Van mij mag er wel een laagje sneeuw komen! Staat zo gezellig En aangezien ik vanaf mei dit jaar ben verhuist naar een stal met binnenbak is rijden voor mij ook geen probleem!
Ik heb een hekel aan sneeuw maar nu mag het toch wel eens komen hoor! Ik hoop(te) toch wel op een witte kerst!
Sjors schreef:ze zeggen dat er vanavond/vanacht natte sneeuw komt Dat klopt Sjors.In de ochtend blijft het liggen zeiden ze.Dus grote kans dat het op sommige plaatsen morgen ochtend wit is.
Claudia78 schreef:Nou, geef mij die horror winter maar...Beter dan deze horrorherfst Idd een horrorherfst! Wat een water vandaag al weer! Als dit allemaal sneeuw was geweest zaten we nu ingesneeuwd.
Hier aan de kust blijft 't ook altijd wat warmer... met als gevolg dat wij ook alleen nog maar regen hebben gezien
Wat heerlijk dat er nog steeds geen sneeuw is, dit soort 'horrorwinters' mogen er wel vaker zijn van mij
capopjekop schreef:joyce_eddy schreef:Hier is alles wit!!vanuit enschede!daken, auto,s alleen de grond niet!Foto Helaas zie ik het nu pas. alles is hier nu gesmolten
gohya schreef:Sjors schreef:ze zeggen dat er vanavond/vanacht natte sneeuw komt Dat klopt Sjors.In de ochtend blijft het liggen zeiden ze.Dus grote kans dat het op sommige plaatsen morgen ochtend wit is.hier niet