stìnken joh..! Pff ik ging bijna out
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
had die dag sowieso een pechdag, zat al vast tussen de deuren van de lift op mn werk, ben verdwaald met een brief naar een ander bedrijf brengen binnen het gebouw, die nacht bleef voor t eerst een leuke jongen slapen, vervolgens ga ik helemaal stuk om iets waarvan we alle 2 niet weten wat het was om vervolgens me bed uit te donderen.. tjaah ik ben wel blond
gadverdamme man hahahah 

Aaah, ik stond vandaag bijna te kotsen!
Het kind begint al te kulken, ik gauw de prullenbak onder haar neus geduwd. Kotst ze met een boog over de prullenbak heen tegen de muur achter haar aan. Ik neem haar gauw mee naar de wc. Daar kotst ze de muur achter de wc onder. Ik zelf kon niet stoppen met kokhalzen toen ik het op moest ruimen, al die brokjes koek, yoki en brood... Niezende kinderen met groene snottebellen, windende kinderen die overduidelijk knoflook op hebben... YUK!
En die geur was inmiddels helemaal in mijn kleren getrokken en mijn handen stonken..
KOMT 'ie bij MIJ afrekenen
ik weet echt niet meer hoe ik dit ooit heb kunnen hendelen
wel was hij opeens de enige die moest afrekenen
jaaaaaaaakkus
) 
Dat vond ik toch ook wel erg vies

Op school moesten we wel eens een varkenspoot, baarmoeder of oog ontleden. Echt niet dat ik dat ging doen, ik keek wel toe, ook dat het liefst nog niet.

Horsii_mine schreef:Oh ik heb er nog een
Afgelopen winter toen mijn ex mijn ex nog niet was maakte we een hele romantische sneeuwwandeling. Het was al aan het schemeren dus ik zag het allemaal niet zo goed, maar had wel zin om even te zoenen. Dus ik begin hem te zoenen en denk: Dit smaakt zout.. Nee?! Dat zal toch niet?! Jawel hoor had meneer een giga snotneus en alles liep zo mijn mond in. En bedanktDat vond ik toch ook wel erg vies
Mijn god, beetje hygiëne mag je van een volwassene wel verwachten toch? 
Nemurin schreef:Horsii_mine schreef:Oh ik heb er nog een
Afgelopen winter toen mijn ex mijn ex nog niet was maakte we een hele romantische sneeuwwandeling. Het was al aan het schemeren dus ik zag het allemaal niet zo goed, maar had wel zin om even te zoenen. Dus ik begin hem te zoenen en denk: Dit smaakt zout.. Nee?! Dat zal toch niet?! Jawel hoor had meneer een giga snotneus en alles liep zo mijn mond in. En bedanktDat vond ik toch ook wel erg vies
Is dat de reden dat ie je ex is?Mijn god, beetje hygiëne mag je van een volwassene wel verwachten toch?
. Mijn moeder nam net een hap brood waarop ze zat te kauwen en gaf mij een kus.. Vraag me niet hoe het gebeurt is maar ik had een stukje brood in mijn mond!
Nu ik dit typ krijg ik weer kotsneigingen.
Snap je toch niet?