Vandaag mijn schoenen en riem binnen gekregen, helaas paste ik de schoenen niet, ik heb te smalle voeten... ga ze dus maar te koop aanbieden op MP (uiteraard met een beetje winst ) maar maak wel eerst foto's in studio van alles dat ik wil verkopen
Wel eens geprobeerd int engels te typem? want er staan miljoenen dingen op. Zoek bijv via categories bij uk of de ofzo. En dan sports (of sporting goods) Outdoor sports oid en dan reit en fahrsport of equestrian
Nou heb al paar sponsordekens simpelere merken, sponsor uitrijdekens, rabobank deken die k gewonnen had maar die is van Bon. Denk pakweg zo'n 8 zweetdekens oid. voor 1 paard op het moment En dan nog 1 voor bambi en krijg er nog 2 voor de mini's voor sponsoring.
minouesmee
Geplaatst: 27-07-11 11:34
Oké. Ik heb 1 blauwe zweetdeken van de epplejack, maar die is te groot. Een zwarte BR met hals en Flame en Esmee erop. Veder nog een nierdeken allen die gebruik ik nooit en dat waren me fleecedekens.
In de woonkamer ligt zelfs nog mn grijze scapa met de kaartjes er nog aan erg. Gebruik altijd mn sponsor uitrijzweetdeken id winter en daarna vaak een scapa deken. En id trailer id winter ook scapa zweetdeken eroverheen. voor bon rabodeken.
Wat gaan we lekker oftopic. Ik wou voor Minou altijd een dralon, allen die ene die ik wou was er nooit in maat P. Flame heeft maar 1 onderdeken, 1 regendeken, 2 fleecedekens, 1 staldeken en 2 outdoordekens.