Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:57

Oh net heeft onze pup weer lekker gepoept en geplast in huis,
stìnken joh..! Pff ik ging bijna out :')

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 12:52

Gatverdamme Zinn!
En inderdaad, dat spetteren... Maar ook gewoon hoe het eruit ziet. En hoe het ruikt ja.

Ik kan er NET over praten want ik ben wel een heel erge beelddenker. _O-

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:07

van de week liep ik in het donker buiten op de stoep.. en ineens glij ik met uit joh met me been!
Lag bijna languit... ja hoor was ik uitgegleden over een enorme hoop zachte gladde hondenstront..

gadverdamme joh :') had die dag sowieso een pechdag, zat al vast tussen de deuren van de lift op mn werk, ben verdwaald met een brief naar een ander bedrijf brengen binnen het gebouw, die nacht bleef voor t eerst een leuke jongen slapen, vervolgens ga ik helemaal stuk om iets waarvan we alle 2 niet weten wat het was om vervolgens me bed uit te donderen.. tjaah ik ben wel blond :D

Ohja mensenkots kan ik ook niet tegen.. dan ga ik net zo hard meedoen of ik word gewoon helemaal panisch.. mijn eigen kots kan ik dan wel weer tegen, reeeeeuze interessant :') gadverdamme man hahahah

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:14

Mijn eigen kots kan ik ook niet tegen... :')

Beetje het effect van meisjes die bang zijn voor bloed en dan zelf natuurlijk wel ongesteld raken.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:14

:r Aaah, ik stond vandaag bijna te kotsen!

Was de paarden hooi aan het voeren en zag al wat raars tussen het hooi liggen, ik dacht dat is een homp bladeren (komt wel vaker voor) dus wil het eruit pakken. Maar terwijl ik het pak vind kk het al zo raar voelen en het stinkt een beetje... Dus ik goed kijken. Een rond ding, 2 lange ronde stelen eraan van een paar cm met haartjes erop. Dus beter vastpakken en van dichtbij kijken....

Zie ik dus (terwijl ik dat ding 10 cm van mn gezicht af houd) dat het de huid van een konijnenkop is... Zonder schedel, ogen of tanden, maar echt alleen het huidje.... Gewoon een gevild hoofdje. :r

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:28

Kat die tegen een nét gewitte muur kotst. Ook vies genoeg?
Bah dat zag me er toch ranzig uit :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:30

Moderne kunst die de hectiek van het heden realistisch weergeeft? :D

Zinn: daarom spuug ik altijd in een plastic zak, zorgt voor wat geluidsreductie :Y)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:36

Ik sta voor groep 6. Pas een kind in de klas met het noro virus. Ook ik heb een kotsfobie ;) Het kind begint al te kulken, ik gauw de prullenbak onder haar neus geduwd. Kotst ze met een boog over de prullenbak heen tegen de muur achter haar aan. Ik neem haar gauw mee naar de wc. Daar kotst ze de muur achter de wc onder. Ik zelf kon niet stoppen met kokhalzen toen ik het op moest ruimen, al die brokjes koek, yoki en brood... Niezende kinderen met groene snottebellen, windende kinderen die overduidelijk knoflook op hebben... YUK!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:41

Wat is het noro virus nou weer dan?
En kreeg dan niet die hele klas dat?

Gatverdamme...

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:48

Buikgriep waarbij je met nogal veel kracht moet overgeven (heb ik me laten vertellen) alle kinderen begonnen te steunen en te klagen. Arm kind wat ziek was! Ik wilde niet dat ze mij zag kokhalzen, vond ik zielig. Dat meisje was nog maar 9 jaar.. Ik heb glassex op een prop wc papier gespoten en voor mijn neus gehouden ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:49

Projectile vomiting, fijn... ik hoop dat echt NOOIT te hoeven zien!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:56

Oh gatver ik bedenk me er net een waar ik echt een half uur van heb staan kokhalzen..
Ik werk als vakkenvuller en moest het blikvoer vullen voor honden en katten. Op het gegeven moment duw ik mijn karretje vooruit en denk; Wat ruik ik nu toch?! Een hele zure lucht gecombineerd met de meest ranzige eierscheet die je je kan voorstellen. En ineens word die lucht wel heel erg.. Sta ik daar met een pak vol opengeknapte kattenvoerblikjes in m'n handen. Er liep allemaal zwart vocht uit dat over mijn karretje heen liep. Die geur! Ooh...! Heb eerst 5 minuten lang staan kokhalzen midden in de winkel voor ik me ook maar kon bedenken; Weg! De vuilniskar in :') En die geur was inmiddels helemaal in mijn kleren getrokken en mijn handen stonken..
Volgens mij heb ik nog 2 weken lang na-gestonken.. Dat was echt te ranzig voor woorden!

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:01

Toen ik nog in de supermarkt werkte hing er toch een putlucht in de winkel. Echt alle klanten inclusief ik zelf hadden kotsneigingen. Bleek er een zwerver in de winkel te zijn met zijn broek helemaal onder de stront :roll: KOMT 'ie bij MIJ afrekenen :wow: ik weet echt niet meer hoe ik dit ooit heb kunnen hendelen :roll: wel was hij opeens de enige die moest afrekenen

moest ik al zijn producten langs de scanner lopen halen waar hij met zijn strontfikken aan heb lopen te zitten :roll: jaaaaaaaakkus

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:08

Noro virus... jaaaa heel bekend: spuitpoep en boogjes kotsen (liefst nog tegelijk!!!). Gelukkig ben ik er zelf niet erg vatbaar voor haha, heb het elke keer ontlopen als het heersde bij de oudjes :D
(even afkloppen :P)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:09

Van dat kattenvoer herken ik ook ja, 9 v/d 10 keer zat er wel open kattenvoer bij tijdens vakken vullen en 3 paden verder ruik je het nog :\ en ook welleens onder dat spul gezeten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:21

Oh ik heb er nog een :D

Afgelopen winter toen mijn ex mijn ex nog niet was maakte we een hele romantische sneeuwwandeling. Het was al aan het schemeren dus ik zag het allemaal niet zo goed, maar had wel zin om even te zoenen. Dus ik begin hem te zoenen en denk: Dit smaakt zout.. Nee?! Dat zal toch niet?! Jawel hoor had meneer een giga snotneus en alles liep zo mijn mond in. En bedankt :') Dat vond ik toch ook wel erg vies :=

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:45

Toen ik nog stage liep bij een melkvee bedrijf moesten we stro geven aan de kalfjes.
Op een gegeven moment hadden we bijna genoeg en steek zonder te kijken de riek weer in de stro.
Dit was alleen geen stro maar de kat die ze al een paar weken kwijt waren. Brrr. Hij was wel al dood natuurlijk.

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 00:58

Ik heb dit topic net ontdekt :D
Haha wat een verschrikkelijk ranzige dingen komen hier voorbij zeg!

Ik kan me zo nog even geen heel ranzige dingen bedenken.
Wel eens door een vogel op mn hoofd gepoept..
En laatst nog op een slak gaan staan.. Bah dat vind ik zo vies! Je voelt het huisje gewoon kapot gaan.
Of mn pony die al kwijlend voor mn neus staat te eten, lees echt super ranzige kwijl, z'n muesli is dan nog erger dan slobber! Die van eventjes lekker een keer proest omdat hij het zo lekker vind, recht in mijn gezicht!

Oja ik weet er een :D
Tja en wat ik ook best vies vond, werkte een tijdje bij een kliniek. Was een paard ingeslapen, daarna moest er nog wat organen uitgehaald worden voor onderzoek. Maarja toen dat eruit was moestie ook nog weer dicht.. Anders zou alles eruit vallen alssie opgehaald zou worden door de rendac.
Ze vroegen mij toen of ik het wilde doen, dacht wel gelijk gadverdamme! Maar heb het toch gedaan, dacht nu heb ik de kans zoiets mee te maken, zal ik waarschijnlijk niet weer doen. Dat heb ik dus gedaan, moest eerst de darmen er weer in stoppen, en het toen dicht naaien. De darmen werkten nog helemaal! Dat was wel heel apart. Haha als ik er aan terug denk is het eigenlijk heeeeul smerig, gelukkig maar dat ik het toen meer als object zag en niet meer als paard. Ik had wel handschoenen aan hoor! :D
Vind het eigenlijk wel heel wat van mezelf dat ik dat gedaan heb haha :D Op school moesten we wel eens een varkenspoot, baarmoeder of oog ontleden. Echt niet dat ik dat ging doen, ik keek wel toe, ook dat het liefst nog niet.

Oh en ik heb er nog een :D
Op een stage met schapen, was echt in de lammeren tijd, soms wel 30 schapen op een dag die moesten lammeren. En ja, we moesten ze allemaal helpen. Op een gegeven moment had iemand een schaap, die had dus al een pootje, op een gegeven moment was het alleen de poot die hij in handen had! Bah de geur, kan zo weer over mn nek gaan als ik eraan denk! Zaten dus een stuk of 2-3 dooie lammeren in die ooi, al een tijdje dood en dus ook al half verrot. En toen moesten ze echt alles er nog uit halen! Ben blij dat ik het er niet uit hoefde te halen! :D

Dacht dat dat wel de ergsten waren :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:39

Horsii_mine schreef:

Afgelopen winter toen mijn ex mijn ex nog niet was maakte we een hele romantische sneeuwwandeling. Het was al aan het schemeren dus ik zag het allemaal niet zo goed, maar had wel zin om even te zoenen. Dus ik begin hem te zoenen en denk: Dit smaakt zout.. Nee?! Dat zal toch niet?! Jawel hoor had meneer een giga snotneus en alles liep zo mijn mond in. En bedankt :') Dat vond ik toch ook wel erg vies :=

Is dat de reden dat ie je ex is? _O- Mijn god, beetje hygiëne mag je van een volwassene wel verwachten toch?

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:43

Ooo wat een viezigheid hier! Een snotzoen van je ex zou bij mij ook de deur dichtdoen! Geeeeetver!
Ik had ooit een cavia mannetje die al op leeftijd was. Hij had steeds verstopping - als ik hem oppakte voelde ik tussen zijn achterpootjes iets hards. Zag ik dat hij bij de ingang van zijn anusje een heel grote bal poep had zitten. Ik heb met baby olie en een pincet hem ontdaan van die grote brok keutel. Ongelofelijk hoe zo'n klein gaatje kan uitrekken. Toen de verstopping eruit was, kwam er een walgelijke stank vanaf. Mijn caviaatje begon meteen opgelucht windjes te laten, ook al niet zo fris...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:50

Ik lig in een deuk, moet weg, maar eindelijk weer eens leuk topic *\o/*

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:44

Oh ik weet er trouwens nog een :D
Is eigenlijk meer een grappige dan echt heel smerig.
Ik had al een week ofzo allemaal tijdschriften op de vloer liggen, waren ergens vanaf gevallen ofzo en ik had nog geen zin om het op te ruimen. Nou op een gegeven moment pakte ik dus een tijdschrift, dacht ga die wel even lezen. Dus ik ga er lekker voor zitten, doe dat tijdschrift open.. Zit er een enorme spin in!! Ik was al wat aan het bladeren geweest en toen ineens kwam ik op de bladzijde waar de spin in zat, hij zat er dus de hele tijd al!!
Nu kan ik er wel om lachen maar toen.. Pff ik schrok me echt kapot! Ben gillend het huis door gerend haha :p

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:46

Nemurin schreef:
Horsii_mine schreef:

Is dat de reden dat ie je ex is? _O- Mijn god, beetje hygiëne mag je van een volwassene wel verwachten toch?

OMG ik zit gewoon te kokhalzen op mijn werk........ Gadverdamme.... als mij dat zou gebreuren :r

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:45

Het vieste wat ik heb meegemaakt was toen ik nog klein was. Ik moest naar school en pakte mijn fietsje om naar de basisschool te fietsen (ik zal denk ik een jaar of 7 geweest zijn). In die tijd gaf ik mijn moeder altijd nog een kus voordat ik wegging :+ . Mijn moeder nam net een hap brood waarop ze zat te kauwen en gaf mij een kus.. Vraag me niet hoe het gebeurt is maar ik had een stukje brood in mijn mond! :r Nu ik dit typ krijg ik weer kotsneigingen.

Wij hebben in de winkel ook een klant die heeeel erg stinkt. Je gaat echt over je nek als ze bij je in het gangpad staat. Maar elke keer als ik achter de kassa zit komt zij in de winkel om vervolgens even lekker vies te hoesten met rochel en al om me vervolgens het geld te geven. Bah dan moet ik toch echt even mijn adem inhouden %)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:46

Haha ik heb eens naast een hele nette mevrouw gezeten in de bus die ONTZETTEND naar urine stonk... :n Snap je toch niet?

Overigens ook eens een heel hoorcollege naast een jongen die heel erg naar zweet rook. Koeien- en varkenslucht vergeef ik mensen omdat ik zelf weet dat je daar weinig aan kunt doen als je vooraf aan dat college in die stallen hebt gestaan. Maar zweetlucht? Bleeeeeh!

Maar dat heb ik gewoon niet verteld eerder omdat ik dat nou niet bepaald super smerig vind.