Nou vast een paar Lloret bloopertjes van TS om een tipje van de sluier op te lichten

ik was in een nederlands cafe aan het wachten op de wc bij de spiegel op een vriendinnetje die naar de wc was, en toen werd 'ik leef niet meer voor jou' gedraaid, dus ik begon keihard mee te zingen en keek ondertussen in de spiegel, weetjewel doen alsof je microfoon vast hebt en ging HE-LE-MAAL los, bleek dat er pakweg 5 meisjes in de deuropening hadden staan kijken al die tijd en die begonnen spontaan te applaudiseren

Later op die avond kwamen we op het 'grappige' idee (ik en een jongen) om onze schoenen te ruilen voor 1 avond (de bedoeling was om ze aan het einde weer om te ruilen), nou en ik de volgende ochtend maar denken: Hoe komen die gigantische vette adidas-sneakers maat 47 toch langs mijn bed?? Ik vlug de badkamer doorzoeken of er niet perongeluk ergens een jongen lag die bij die schoenen hoorde

Van mijn mooie slippertjes is trouwens nooit meer iets vernomen
Ik moest 1 avond alleen terug lopen omdat ik mijn vriendin kwijt was en die had geen telefoon bij. We hadden afgesproken dat we altijd terug naar het hotel zouden gaan als we elkaar om sluitingstijd kwijtraakten.. Ik liep het hotel binnen, langs de security af en die maakte een opmerking in de trant van: Ik weet dat je dronken bent maar doe aub zachtjes straks op de gang.' Ik mompelde terug: I'm not drunk... (daar was ik op dat moment ook heilig van overtuigd

) en toen ik dat zei, zag ik het afstapje voor de receptie over het hoofd waardoor ik gigantisch op mijn plaat ging, de vloer was ook nogal glad.. De 2 heren achter de receptie proestten het uit.. Omdat het ook nogal een grote hal was echo-de mijn klap ook nog eens gigantisch haha, Ik vlug opstaan en doen alsof er niks aan de hand was.. AUUUWW die knie + scheenbeen wond heb ik gevoeld de volgende dag toen ik in zee ging
Op de laatste avond had ik een jongen uit Friesland leren kennen, en we wilde nog ff afscheid nemen op het strand (geen sex ofzo, gewoon zoenen en dat had ik hem ook al duidelijk gemaakt

) En we gingen een beetje aan de rechterkant van het strand zitten, wel een beetje afgelegen.. Waren we daar aan het zoenen en opeens lag er een grote neger op de grond met een camera die gewoon serieus ONDER mijn rokje aan het filmen was?

Niet echt een blooper, maar gewoon een creep dus.. gelukkig liet hij zich makkelijk wegsturen en ik kon er wel om lachen op het moment maar de dag erna dacht ik echt wel even van; wat was dat raar zeg

Dus mochten jullie ergens op internet een filmpje zien van een zoenend stelletje aan de costa brava op een rots, let me know please