Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:27

Iris1702 schreef:
Wat ik me trouwens nog herinner van het passen is dat je van alles van te voren in je hoofd kan hebben maar dat veel uiteindelijk helemaal niet staat hahaha

Ik heb veel jurken gepast bij 2 zaken en bij mij stond alleen spierwit.
Champagne, room of dat rozige was allemaal oerlelijk.

Ja ik had ook bij passen een idee in mn hoofd wat totaal niet stond en hetgeen ik toen wel mooi vond (eenvoudig, strapless) vond ik zo saaaaai, heb toen een paar meer dramatische jurken gepast en dat vond ik echt geweldig :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:30

En zo wilde ik graag heel lichtroze, dat was toen zo in. Maar toen ik het aanhad, was het echt afschuwelijk :=

manzano

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:31

Ik heb nooit echt wat gehad met trouwen ofzo. Heb ook totaal geen "plaatje" in m'n hoofd.
Ben wel benieuwd wat me zou staan :D

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:32

Dat heb ik niet gedaan omdat ik toch niet in een "dramajurk" wilde trouwen (achteraf was het misschien wel eens leuk geweest)..
Uiteindelijk was mijn moeder in het rek aan het neuzen en die trok toevallig DE jurk uit het rek anders had ik hem niet eens gevonden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:35

Ik had wat dat betreft een geweldige medewerkster getroffen in de bruidsmodezaak; ik was eerst al bij Ann&John in Eindhoven geweest maar daar was de service echt om te huilen. We zijn toen naar Koonings in Deurne gegaan, dat meisje hoorde aan wat ik mooi vond, dacht even na en zei 'Voor jou heb ik nog iets hangen.' En komt vervolgens met de jurk aanlopen waarvan ik echt zo :wow: deed. Dat was gewoon helemaal mijn jurk.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:39

Ik ben wel eens meegegegaan met een vriendin, die wilde chique, strak, modern...Beetje simpel, maar wel stijlvol zeg maar....Dus die verkoopster pakt een paar van die jurken, en ze pakte nog 2 heel andere. 1 heel schreeuwerige jurk (de kermis-dress vonden wij, veel kreuken, veel glitter, pompeus, erg opvallend)) en 1 met meer kleur en heel ander model. Ze begon met de kermisjurk en toen ze uit dat hokje kwam....WAUW, cinderella, echt zo mooi, maar we keken elkaar allemaal aan van...'maar dat kan toch niet?'. Dus toch al die andere gepast, maar die waren allemaal zo saai vergeleken bij de eerste...Dus weer die 1e aan en weer alledrie in katzwijm...

Uiteindelijk heeft ze dus die eerste gekocht, was echt een cinderella jurk, je moet sommige echt aanzien, en ook beetje daardoor wil ik ook wel een beetje 'over the top' jurk. Waarom bescheiden blijven als je 1 keer zo ontzettend mag gaan knallen :D

Was net zoiets
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 9sT1LU9x9Q
(lijkt bescheiden hier, maar heel erg pompeus, heel veel vouwen, best glimmende stof, en veel, heeeeeeeeel veel glitters op die applicaties)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:41

Blue_Eyes schreef:
Ik had wat dat betreft een geweldige medewerkster getroffen in de bruidsmodezaak; ik was eerst al bij Ann&John in Eindhoven geweest maar daar was de service echt om te huilen. We zijn toen naar Koonings in Deurne gegaan, dat meisje hoorde aan wat ik mooi vond, dacht even na en zei 'Voor jou heb ik nog iets hangen.' En komt vervolgens met de jurk aanlopen waarvan ik echt zo :wow: deed. Dat was gewoon helemaal mijn jurk.

Wow, die weet dan ook precies wat ze er heeft hangen. Super-service _O_
Heb je een foto van je jurk?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:43

Destination schreef:
Blue_Eyes schreef:

Wow, die weet dan ook precies wat ze er heeft hangen. Super-service _O_
Heb je een foto van je jurk?

Top!!!!! Dat zijn mensen die hun vak verstaan ipv een gewone verkoopster wat iedereen kan (no offence).

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:43

@Destination; Staat ook ergens in dit topic, maar omdat ik geen idee meer heb waar:
Afbeelding Afbeelding
:D

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:46

Colway : die is gaaf, al is de foto wat klein :j

Ik wil ook per se een witte jurk, maar er mag best wat op zitten denk ik. Maar dat moet ik gewoon in het echt zien :+ Lijkt me geweldig om eens die jurken te kunnen passen :z

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:48

ik vind deze mooi net een engelse amezone
Afbeelding

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:50

Blue_Eyes schreef:

Ik was eerst bij Rianne bruidsmode geweest op maar die zit er niet meer en ik wilde perse naar Kooning omdat ik dol was o jurken van Maggie Sottero en die hadden ze alleen daar bij ons in de omgeving.
Ik wilde een jurk wittint, prinsesachtig, met sleep, een vetersluiting achter, wat versiersels maar niet te druk.
Heb denk ik 15 jurken gepast tot mijn moeder de juiste eruit trok hahaha

Dus uiteindelijk ook geslaagd bij Koonings, geweldig grote winkel trouwens :j

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:53

Ik kom altijd langs koonings als ikk naar mijn ouders ga, wil daar ook erg graag gaan kijken!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:54

Koonings ben ik toen ook geweest om te passen :+ Hele mooie winkel met vriendelijk personeel dat je goed aanvoelt, jammer dat het voor mij eigenlijk te ver weg is

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:02

Citaat:
is dit niet een beetje het zelfde op de kleur na [img]http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/hobbypakhuis/full9351554_a.jpg

waar heb je die gezien vind hem echt zo mooi <3

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:04

Dat is ook niet zo ver van mij vandaan. Zal het onthouden als het over heel wat jaartjes misschien eens zo ver komt :P

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:22

LiiNd_Y schreef:
Steph86 schreef:
Ik ben van de simpele jurken, ik wist wat ik wilde en ben ook met de jurk thuis gekomen die ik in gedachten had.
Dit is mijn trouwjurk,voorkant: http://www.mijnalbum.nl/Foto-P3WT3KWW.jpg
Achterkant: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LUN7VJQ8.jpg

hee dat is in gramsbergen bij de vijver!

http://94.100.120.156/1350650001-1350700000/1350680301-1350680400/1350680360_5_mAWE.jpeg
jurk van m'n schoonzus
super mooie jurk, was haar eigen ontwerp, niet echt duidelijk op de foto

Klopt idd wbt van Gramsbergen, wij wonen zelf in [***] namelijk.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:27

Colway schreef:
Waarom bescheiden blijven als je 1 keer zo ontzettend mag gaan knallen :D

Was net zoiets
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 9sT1LU9x9Q
(lijkt bescheiden hier, maar heel erg pompeus, heel veel vouwen, best glimmende stof, en veel, heeeeeeeeel veel glitters op die applicaties)

Check *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:57

Ik zou best es voor de lol trouwjurken willen passen. :=

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:05

Vonneke; ben het er mee eens dat een jurk idd goed aangemeten moet zijn wil hij echt mooi zitten :j Te groot of straks staat al gelijk minder mooi.

Ook bij mij was de service in de bruidszaak super! De eerste jurk was het meteen :D Nog wel 4 anderen gepast, maar de eerste was het gewoon :j

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:08

Bellatrix schreef:
Ik zou best es voor de lol trouwjurken willen passen. :=

Ik ook, al ben ik nog 17. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:10

Ik ben 29 maar leeftijd zegt in dit geval niets. :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:11

:))

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:14

Ik wil ook heel graag passen, heb wel mooie avondjurken aangehad voor mijn broers bruiloft, maar nog geen echte trouwjurken. Komt nog wel een keer.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:15

Ik geloof niet dat je zomaar een winkel in kan lopen en voor de lol bruidsjurken kan passen :')