Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

frodo1993

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:23

Staan weer geweldige tussen :D

Ik maak wel altijd vreemde dingen mee als ik gedronken heb.
Zo hadden een vriendin en ik een keer het slimme plan om haar fiets in een steegje te zetten.
We gingen namelijk met mensen mee in de auto, en die fiets stond daar wel veilig vonden we.
Paar uur later, dronken uit te auto gerold en op naar haar fiets.
Dus hup sleutel erin en rijden maar.
'*naam vriendin* wat rijd je fiets moeilijk!' zal ik het echt wel geklonken hebben als '*naam vriendin* fiets moerlak rijden dun'.
Bleek dat iemand de wielen eraf had gehaald, zadel eraf, trappers weg etc.
Alleen het frame stond er nog :=
Jonge wat was zij kwaad, en ik maar lachen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:30

Hahaa geweldig! wel jammer van de fiets

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:36

haha wij gaan altijd een week op het ronostrand kamperen en dan kingsen, heel leuk! daarna naar de speeltuin en van een heuvel af rollen, worden altijd erg leuke filmpjes van gemaakt haha..

vorig jaar zei zon meisje die was echt helemaal lam tegen iemand hier hou me bier eens vast (was leeg)
hij vasthouden
later met dat zelfde biertje
Hier een biertje!
en zij heel droog; ah dankje wat lief van je!

staat ook op film, was zo grappig :P
dit jaar hebben we de hele camping langsgelopen met onze broeken op onze engels, vonden we stoer hahaha

en iemand daar zei ook; ik slaap vanavond gewoon lekker op mijn brommer!

en ben echt heel vaak tegen een boom aangelopen .. kijk je op je telefoon , lopend (NOOIT DOEN) bam.. en iedereen lachen, hele camping wakker..

dit jaar lagen we allemaal op de grond boven op elkaar te wachten op iemand die op de wc zat, kwam er zon jongen aan, wij zijn naam geraden (ook nog goed ook haha) en toen ging die weg zei die, ik zie jullie wel weer! en wij heel droog jaa donderdag liggen we hier weeer hahaha tot donderdag _O-
nooit meer gezien xd

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:51

wat een genialiteit hier _O-

ik ben afgelopen weken ook aardig aangeschoten geweest :')

schijn op de terugweg vanaf de bar naar de caravan gezegd te hebben dat ik een vliegtuig was (armen weid gespreid op en neer bewegend)
dus m'n zusje zo: helemaal niet, je bent gewoon dronken.
ik heel boos: als je me niet gelooft dan stap je maar uit hoor! ga je maar loekker zelf vliegen! :(

:')

en ergens een keer met een meid gezoend om onze vakantievriendjes op te g**len :') _O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:03

Deze past hier half: blooper, maar niet onder indruk van drank:

Ik was een ventilator in een aanhangwagen aan het laden, stel ik me recht bots ik met m'n hoofd tegen het dak.
Zegt m'n gezelschap: "Lomp!"
En ik "Ik? Ik ben de elegantie zelve"
Om dan van de laadklep te stuiken :')

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:39

Optiwolk schreef:

Ik was een ventilator in een aanhangwagen aan het laden, stel ik me recht bots ik met m'n hoofd tegen het dak.

Als 't niks met drank te maken heeft dan post je het toch ergens anders :x

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:40

TS: waar blijven de Lloret verhalen? O:)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:46

Oké ehm, jaaa ik was laatst ooook in renesse, woon erbij in de buurt dusja.
Begon bij binnengaan al. Vijf euro entree moeten betalen, en dan moet je ook nog betalen voor de plee.
"Nou dan pis ik wel in het midden van de dansvloer!!!"

Kwas met mijn neef, en die had een aantal vrienden van plusmin 16 jaar mee. Joh ik wil dan best wat voor je bestellen als ik de enige ben die 18 is, maar ik stop iedere keer wel een deel van 't wisselgeld in m'n zak. Euh bh. :D

En de blunder... Om iets na twee naar huis willen, sta je daar op het busstation, maarja de eerstvolgende bus ging pas om drie uur ofzo. Ik boos naar de kerel die ergenst in een busje zat toe. "Ja jonge verkoop je me een kaartje voor een bus die pas over een uur gaat, wasdat nou voor stomme grap! Dan wil ik op z'n minst ff bij jou in je busje komen zitten hoor!"

De grap is, het mocht nog ook. :') Ik heb dik een uur bij remco in het busje gezeten. Wisten jullie dat een kaartje naar duin en strand 5 euro kost, een kaartje naar zierikzee 7 euro, sommige kaartjes 10, dat remco in zijn vrije tijd op de stoomtrein werkt, bij zn ouders woont, single is, leuke meisjes soms korting geeft, en dit jaar een studie met een ingewikkelde naam gaat doen? :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:23

Bellissima_ schreef:
Optiwolk schreef:

Als 't niks met drank te maken heeft dan post je het toch ergens anders :x

Hmm .... Nee.
Er staan hier ook heel veel bloopers van 'vriendinnen', dus dat is niet JOUW leukste blooper dan.
Dan mag ik wel een blooper zetten die van mij is maar niet onder invloed van drank.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:28

Hehe, leuke blooper Optiwolk :')

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:42

_mexx_lady_ schreef:
Of de deur van de WC echt volle kracht tegen een meisje aangooien als je eruit kwam :D
Het arme kind schrok wel even jha

Hahha heb ik ook gehad, maar kon ik echt wel niets aan doen; maar dan zag ze mijn dronken kop en ja lachte ze met me hihi :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:53

Ik was niet dronken ik zag er alleen maar heeeeeeeeel belabberd uit door de hitte :D Dus waarschijnlijk dacht ze ook wel dat ik zat was

Gypsy: lekker gezellig zo samen in een busje.. Heb je zn nummer ook gekregen dan?

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:54

Met mijn hoofd uit het raam van het taxibusje gehangen.. En in slaap gevallen, heeeel de rit terug :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 23:13

Dat was 't punt, die remco was echt niet knap ofzo verder :')
Maar ik was alleen en verveelde me dood!!! Dusja dan moet je wat hahahaha.
Hij heeft me echt een uur lang keiraar aan zitten kijken geloof ik.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 00:01

ah... Ik ga dit topic volgen en vertel mijn dronkemansverhaal!

Vorige week gingen ik en twee collega's adten. Waarom? Omdat wij er wel de lol (??) van inzagen om met een enorme kater de volgende dag rond te lopen op de kermis van Tilburg... Eigenlijk een soort van "The hangover part 3"

Het begon al goed: Na het werk duwde een collega een flesje jillz in mijn mond waardoor ik zowaar in de appelige vloeistoffen van de jillz stikte en overgaf. Het feestje was begonnen...

Eenmaal aangekomen bij mijn collega thuis zette we onze net ingekochte drankvoorraad uit op de tafel, + nog wat extra flessen uit de oude drankvoorraad. Ons rantsoen voor die avond: jack daniëls, bacardi, malibu, zestien minus twee flesjes jillz en een ongeopend fles wijn. Ook hadden we het "drankenorgelboek" paraat waar in "drankenlevels" werd aangegeven hoe snel je dronken werd. Wij begonnen bij level 2 (van de 3, wij zijn geen watjes hoor!) en kozen het klassieke spel: 31'en. Let's get the party started!

Na een aantal winnende rondjes, en helaas, wat rondjes te hebben verloren waren twee van de drie "licht in hun hoofd" en ik, had een schorre stem (door constant ADTEN, ADTEN, ADTEN! te roepen) Omdat ik aan de winnende hand was en nog nuchter was, stelde ik voor mijn ad-glaasje te vervangen voor een COLA glas (euh. my. god.). Dat ging nog goed, tot ik plots besloot dat ik er "best" nog wat bij kon drinken. Ik zal even een opsomming maken wat ik die avond heb gedronken: 1x ad malibu, 7 jillz flesjes á 25 cl, 3/4 wijnfles, 1x ad bacardi lime en 2x ad jack daniëls. Na al dat vocht ingenomen te hebben moest ik toch héél nodig plassen. Uiteindelijk belandde ik al kotsend op de wc en de gootsteen raakte door mij verstopt. En ik met mijn dronken kop verwoedde pogingen doen de vloer droog te maken... Na 20 minuten deden mijn vrienden de deur open en zagen me staan met een glas in mijn hand en een plas water op de grond. Ik riep: "Oke... Wáárom heb ik dit glas meegenomen? Waarom is het gebroken en wáárom zit er een snee in mijn voet?"

ja daar kreeg ik de volgende morgen antwoord op... Ik werd wakker in een wildvreemd jurkje in een wereldvreemde kamer met een vlecht in mijn haar en au in mijn voet...

Achteraf heb ik alle foto's en filmpjes moeten aanzien waarbij ik dronken onder de douche stond, waarbij mijn collega kotsstukjes uit haar doucheputje haalde en waarbij zij en mijn andere collega seksuele voorlichting gaven met een teddybeer en een leeg jillz flesje...

De wc heb ik de volgende morgen zelf schoongemaakt waarbij ik sporen kon terugvinden van wat ik die avond had gegeten ("Hé! is dat ui?") en dat kon mijn collega ook, want toen ze zeep op haar spons deed, kwamen die stukjes voedsel op de spons haar wel errúg bekend voor! Wups....

Oh en als je wilt weten hoe we rondliepen op de kermis van Tilburg: Misselijk...

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 17:23

Nou vast een paar Lloret bloopertjes van TS om een tipje van de sluier op te lichten :')

ik was in een nederlands cafe aan het wachten op de wc bij de spiegel op een vriendinnetje die naar de wc was, en toen werd 'ik leef niet meer voor jou' gedraaid, dus ik begon keihard mee te zingen en keek ondertussen in de spiegel, weetjewel doen alsof je microfoon vast hebt en ging HE-LE-MAAL los, bleek dat er pakweg 5 meisjes in de deuropening hadden staan kijken al die tijd en die begonnen spontaan te applaudiseren :')

Later op die avond kwamen we op het 'grappige' idee (ik en een jongen) om onze schoenen te ruilen voor 1 avond (de bedoeling was om ze aan het einde weer om te ruilen), nou en ik de volgende ochtend maar denken: Hoe komen die gigantische vette adidas-sneakers maat 47 toch langs mijn bed?? Ik vlug de badkamer doorzoeken of er niet perongeluk ergens een jongen lag die bij die schoenen hoorde :') Van mijn mooie slippertjes is trouwens nooit meer iets vernomen }:)

Ik moest 1 avond alleen terug lopen omdat ik mijn vriendin kwijt was en die had geen telefoon bij. We hadden afgesproken dat we altijd terug naar het hotel zouden gaan als we elkaar om sluitingstijd kwijtraakten.. Ik liep het hotel binnen, langs de security af en die maakte een opmerking in de trant van: Ik weet dat je dronken bent maar doe aub zachtjes straks op de gang.' Ik mompelde terug: I'm not drunk... (daar was ik op dat moment ook heilig van overtuigd :+ ) en toen ik dat zei, zag ik het afstapje voor de receptie over het hoofd waardoor ik gigantisch op mijn plaat ging, de vloer was ook nogal glad.. De 2 heren achter de receptie proestten het uit.. Omdat het ook nogal een grote hal was echo-de mijn klap ook nog eens gigantisch haha, Ik vlug opstaan en doen alsof er niks aan de hand was.. AUUUWW die knie + scheenbeen wond heb ik gevoeld de volgende dag toen ik in zee ging :o

Op de laatste avond had ik een jongen uit Friesland leren kennen, en we wilde nog ff afscheid nemen op het strand (geen sex ofzo, gewoon zoenen en dat had ik hem ook al duidelijk gemaakt ;) ) En we gingen een beetje aan de rechterkant van het strand zitten, wel een beetje afgelegen.. Waren we daar aan het zoenen en opeens lag er een grote neger op de grond met een camera die gewoon serieus ONDER mijn rokje aan het filmen was? #) Niet echt een blooper, maar gewoon een creep dus.. gelukkig liet hij zich makkelijk wegsturen en ik kon er wel om lachen op het moment maar de dag erna dacht ik echt wel even van; wat was dat raar zeg :\ Dus mochten jullie ergens op internet een filmpje zien van een zoenend stelletje aan de costa brava op een rots, let me know please :')
Laatst bijgewerkt door Nrkee op 09-08-11 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:26

@ Nrkee ; Geniaal _O-

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:33

Hahahaha wat een geweldige bloopers hier!

Ts, die laatste dat die vent gewoon onder je rokje ging filmen, dat is wel heel smerig zeg! :\

Ik heb ook genoeg bloopers, ook de reden dat ik nooit meer zo veel drink nu. 1 daarvan is toch wel dat ik ergens in een club stond en ik moest naar de wc. Ik was nogal drunk dus ik wilde mijn beste vriend mee, gewoon voor de gezelligheid niks aan ´t handje. Na het plassen wilde ik nog even kletsen op de wc, maar ik moest en zou er wel bij zitten. De grond leek mij niks, dus sprong ik met 1 grote sprong zo op de wastafel.. Na 5 seconde flikkert de hele wastafel plus mij erbovenop zo naar beneden! 8)7 Het water spoot alle kanten op en ik sprong snel op en liep de wc heel schijnheilig uit alsof er niks was gebeurd! Gelukkig was er op dat moment niemand in de wc. Het liep al snel over en de bewaking had het toen afgezet, ik heb nooit iemand vertelt dat ik dat was die daar de wastafel heeft gesloopt :+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:02

Nrkee schreef:
Nou vast een paar Lloret bloopertjes van TS om een tipje van de sluier op te lichten :')

ik was in een nederlands cafe aan het wachten op de wc bij de spiegel op een vriendinnetje die naar de wc was, en toen werd 'ik leef niet meer voor jou' gedraaid, dus ik begon keihard mee te zingen en keek ondertussen in de spiegel, weetjewel doen alsof je microfoon vast hebt en ging HE-LE-MAAL los, bleek dat er pakweg 5 meisjes in de deuropening hadden staan kijken al die tijd en die begonnen spontaan te applaudiseren :')

Later op die avond kwamen we op het 'grappige' idee (ik en een jongen) om onze schoenen te ruilen voor 1 avond (de bedoeling was om ze aan het einde weer om te ruilen), nou en ik de volgende ochtend maar denken: Hoe komen die gigantische vette adidas-sneakers maat 47 toch langs mijn bed?? Ik vlug de badkamer doorzoeken of er niet perongeluk ergens een jongen lag die bij die schoenen hoorde :') Van mijn mooie slippertjes is trouwens nooit meer iets vernomen }:)

Ik moest 1 avond alleen terug lopen omdat ik mijn vriendin kwijt was en die had geen telefoon bij. We hadden afgesproken dat we altijd terug naar het hotel zouden gaan als we elkaar om sluitingstijd kwijtraakten.. Ik liep het hotel binnen, langs de security af en die maakte een opmerking in de trant van: Ik weet dat je dronken bent maar doe aub zachtjes straks op de gang.' Ik mompelde terug: I'm not drunk... (daar was ik op dat moment ook heilig van overtuigd :+ ) en toen ik dat zei, zag ik het afstapje voor de receptie over het hoofd waardoor ik gigantisch op mijn plaat ging, de vloer was ook nogal glad.. De 2 heren achter de receptie proestten het uit.. Omdat het ook nogal een grote hal was echo-de mijn klap ook nog eens gigantisch haha, Ik vlug opstaan en doen alsof er niks aan de hand was.. AUUUWW die knie + scheenbeen wond heb ik gevoeld de volgende dag toen ik in zee ging :o

Op de laatste avond had ik een jongen uit Friesland leren kennen, en we wilde nog ff afscheid nemen op het strand (geen sex ofzo, gewoon zoenen en dat had ik hem ook al duidelijk gemaakt ;) ) En we gingen een beetje aan de rechterkant van het strand zitten, wel een beetje afgelegen.. Waren we daar aan het zoenen en opeens lag er een grote neger op de grond met een camera die gewoon serieus ONDER mijn rokje aan het filmen was? #) Niet echt een blooper, maar gewoon een creep dus.. gelukkig liet hij zich makkelijk wegsturen en ik kon er wel om lachen op het moment maar de dag erna dacht ik echt wel even van; wat was dat raar zeg :\ Dus mochten jullie ergens op internet een filmpje zien van een zoenend stelletje aan de costa brava op een rots, let me know please :')

Hahahaha geniaaal _O- Die van die schoenen, omg :')

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:19

@Ess: Whahahhaha dat is toch wel het ergste := Hahhahahha

marle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:27

Ik heb wel een keer samen met een vriendin heeeel veel flesjes bier in de wc gegooit omdat hij dan 'tegen ons ging praten', hele verhalen heeft hij verteld :').

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:36

ik ben met mijn zatte kop een keer van de wc gekropen en schijn toen geroepen te hebben:

mán een dikke drol schijten is net zo goddelijk als een goed potje anale sex

naar horen zeggen kreeg iedereen toen even een wtf momentje maar lagen daarna helemaal in een scheur _O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:23

Hahhaa, die is echt hilarisch :')

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 00:18

Haha TS, heb je die schoenen nog mee naar huis genomen als souvenir?? :P Die van die man onder je rokje is wel echt mega vies! :oo

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 00:43

Ann_e schreef:
_Nancy schreef:
Vriendin en ik leerde een groep jongens kennen en een daarvan heette Nick.

En een ander stelde zich later ook voor als Nick..
Toen zei ik: "Jij kan geen Nick heten, want HIJ heet al Nick!!" :')

Zoiets heb ik ook vaak ja! haha dat ik niet geloof dat 2 mensen dezelfde naam kunnen hebben :))

Haha, zo was ik eens met mijn baas Sander in de kroeg, en daar was ook een Sander aan het werk. Een tijdje later werd ik voorgesteld aan nóg een Sander. Nou, je kon me oprapen. Heb ze toen met z'n drieën bij elkaar gezet, ze aan elkaar voorgesteld en snel weggelopen. Nou, ik heb mensen nog nooit zo verward zien kijken _O-