Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dora88

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:00

Bepaalde woorden zeggen met voetbal als het niet zo goed loopt is natuurlijk ook niet het toppunt van sociaalheid... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:12

Dora88 schreef:
Bepaalde woorden zeggen met voetbal als het niet zo goed loopt is natuurlijk ook niet het toppunt van sociaalheid... :P

Moet je mn vriend eens horen als hij aan het Xboxen is... :x :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:14

dwaallicht schreef:
Als ik het zo lees ben ik echt heel braaf :+ ik kan me rot ergeren aan bepaalde mensen maar ik laat dat nooit zien.. mijn vriend ging laatst met pasen ons dakterras schoonmaken met de hogedrukspuit, en ik me helemaal zorgen maken of de buren geen last van ons hadden :+ dat kan hem weinig schelen..

Hij geeft ook hardop commentaar op mensen en dan loop ik er naast "sttt sssttt dat zeg je toch niet.." hahaha. Wel denk ik vaak bepaalde dingen. Laatst zaten we buiten bij een snackbar, was er een vrouw die kennelijk vond dat ze best goed kon zingen en die zat overdreven mee te neuriën. Daar kan ik echt giftig van worden maar ik zeg er niks van. In mijn hoofd slinger ik dan wel allerlei verwensingen de lucht in :o

Ik heb wel bepaalde strategien om stinkende en vervelende mensen in de bus naast me weg te houden. Of mensen die me aan gaan staren, die kunnen wel een "val dood" blik krijgen. Maar over het algemeen ben ik best heel vriendelijk. Het is wel anders als vrienden/familie worden lastig gevallen, dan ben ik acuut niet lief meer. Paar jaar geleden was er zo'n meid die steeds een onzekere vriendin van mij uit de kroeg probeerde weg te pesten. Heb die meid even verteld dat ze m'n vrienden met rust moest laten, hoorde ik later dat ze niet meer in de kroeg durfde te komen :o hihi. Ik kan wel asociaal zijn maar doe het liever niet.

AAAH echt niet :D jij bent de aso van de familie O:) hihihii grapje :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:23

Iemand die ik ken heeft een 'kennis' die een bacterie in zijn darmen heeft, als hij een scheet laat ruik je het heel erg en ook echt meters verderop. Een keer stonden ze in de rij en zeiden tegen hem dat hij een scheet moest laten, er zijn zelfs mensen die toen de rij zijn uitgegaan door de stank _O-

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:31

VivaLaVida schreef:
Dora88 schreef:

Moet je mn vriend eens horen als hij aan het Xboxen is... :x :P

De mijne met de playstation.
helemaal met die schietspellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:15

Ohja een punt van asociaal gedrag waar ik me wèl voor schaam, ik kan echt niet tegen m'n verlies en (vooral :')) bij uit-wedstrijden reageer ik al m'n frustraties op de scheidsrechter af.. :=

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:22

Anoli schreef:
Ik vloek en boer, en schaam me er niet voor :)

Daarnaast ben ik wel eens onredelijk in het verkeer met mn auto, druk wel eens te snel op de toeter, en scheld mensen al snel uit voor "zondagsrijders"
Kijk soms expres de andere kant op als ik een bekende zie die ik geen goedendag wil zeggen, en doe soms dingen niet die ik wel beloofd heb. En voor dit gedrag schaam ik me dan wel weer een beetje voor, maar niet genoeg om er mee te stoppen.

Oeh... dit zou mij wel kunnen zijn!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:34

DjunDjun schreef:
imd schreef:
Ik hoop dat je hier bedoelt dat je vanaf de bijrijdersstoel een knal op de toeter geeft, en niet van achter het stuur?

Vanaf de bijrijderstoel inderdaad :j

Gelukkig :)) Las namelijk een tijd geleden op bokt over iemand die zonder rijbewijs gewoon op de openbare weg al een tijd rondreed. EN dan niet rijbewijs afgepakt, maar nooit gehaald. Dat vind ik echt echt echt heel erg.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:38

Gister mijn zwemtrainer nog voor vanalles lichtelijk uitgemaakt :o
Was kwaad op die vent :o

En soms vergeten hoi te zeggen aan de kassa :o maar dat is zelden...

kan nu even niets verder bedenken...

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:13

Dat als er n groepje het hele fietspad in beslag neemt. Heel hard komen aanfietsen, aan de kant van de streepjes en dan moeten ze wel aan de kant. Is wel 'n leuk domino effect. *\o/*

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:25

Vjestagirl schreef:
DjunDjun schreef:

Vanaf de bijrijderstoel inderdaad :j

Als je dat bij mij zou doen zou je binnen no time voetganger zijn...

:oo Levensgevaarlijk inderdaad. Deed mijn nichtje ook een keer. Ik schrok echt onwijs, wist niet wat er gebeurde, trapte op de rem en wilde het stuur een zwieper geven. Hoop dat je dat alleen doet bij iemand die dat gewend is, en niet bij iedereen bij wie je de auto in stapt :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:00

Ik had vandaag echt geen zin op me werk .. Heb een BBL-er wat extra werk gegeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:17

Peanutbutter schreef:
Ik had vandaag echt geen zin op me werk .. Heb een BBL-er wat extra werk gegeven

:') Dat is niet asociaal, dat is terecht! Haha

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:26

Heb er nog eentje van mezelf ontdekt:

Mensen met een handicap heel erg nakijken. :o
Is gewoon automatisch. Mens loopt/doet apart, dan wil ik zien wat er aan de hand is, en ga ik er naar lopen kijken tot een vriendin me een stoot geeft en zegt 'niet zo kijken!'.

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:12

Ik kan in het verkeer heel asociaal zijn, sommige mensen rijden ook echt niet door zo ergerlijk.
Verder ben ik best netjes (denk ik dan ;-) )

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 13:54

Ik ben niet zo vriendelijk tegen mensen die ik niet ken.
Er komt niet vaak hoi van mijn kant, kijk niet altijd even vriendelijk en kijk soms zelfs de andere kant op :o
Maar daar wordt aan gewerkt! (Behalve als het onvriendelijke mensen zijn. Dan kan ik ineens heel enthousiast hoi zeggen :') )

Ik ben ook erg aso in het verkeer. Vooral op rotondes, mensen die geen of laat richting aangeven krijgen de volle laag. Niet dat het helpt, ik als fietser schreeuw denk ik niet hard genoeg om door de auto raampjes heen te schreeuwen. Maar mijn gezicht spreekt boekdelen ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:46

Fred_Kroket schreef:
Anoli schreef:
Ik vloek en boer, en schaam me er niet voor :)

Daarnaast ben ik wel eens onredelijk in het verkeer met mn auto, druk wel eens te snel op de toeter, en scheld mensen al snel uit voor "zondagsrijders"
Kijk soms expres de andere kant op als ik een bekende zie die ik geen goedendag wil zeggen, en doe soms dingen niet die ik wel beloofd heb. En voor dit gedrag schaam ik me dan wel weer een beetje voor, maar niet genoeg om er mee te stoppen.

Oeh... dit zou mij wel kunnen zijn!!

Hahahaha dan ben ik dus niet de enige met deze eigenschappen... Volgens menig vent hoor je als vrouw niet te boeren, maar dat kan me dus niks schelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:29

Ik boer ook veeeeel maar ik probeer het nu af te leren want het is zo onbeschoft. :')

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 00:46

Magrathea schreef:
Ik studeer in Delft waar het fietsen een soort survivallen is :P Dus ik schiet regelmatig vlak voor een auto langs die eigenlijk voorrang had, of snij andere fietsers af.. }>

Dan heb ik jou vast weleens uitgescholden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:36

Ik ben volgens mij als fietser soms best aso :)) Ik ken de verkeersregels eigenlijk maar half, of nouja, ik vergeet ze steeds weer, of ik kan gewoon niet snel genoeg nadenken om te doen wat ik moet doen. Of ik zit gewoon te dromen en let totaaal niet op. Maarja dan krijg je dus situaties dat ik vlak voor een voetganger een zebrapad over ga, of dat ik bijna tegen iemand op fiets, of dat ik rakelings voor een auto langsschiet. Misschien is het maar goed dat ik nog geen rijbewijs heb O:)

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:59

Ik ben ook niet zo aardig op de weg. Dat komt vooral door die 100 km weg die hier ligt, en waar 50% niet harder dan 70 km p/u gaat rijden.
RIJ GEWOON DOOR!! Ik heb altijd tijd genoeg, daar niet van, maar ik haat het om tijd te verspillen een slome drollen.
Dus dat is veel inhalen ( doorgetrokken streep ), veel mopperen ( niet teveel vloeken met 2 kinderen op de achterbank ) en bepaalde handgebaren. En mijn man zei gisteren dat ik ze ook nog wel eens auto's afsnee.. oeps.
En van die mensen die 'm op het laatste moment er voor knallen, zodat ik vol in de ankers moet, en er gewoon helemaal niks achter mij zit... grrrrrrr. Bumperkleven!

Daarnaast heb ik een hele uitgesproken mening en wil ik die nog wel eens duidelijk maken. Ook niet altijd even tactisch. En ik ben te agressief. Nu heb ik 2 kleine kinderen en is dat al heel wat minder geworden, maar met bepaalde zaken ontplof ik. En dan vooral als er aan 1. iets of iemand aan mijn gezin/familie komt of 2. dierenleed.

Ach, genoeg verbeterpunten, zo blijf je lekker bezig ;)

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:00

Met fietsers heb ik echt nooit problemen, maar dat maakt me ook niet zoveel uit als ze op het laatste moment oversteken. Mijn auto is toch echt harder dan die fiets en ik dus niet vol in de remmen.
Helaas pindakaas voor de fietser.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:42

Sodeletuut schreef:
Oh nog 1 van mij: als ik zit te laptoppen en mijn moeder zegt wat, luister ik soms niet wat ze zegt, of zeg ik gewoon ja als ik niet weet wat ze zei? En 5 seconden later zeg ik dan: wat? :+

Ja dat heb ik constant. En niet alleen als ik op de LT zit hoor. Gewoon, als het me eigenlijk niet zo interesseert. En da's nogal vaak haha, ik moet minstens een aantal keer per dag vragen 'wat zei ie ook alweer?'. Achja..

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:33

Er komt op dit moment niet zoveel in me op. Wel iets waar ik me zó rot over voel. Een meisje in mijn klas praat op een manier, die op mij heel aanvallend overkomt. Gewoon de toon waarop ze dingen zegt. Altijd maar commentaar hebben op mijn haar of kleding. Maar ik reageer dan heel fel en bot terug, zonder erbij na te deen vooraf, zoals mensen mij helemaal niet kennen eigenlijk. maar dat heb ik ook echt alleen bij dát meisje.

En... Ik let niet altijd op op de fiets. ik ben een beetje een dromer en soms ben ik gewoon heel ergenw anders met mijn hoofd. met als gevolg dat er heel soms wel eens een automobilist aan de noodrem moest trekken. Maar gelukkig gebeurt dat zelden.

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:00

Hm.. Mensen die persé op het laatste moment moeten invoegen, krijgen bij mij geen schijn van kans.. Moet je maar normaal rustig rijden, en niet het voorste plekje willen hebben... Bumperklevers daarintegen ook... Ik ga dan extra rustig rijden, en als ze er langs willen geef ik gas ... oops...