Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:Als ik het zo lees ben ik echt heel braafik kan me rot ergeren aan bepaalde mensen maar ik laat dat nooit zien.. mijn vriend ging laatst met pasen ons dakterras schoonmaken met de hogedrukspuit, en ik me helemaal zorgen maken of de buren geen last van ons hadden
dat kan hem weinig schelen..
Hij geeft ook hardop commentaar op mensen en dan loop ik er naast "sttt sssttt dat zeg je toch niet.." hahaha. Wel denk ik vaak bepaalde dingen. Laatst zaten we buiten bij een snackbar, was er een vrouw die kennelijk vond dat ze best goed kon zingen en die zat overdreven mee te neuriën. Daar kan ik echt giftig van worden maar ik zeg er niks van. In mijn hoofd slinger ik dan wel allerlei verwensingen de lucht in![]()
Ik heb wel bepaalde strategien om stinkende en vervelende mensen in de bus naast me weg te houden. Of mensen die me aan gaan staren, die kunnen wel een "val dood" blik krijgen. Maar over het algemeen ben ik best heel vriendelijk. Het is wel anders als vrienden/familie worden lastig gevallen, dan ben ik acuut niet lief meer. Paar jaar geleden was er zo'n meid die steeds een onzekere vriendin van mij uit de kroeg probeerde weg te pesten. Heb die meid even verteld dat ze m'n vrienden met rust moest laten, hoorde ik later dat ze niet meer in de kroeg durfde te komenhihi. Ik kan wel asociaal zijn maar doe het liever niet.
Anoli schreef:Ik vloek en boer, en schaam me er niet voor
Daarnaast ben ik wel eens onredelijk in het verkeer met mn auto, druk wel eens te snel op de toeter, en scheld mensen al snel uit voor "zondagsrijders"
Kijk soms expres de andere kant op als ik een bekende zie die ik geen goedendag wil zeggen, en doe soms dingen niet die ik wel beloofd heb. En voor dit gedrag schaam ik me dan wel weer een beetje voor, maar niet genoeg om er mee te stoppen.
DjunDjun schreef:imd schreef:Ik hoop dat je hier bedoelt dat je vanaf de bijrijdersstoel een knal op de toeter geeft, en niet van achter het stuur?
Vanaf de bijrijderstoel inderdaad
Vjestagirl schreef:DjunDjun schreef:
Vanaf de bijrijderstoel inderdaad
Als je dat bij mij zou doen zou je binnen no time voetganger zijn...
Fred_Kroket schreef:Anoli schreef:Ik vloek en boer, en schaam me er niet voor
Daarnaast ben ik wel eens onredelijk in het verkeer met mn auto, druk wel eens te snel op de toeter, en scheld mensen al snel uit voor "zondagsrijders"
Kijk soms expres de andere kant op als ik een bekende zie die ik geen goedendag wil zeggen, en doe soms dingen niet die ik wel beloofd heb. En voor dit gedrag schaam ik me dan wel weer een beetje voor, maar niet genoeg om er mee te stoppen.
Oeh... dit zou mij wel kunnen zijn!!
Sodeletuut schreef:Oh nog 1 van mij: als ik zit te laptoppen en mijn moeder zegt wat, luister ik soms niet wat ze zegt, of zeg ik gewoon ja als ik niet weet wat ze zei? En 5 seconden later zeg ik dan: wat?