Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:54

willemlover schreef:
ik ben het daar toch niet helemaal mee eens.
In mijn omgeving is het juist andersom. Kan ook zo niemand bedenken waarbij de jongste knapper is.
Bij mij en mijn zusje durf ik het niet te zeggen, aangezien zij zo dr mindere kanten heeft en ik, en wat dat betreft zullen de meningen denk ik erg verschillen :)
(Ik ben de oudste)

Dit ben ik:
http://i247.photobucket.com/albums/gg15 ... C_0257.jpg

En dit is mijn 2 jaar jongere zusje:
http://i247.photobucket.com/albums/gg15 ... n/mick.jpg

WOW jullie lijken echt sprekend op elkaar!

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:55

Magnummm schreef:
Botje, zie mijn reactie erboven. het gaat erom dat ze niet voor rede vatbaar is EN het hele gebeuren als feitelijk bewezen ziet (iig zo zet ze het hier neer).

Ok, ik heb even al haar reacties terug gelezen.
Ze stelt indd een paar keer dat het zo is, ipv dat ze dat vindt. Misschien is wat zij nu stelt indd de algemeen geldende mening over de betreffende personen. Tactisch is het niet, maar dat zei ik al. Maar ze verbindt aan deze 'schoonheid' geen verdere consequenties voor de rest van die persoonlijkheid.

Wat maakt dat ik haar opmerkingen nog altijd minder kwalijk vind dan de terugkaatsingen in dit topic over haar zogenaamde 'k*tkarakter', wat naar mijn mening wel persoonlijke aanvallen zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:56

Ik vind het vooral erg leuk om te zien hoe ontzettend veel de meeste broertjes/zusjes hier op elkaar lijken. :D

Poiuytrewq

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:57

Ja dat vind ik ook Fiffil!!
Ik heb alleen geen foto van mij en mijn broer samen, of eentje van hem nu.

Ik lijk in grote lijnen wel op hem haha.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:58

Fiffill schreef:
Ik vind het vooral erg leuk om te zien hoe ontzettend veel de meeste broertjes/zusjes hier op elkaar lijken. :D

ik lijk niet op mijn broertje =:)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:58

Fiffill schreef:

Ja he, maar ik vind mezelf bv weer helemaal NIET op mijn broer lijken.. :=

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:59

JuliaMaria; ik houd er ook niet van als mensen anderen neerhalen... :n Daarom snap ik de startpost van de ts sowieso niet (om het maar niet te hebben over het feit dat het imho de grootste lariekoek is die ik in jaren gelezen heb). ik denk dat het heel menselijmk is dat je met een dergelijke post ook negatieve(re) reacties krijgt, maar om dat nou gelijk neerhalen te noemen...??? Nu heb ik niet alle posts gelezen hoor, ik had teveel tijd nodig om bij te komen van het lachen na het lezen van de eerste pagina... :=

Ik vind bij Fiff de oudste trouwens wel de knapste... maar broertje van Fiff is nog niet droog achter zijn oren, dus misschien moet ik mijn mening over 10 jaar nog een keer geven :D .

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:59

Ik vind het niet erg dat mensen blij zijn met hun eigen uiterlijk, ben ook tevreden over mezelf, maar ga mezelf ook niet om hoog lopen schoppen van: kijk mij eens.

Ik vind het gewoon misselijkmakend dat de TS andere mensen naar beneden haald, en dan ook nog d'r eigen broer! Daar heb ik geen respect voor, vind ik gewoon misselijk gedrag.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 06-03-11 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:00

ik zou het niet neerhalen noemen, maar kritiek geven, wie de bal kaatst...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:01

Ik ben meer dan tevreden met mezelf, vind mezelf prima zo. Mag er best wezen vind ik :D maar dat wil nog niet zeggen dat ik mezelf mooier vind dan anderen.
Overigens vind ik sommige reacties ook wat ver gaan hoor, TS is misschien niet al te tactisch (en ik vind sommige van haar opmerkingen ook niet kunnen ;) ) maar wat hier gepost wordt door anderen is ook niet altijd even vriendelijk.

lifaya schreef:
Fiffill schreef:

ik lijk niet op mijn broertje =:)

Dat zie je zelf meestal stukken minder goed. Ik zie ook niet dat ik zo op m'n broertje lijk terwijl veel mensen dat toch vaak zeggen. :))

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:02

Ik lijk ook niet op mn broertje, ik schijn meer op mn nichtje te lijken :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:02

nou wat vind jij dan bente, lijk ik op mijn broertje? :+ je hebt mij in RL gezien dus jij weet het denk ik beter :')
Ik schijn overigens ook echt op mijn tante en nicht te lijken :j ze dachten dat ik hun dochter was :')

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:03

Ik ken trouwens ook wel voorbeelden waarbij ik X de knapste vind, en mijn hubby Y de knapste vindt... Dilemma dilemma, wie van ons zou dan "gelijk" hebben...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:05

lifaya schreef:
nou wat vind jij dan bente, lijk ik op mijn broertje? :+ je hebt mij in RL gezien dus jij weet het denk ik beter :')
Ik schijn overigens ook echt op mijn tante en nicht te lijken :j ze dachten dat ik hun dochter was :')

Ik zie echt wel gelijkenissen. Vooral de ogen. :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:06

vikki schreef:
Ik ken trouwens ook wel voorbeelden waarbij ik X de knapste vind, en mijn hubby Y de knapste vindt... Dilemma dilemma, wie van ons zou dan "gelijk" hebben...

Over smaak valt niet te twisten
En niemand is iemand om te bepalen wie mooier is als wie, is slechts een kwestie van smaak :P

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:09

Haha, volgens mij ben ik nog niet eerder z'n oppervlakkig topic tegengekomen :+
Misschien een mooie kop... Maar daaronder. :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:26

Ik vind dat mn broertje en ik soms wel op elkaar lijken, maar soms ook totaal niet. Net toen ik die foto's zo onder elkaar zag, dacht ik wel, hey we lijken best wel op elkaar! We zijn in elk geval niet van de melkboer ;)

Mn beste vriendin lijkt overigens totaal niet op haar 3 broertjes, dat is onzettend grappig. Mn vriendin is lang (1.80m), stevig gebouwd en heeft heel diep donkerbruin haar, in de zomer zien ze haar vaak aan voor iemand met buitenlandse invloeden. Haar 3 broertjes zijn hooguit 1.70m lang, ze hebben rood/rossig haar, sproetjes en zijn heel pezig. Alleen qua karakter lijken ze op elkaar, allemaal prettig gestoord :D

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:39

Het is inderdaad grappig om te zien hoe erg sommige op hun broer/zus lijken. Heb bij de mensen die hier hun
foto's plaatsen ook echt niet kunnen stellen dat de oudste perse de lelijkste was...

Mijn broer en ik :)) Mijn broer zie ik altijd als de knapste van ons twee en hij is toch echt 2 jaar ouder.
http://94.100.122.18/1049700001-1049750 ... uty_2.jpeg

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:40

Pentax schreef:
Haha, volgens mij ben ik nog niet eerder z'n oppervlakkig topic tegengekomen :+
Misschien een mooie kop... Maar daaronder. :')

Haha, idd. Ik vind het allemaal maar subjectief...geen idee wie er bij ons de 'lelijkste' is. Volgens mij is het wel aardig verdeeld... :o :P Heb gewoon geen 'normale' foto van ons 3en, dus dan deze maar. ;)

De linker 3, van oud naar jong...

Afbeelding

Vind het leuke aan dit topic idd om te zien hoeveel iedereen wel/niet op elkaar lijkt :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:49

@Camee: Jullie vind ik ook op elkaar lijken, vind jullie even mooi!

@Noon: de foto is te ver weg, om goed te kunnen oordelen haha

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:53

joyce2 schreef:
@Camee: Jullie vind ik ook op elkaar lijken, vind jullie even mooi!

@Noon: de foto is te ver weg, om goed te kunnen oordelen haha

Helaas, heb geen andere. Houd niet zo van foto's :P en kan normaal alleen maar gekke bekken trekken op foto's. en al helemaal met zn 3en }>

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:38

Dus jouw moeder zegt dat jij mooier bent dan je broer? Dan vind ik dat best shocking......of vind jij dat zelf alleen maar?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:44

RightOn schreef:
Dus jouw moeder zegt dat jij mooier bent dan je broer? Dan vind ik dat best shocking......of vind jij dat zelf alleen maar?

Als je dit topic had gelezen (wat je misschien ook wel gedaan hebt, zoja dan excuses), had je kunnen zien dat het antwoord op jouw laatste vraag een dikke vette NEEN is ;) :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:00

JuliaMaria schreef:
MarcoBorsato schreef:
En ik doe er toch echt mijn best voor, maar misschien is mijn erger-gehalte te hoog. Excuus!

Reageer dan gewoon niet als je zo lichtgeraakt bent, nergens voor open staat en geen mogelijkheden tot zelfreflectie hebt. Zit niemand op te wachten. :wave:

spreek voor jezelf, dan heb je werk genoeg.
Ik vind lieveli haar reacties niet zo dramatisch. :+

edit en ontopic: ik volledig opgemaakt.
Afbeelding
en van ver zonder make up, heb geen andere foto met mijn broer samen waar ik geen make-up op heb :o
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0417_n.jpg

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:12

Yep, alles gelezen Magnummm en Shanna schrijft ergens dat haar moeder zegt dat er wel een kern van waarheid in zit.

Het is eigenlijk zot dat je als moeder zijnde in gaat op dit soort onzin en al helemaal als je gaat beamen dat je je ene kind mooier vindt dan de ander.