8nnemiek schreef:Langs de file op rijden over de vluchtstrookDat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook
Oh ja dat is té erg! Sowieso, wat een verhalen komen hier voorbij zeg, asociale mensen zijn er toch in deze wereld

Ik heb ook een voorbeeld, niet heel aso, wel smerig vond ik.. Ik stond bij de Etos bij de kassa in de rij, beetje de winkel rond te kijken. Zag ik een vrouw bij de haarborstels staan die zo'n beetje elke borstel uitprobeerde.. op haar hond!! En vervolgens kocht ze niets, alles werd weer teruggehangen

Gaat super snel en ik vind het beter om daar af te rekenen aangezien wij altijd heeeeeel veel hebben (1x in de week boodschappen voor 5 man) en de uitloopband veel langer is. Nu wil dat ding alleen nog wel eens om hulp gaan staan roepen. Geen probleem, soms mijn eigen fout doordat ik bijv. een beschuitrol verkeerd op de band leg waardoor deze gaat rollen ipv zich mee laat voeren, maarrrrrr
Dra-ma!) en daar stond dus een vriendin van die muts áchter de balie en die bleef doodleuk naast je staan en over je schouder meekijken en meeluisteren terwijl jij daar iets probeerde te regelen.
Ik weet het niet hoor, maar waar is de tijd gebleven dat je zo'n mooie gele lijn had waar je achter moest blijven? Oke, het is dan misschien niet super prive of persoonlijk, maar toch... zij heeft er niks mee te maken. Behoorlijk aso vond ik het!