Ik praat btw komende week niet mee, ben een weekje weg
ENOMIS
Geplaatst: 25-02-12 11:25
Ben benieuwd Courses! Wanneer kunnen wij de foto's verwachten?
WenMLove
Geplaatst: 25-02-12 11:35
Morgen penny covershoot! werd net gebeld door de fotografe, ik kom in de krant van Alkmaar, met een foto en wordt door sbs 6 geïnterviewd! Dat wordt dan zondagavond uitgezonden! ze hadden mij hier voor uitgekozen, echt gaaf.
Covershoot was zo leuk! En die pony was echt zo lief, haha ben erg benieuwd! Vanavond om 8.45 sbs 6, en morgen komt het interview in de Alkmaarse krant en waarschijnlijk ook de Helderse!
Bij deze even een voorproefje. De shoot was in het teken dus van 50's pin up en een beetje rockabilly. Drama van hoe het ging stond hierboven al, maar de foto's hebben er niet onder geleden! ^
Vind de eerste ook heel gaaf, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat Knap model trouwns!
Fenrir
Geplaatst: 26-02-12 19:06
Vind ze niet zo, laatste is voor mij ook de beste maar veel te rommelig en de flits stoort. Flits/manier van flitsgebruik vind ik niet mooi bij deze setting, het idee vind ik wel leuk. Model past goed bij de stijl!
Al had ik zelf liever een jurk met grotere 'polkadots' (hoe die dingen ook mogen heten) gekozen Maargoed, dat is weer iets wat ik gewend ben van andere foto's en dingen geloof ik Model past wel mooi erbij.
Courses
Geplaatst: 26-02-12 19:07
Fiffill schreef:
Vind ze niet zo, laatste is voor mij ook de beste. Flits/manier van flitsgebruik vind ik niet mooi bij deze setting, het idee vind ik wel leuk. Model past goed bij de stijl!
Hoe had jij de flits dan wel willen zien?
Fenrir
Geplaatst: 26-02-12 19:12
Minder hard zeker in een ruimte met zoveel ornamenten (en ook nog een stippenjurk) gaat alles de aandacht trekken, zeker als de foto ook nog een beetje scheef is zoals bij die laatste paar bijv. Anders stoort het meer dan dat het echt iets toevoegt. Zo'n harde flits kan zeker iets toevoegen maar ik vind 'm net wat té. Neem aan dat je direct geflitst hebt? Was dan eerder voor bijv een softbox of paraplu gegaan (laatste voor als je toch een harder effect wilt)
thoraklover
Geplaatst: 26-02-12 19:13
Ik ben het eens met Fiffil, de flits is te 'hard' Het mocht naar mijn smaak iets mysterieuzer, warmer. Prachtig model trouwens!