Relatie over de grens...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 00:06

MelisWess schreef:
Heee, hier een ander forum van mij..
Ben erg aan het twijfelen wat ik moet doen.. Is 1 van jullie ook gestopt met een opleiding om te emigreren?
Daar kan ik een dierenwinkel starten met mijn vriend, het is dus niet zo dat ik zonder een baan kom te zitten. Als dit niet werkt, kan ik altijd nog in het bedrijf van zijn vader en hem werken...
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1747062

Ik zou in ieder geval je opleiding afmaken en als ik eerlijk ben zou ik nu ook niet zo snel naar Griekenland gaan, maar dat is weer een ander verhaal :P

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 11:30

c_esther schreef:
Ohnee, het is toch minder veilig in Cairo dan we dachten, hij heeft even navraag gedaan bij zijn familie daar.
Het word in december wss toch sharm. Jammer dat de vliegtickets voor Sharm dubbel zo duur zijn.... hmmmpf.

Ik kom even uit mijn meelees-hoek. Naar sharm vliegen is op dit moment ook niet veilig toch?

shilady

Re: Relatie over de grens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 11:41

Ander moet je voor nu je ticket boeken kan nog wellis wat schelen in kosten :)

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 11:42

Badplaatsen is niets aan de hand, ook Sharm niet. Helaas wordt het allemaal opgeblazen,
Cairo zou ik ook wel heen kunnen, alleen zou ik dan waarschijnlijik niet naar buiten kunnen...

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 11:42

Helaas kan ik nu niet weg ivm tentamens

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 12:07

hey allemaal! Wilde weer even wat van me laten horen. Het is op het moment alweer 3 maanden geleden dat ik ben verhuist naar mijn liefde in Engeland. Ben daar ook begonnen aan een opleiding aan een universiteit. Moet zeggen dat het leven me erg goed bevalt en ben gewoon zo gelukkig! Heb een geweldige vriend, leuke nieuwe vrienden leren kennen via mijn studie, zit bij een paardrijvereniging en heb een erg leuk huurhuis waar ik me helemaal thuis voel! De studie bevalt erg goed en is lang niet zo lastig als ik had verwacht. Het feit dat alles in het Engels is is minder moeilijk dan ik dacht in het begin. Kom goed mee en de studie is zo interessant en leuk! (Die Human Bioscience). Ben heel erg blij!
Ben ook weer een weekend in Nederland geweest om mijn familie te zien wat erg gezellig was. Moet wel zeggen dat ik Nederland minder mis dan verwacht. Eigenlijk voelde Engeland gelijk als thuis, alsof ik daar gewoon hoor. En nou, het samen wonen is het einde. Elke dag in slaap vallen en wakker worden naast hetzelfde fantastische gezicht en prachtige blauwe ogen en heerlijke glimlach. Ik kan niet zeggen dat er dan ook maar 1 ding is dat minder is. Volgensmij gaat alles van het leie dakje! Ben erg blij dat ik de stap heb genomen en ben verhuist!

Aan alle andere met een relatie over de grens, ik hoop dat het met jullie ook allemaal geweldig gaat! :)