Wat een super toffe foto, alsof je het al jaren doet haha! Jammer dat je niet hebt gewonnen, maar dit is ook al een gigantische overwinning, en je hebt er zelfs een bureau aan overgehouden
Ziet er inderdaad heel profi uit! Nice! Fijn ook om eens iemand op de catwalk te zien lachen, meestal word er zo star gekeken... (ik weet wel dat dat moet, maar dit ziet er toch veel frisser uit!!)
We moesten juist lachen en het publiek inkijken Bedankt voor de lieve reacties
geerke
Geplaatst: 03-09-11 10:35
wat jammer dat je niet gewonnen hebt! Maar eigelijk heb je vijf jaar geleden al gewonnen... Door je ziekte te overwinnen! Jij komt er wel hoor!
Hvelreki
Geplaatst: 03-09-11 20:15
Jammer dat je niet gewonnen hebt, maar je hebt vast een hele mooie show gelopen en je bent een leuke ervaring rijker! Helemaal bijzonder als je dat van je ziekte er bij vertelt. Je kan inderdaad trots zijn op jezelf meid!
Super gedaan! Je mag heel trots op jezelf zijn! En je hoeft niet te winnen om er een carriere aan over te houden. Gaaf dat je al benaderd bent door een modellenbureau!
Ik lees nu pas de uitkomst, jammer dat je niet de bruidsjurk mocht lopen. Wel super dat je in een andere outfit hebt mee mogen lopen en mooie foto's. Ook gaaf dat je door een bureau bent benaderd!!
En ik ga helemaal met Geerke mee, jij hebt al gewonnen