbie
Geplaatst: 08-02-12 14:10
Haha ik werk in Assen. Enige Fries op de redactie (of misschien wel het hele bedrijf?, dus mij werd vanmorgen ook gevraagd of ik hier wel kon zijn.. Of ik het ijs niet moest schoonvegen?
Tja.. eigenlijk wel natuurlijk!
Qua weersvoorspellingen kijk ik vaak via weeronline.nl. Daar kun je de plaats invullen die je wilt bekijken. En dan via uitgebreide weersverwachtingen zowel 5 dagen als 14 dagen vooruit kijken.
Als het doorgaat, heb ik de kans naar Harlingen te gaan, maar dan moet ik wel iets voor mijn paard regelen. Als het een zondag is, moet ik haar zelf buiten zetten, als het een doordeweekse dag is, wordt ze sowieso 2 tot 3 uur buiten gezet.
Ik ben officieel een Fries, en ik ga wss naar Leeuwarden als het doorgaat. Daar woont mijn hele familie en daar ga ik ook slapen als die tocht er komt.
Ik denk dat ik ergens buiten een stad ga kijken. En misschien nog even in Dokkum
(Wat lopen we allemaal lekker op de zaken vooruit )
Wat stappen betreft:
In de nacht voorafgaande aan de tocht is er de nacht van Leeuwarden.
MRM25
Geplaatst: 08-02-12 14:37
Fantast schreef:
Zijn er meer bokkers uit Bolsward, die het ijs gaan toezingen, als ik alleen bij het ijs ga staan dan bellen mijn buren vast naar Franeker de friezen onder ons snappen het dan wel denk ik
Grapjes over de pz zijn nooit grappig Maar gezellig haha!