Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Tutti_Frutti schreef:Wisten jullie trouwens dat Dr. House dat accent aangeleerd heeft speciaal voor de serie?
Dat doen bijna alle acteurs voor films ed toch, accenten aanleren.. dat is altijd zo grappig als ze dan een interview geven, hoor je ineens waar ze echt vandaan komen
ArlandoO schreef:Dat er tekentjes op verzorgingsproducten staan voor de houdbaarheid
NogSteedsGek schreef:Tot vandaag wist ik de funtie van ctrl + W niet. Inmiddels wel..
Konstantine schreef:En met CTRL - Shift - T maak je dat ongedaan!
(Handig voor de testers onder ons.)
Adamootje schreef:Marit schreef:Waar kwam jij pas heel laat achter?
Ik weet pas net wat TGIF betekend, dat mijnenveger niet gewoon random klikken is, en dat horeca staat voor hotel-restaurant-café
Ik ben heel benieuwd naar de spelregels van mijnenveger!![]()
Ik ben er overigens net achter gekomen wat "imo" betekent.
S_en_Z schreef:Ik snap nog steeds niet waarom zoveel mensen zeggen
"Je moet je knipperlicht uitdoen" (richtingsaanwijzer) als ze bedoelen dat ik hem AAN moet zetten omdat ik af moet slaan
Ik zeg altijd "je doet hem toch AAN als je wil dat hij knippert"
En iedere x zeggen ze WEER uit!!! (zeker 5 mensen... die elkaar niet kennen...)
Is het iets Utrechts ofzo??
Want bij ons is het ook niet "ik woon IN Zuilen.." maar "ik woon OP Zuilen" dat komt omdat het heel vroeger hier water was.. ik woon dan ook in Geuzenwijk.. Ik dacht dat de naam van mijn vorige straat:
Nicolaes Ruychaverstraat gewoon zo'n heel lastig te spellen naam was om mensen te pesten..
TOT ik op school bij geschiedenis las over de waterGEUZEN en over kapitein Nicolaes Ruychaver..
http://members.home.nl/tetrode/Geuzen/Ruychaver.htm