Mijn katten vinden sneeuw erg leuk maar vorig jaar (toen de sneeuw op het hoogst was) zag je ook alleen nog maar een kop en een staart boven de sneeuw uitkomen
Moet je kippen in de sneeuw hebben . ik deed het hok open en ze keken om het hoekje eventjes erin en al luid kwaad kakkelend weer naar binnen en de pootjes zo hoog mogelijk op trekken. Of de koeien eventjes na buiten doen,dan worden ze helemaal dol . Ik ga volgende week na Ikea,ben heel erg beniwued na de collectie van dit jaar .
Mijn hond vond sneeuw ook helemaal geweldig! Ze is zelfs vorig jaar met de sneeuw (13 jaar inmiddels) aan het rennen geweest met een jonge hond! Daisy, je hebt (hopelijk) nog heel veel tijd om met haar van de sneeuw te genieten!
purny
Geplaatst: 14-10-11 22:06
Kaitlyn schreef:
Mijn katten vinden sneeuw erg leuk maar vorig jaar (toen de sneeuw op het hoogst was) zag je ook alleen nog maar een kop en een staart boven de sneeuw uitkomen
Foto?
DDDMakkink
Geplaatst: 14-10-11 22:44
Mijn witte herder (Lars) heeft beginnende HD en ik merk wel dat het steeds Slechter gaat pas nog een hele dag op het strand geweest en dan is hij echt 2 dagen Helemaal op en als hij dan wil opstaan gaat dat soms erg moeilijk
Oh amerika lijkt me super met sneeuw Als je dat in die films ziet altijd dat is prachtig
DDDMakkink
Geplaatst: 14-10-11 22:45
Oh en goed voor de beenspieren door de sneeuw ploegen Is tenminste dan een echte winter
NatassJa
Geplaatst: 14-10-11 23:55
Wat zijn jullie favo kerstliedjes/kerstfilms?
Mijn ultieme kerstfilm is toch wel The Christmas Shoes. En natuurlijk Love Actually. Films met een kersttintje : The Holiday, Serendipity.
Maar waar ik ook vrolijk van wordt: Santa Claus, Polar Express, Home Alone en alle bekende kerstfilms natuurlijk "Kerstfilm" waar ik naar uitkijk: New Years Eve.
Kerstliedje: All I Want For Christmas, Happy Christmas (War is over), Do They Know It's Christmas
Voorheen, heerlijk, winter... lekker vriesweer, heerlijk koud, blauwe lucht, zonnetje, lekker buiten rijden, vingers en tenen die er bijna afvriezen.... geweldig. Helaas kan dit allemaal niet meer, kan namelijk niet meer op m'n paard rijden. Ze leeft nog hoor, maar vanwege medische redenen. Ontzettend jammer, kijk er dus wat minder naar uit.
Mijn favo (kinder)kerst film die mijn zus en ik in de zomer zelfs nog wouden kijken was: mickey's kerstfeest!!.. die videoband hebben wij echt grijs gedraaid!!!
Nou heb ik het helaas niet meer maar eerst stond rond kerst altijd sky radio erop .. en hallmark cannel .. Dan had je echt bijna 24 uur per dag alleeeen maar kerstfilms!!
Weer zoals gister is heerlijk, lekker koud, mooi zonnetje, en dan in een tshirtje buiten rondstampen! Werd alleen wel een beetje raar aangekeken toen ik in m'n tshirt tussen de dikke-jassen-mensen in de stad liep.. Heb toch maar even een vestje aangetrokken
liesjecryos
Geplaatst: 16-10-11 16:55
Paula1990 schreef:
Ik heb me eerste kerstaankoop gedaan haha, een nepspar in ee hele leuke rode pot bij de Ikea . Daar hadden ze al leuke spullen!!
OOOHHHH ben jij Ikea al geweest?! Ik wil ook zo graag maar kan maar de tijd er niet voor vinden . Ik heb zoveel favorieten liedjes en films.