. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en is de rest van de week ook op een rustige manier vol gepland. Volgende week is het magische vrouwtje weer aan de buurt en de week daarna haptonome weer. Hopelijk is het dan weer wat rustiger en kunnen we de sessies weer gewoon om de 2 weken zetten, ongeacht bij wie dat dan is. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik het erg moeilijk vind als er veel tijd tussen sessies zit en vaak resulteert dat dan in down-dagen.... 
Ik had gehoopt dat we de sessies weer regelmatig konden plannen nu maar helaas, dat laat nog even op zich wachten dus.
Maar je komt er wel doorheen! 
't is in elk geval al iets. Ben nu aan het wachten op een mail van het magische vrouwtje. Hopelijk heeft zij nog wat tips die mij daarmee kunnen helpen.
Toen ik haar net had zei ik echt helemaal niks, na een paar maanden kwamen de woordjes goedzo en braaf eruit en nu inmiddels ga ik even bij haar in de stal staan en zeg:' Ja, jij bent een lief paard he? Ja, ik vind jou heel lief.' En dan als ze bijvoorbeeld op stal staat zeg ik ook:' Ja, wat vervelend dat je op stal staat he?' Ik stel eigenlijk meer vragen aan mijn paard. Maar ik ben nog niet zo ver dat ik hele verhalen vertel
en nog meer van dat soort 'onzin'. Echt vertellen over hoe iets is gegaan is daar in tegen weer een stuk lastiger en doe ik nooit. Wellicht is het een goed idee om met kleine dingetjes te oefenen zoals je zegt Gemmeke. Ik denk (of hoop eigenlijk) dat het vertellen tegen haptonome gemakkelijker gaat als ik mijn verhaal een keer heb kunnen 'oefenen' met Paard. (
)
(Iets met geduldig zijn ofzo... ?
)
. Mijn fantasie neemt een loopje met mij
.
. Toevallig heeft ze wel een Iphone (heb ik vorige x ff gespot.
). Dus de mail heeft ze wel gelezen denk ik. Nu nog ff wachten op de reactie dus... Gewoon nog even geduld hebben dus, maar wachten duurt altijd lang hé... 
Sorry, heel flauw!
...wat kunnen we nog meer verzinnen?

Snap je hem?
, lukt de laatste tijd niet meer...
). En is het behoorlijk pijnlijk en confronterend als ze daar dan door pakt en doorheen prikt *auwtsch*
. Tuurlijk is dat vermoeiend, en frustrerend, en gewoon ronduit k*t. Maar als het jou zelf niet meer lukt te ontspannen, is het toch fijn dat de haptonome even doorpakt. Je komt er wel doorheen, volgende keer gaat het waarschijnlijk al weer iets makkelijker. En ondertussen steunen wij je hier ook een beetje!