Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:42

Jorine_Falco schreef:
Wauw, bedankt voor de 20 geweldige pagina´s! Dit maakt mijn avondje echt weer goed! Ik zal ook nog even nadenken, heb nog wel eentje van een vriendin. Nouja het was niet echt zijn blunder maar wel iets 'leuks'. Vriendin haar vriend kwam daar voor de 1e keer thuis, en maakte kennis met haar ouders. Dus haar vader vroeg aan haar vriend : en wat voor sport doe je? Ik mag hopen voetbal? *meneer is helemaal weg van het voetbal en wil alleen maar ajax horen. Jongen: Nee meneer, ik doe aan handbal. Vader van mijn vriendin (een beer van een vent en een kale knar: Godverd*mme ga NU mijn huis uit!! (als ''grapje''). Jongen laat opeens een harde scheet (van de spanning?) en rént het huis uit. := Zo zielig :(:) Inmiddels zijn ze wel al 2 jaar samen hoor. :D En haar vader accepteert handbal nu ook.

_O- _O- _O- _O- deze vind ik echt TE grappig! dat ie een scheet laat van de spanning!

Vicky_88

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:57

Ik heb het een keer gehad, we sliepen in een hotel met 2 1-persoonsbedden tegen mekaar aangeschoven.
Jullie voelen m al aankomen. Meneer is recht tussen de 2 bedden beland, hop op de grond. Ik heb helemaal krom gelegen :')

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:00

_O- wat een verhalen..

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:05

oke,.hier de blunder van mijn ex...

op een gegeven moment wilde hij me een erg sexueel getint berichtje sturen :o

krijgt ie ineens een sms terug:"ik heb ook zin in jou hoor lieve schat.... liefs je schoonmoeder" :D :+

het nummer van mij en mijn moeder lagen dus na elkaar in zijn telefoongeheugen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:06

Kwanyin schreef:
Varekaj schreef:
. Ik brul tegen hem "krijg voor mijn part het vliegend sch**t en stik erin", ......."ik heb een ongelukje gehad...". !

Wahahahahahahahah dat meen je niet :oo :D :')

Was eeh...de ruzie toen vergeten door de schok of toch niet? :D

Op het moment zelf heb ik er eerlijk gezegd niet bij stil gestaan, ik was gewoon verbaasd dat ie ineens wegliep alsof hij een spook gezien had. En nog kwaad ook, dacht dat hijals een lafaard ging zitten mokken :7 Toen achteraf dan die beduusde kop achter de deur kwam piepen, knalrood weliswaar met de melding van het ongelukje vond ik het eerlijk gezegd gewoon goor.

Heb het de dag erna uitgemaakt trouwens toen bleek dat hij de boel dus niet had opgeruimd zoals beloofd, maar nog eens ging eisen dat ik dat in een handwasje (!!) ging wassen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:12

mackkwek schreef:

krijgt ie ineens een sms terug:"ik heb ook zin in jou hoor lieve schat.... liefs je schoonmoeder" :D :+

het nummer van mij en mijn moeder lagen dus na elkaar in zijn telefoongeheugen :+

Okee, nu mag je me komen oprapen.
Prachtig die reactie van je ma.
_O- _O- _O- _O-

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:13

mackkwek schreef:

Haha dit komt me bekend voor, is mij ook wel eens overkomen O:). Gelukkig niet seksueel getint maar als 14jarig meisje toch ernstig beschamend...

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:22

Mijn ex had mij de sleutel van zijn huis gegeven een beetje aan het eind van onze relatie omdat hij mij vertrouwde. Daarheb ik natuurlijk heerlijk misbruik vna gemaakt en toen iemand mij tipte dat er een andere meid in zijn huis (toevallig was dat mijn hartsvriendin) was ben ik met mijn auto naar zijn huis gegaan en ben zijn huis binnen gestormt en daar stond ze mijn beste vriendin. Hij had mij dus niet moeten vertrouwen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 23:36

Varekaj schreef:
toen bleek dat hij de boel dus niet had opgeruimd zoals beloofd, maar nog eens ging eisen dat ik dat in een handwasje (!!) ging wassen...

:') begrijpelijk dat het nu je ex is .

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 23:47

Die van die scheet _O-

Tussen dat bed rollen heb ik ooit ook meegemaakt,maar dan met mijn andere ex,
Net toen hij op het hoogtepunt van zijn daad kwam,schoof hij superhard van het bed af.
heb me doodgelachen _O-

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:00

Konstantine schreef:
Haha, dat is wel echt fail gewoon... Of een jongen met ooooh zo veel ervaring... Die vervolgens niet weet hoe 'ie een condoom om moet doen. :+

Bij zo één zou ik wel serieus vragen om een soa-test trouwens... :+

Darkdreamer: Het heeft bij mij ook een paar jaar geduurd, maar dankzij hyves kon ik eindelijk eens flink de waarheid tegen hem vertellen. Die heb ik ook aangedikt. Mijn ex heeft tegen mij verteld dat ie was vreemdgegaan. Op kerstochtend, want hij zat er zo mee, in mijn bed! Razend was ik toen. Voor mij stond vast ergens al vast dat ie exit was, maar ik moest dat geestelijk nog even erkennen. Vast wel herkenbaar. Hij had me zo in de tang. Sprak ik de dame in kwestie waar het mee was gebeurd. Een erg leuke meid en ik mocht haar echt graag, dus eigenlijk was ik bozer dat ie mijn kerst zo had verziekt, dan dat ie was vreemd gegaan... Zegt zij doodleuk, dat er niks was gebeurd, want zij was weggelopen. Toen wist ik echt niet meer wie ik nou moest geloven. Mijn mensenkennis zegt: "haar!" Ik vond het daarna erger dat ie bleef zeiken dat ie niet kon beloven, dat het niet nog eens zou gebeuren. Maar dat weet ie nu. :+ En geloof me, als je er over kunt nadenken en weer jezelf sterk kan maken, is het heel erg leuk om dat tegen je ex te kunnen zeggen of schrijven. Je kan dan namelijk veel beter boven iemand staan. In jouw schoenen zou ik via hyves eens laten doorschemeren dat je hem mist en hem dan ongenadig terugslaan. _-:(

Die van die hond vind ik geweldig! Haha, ik opperde al om onze hond dan toch maar mee te nemen. Die mág van de baas niet mee naar ons bed. :+

XNelleke: Ik ben moeder van een meisje van bijna 8. Tjee, da's al over 5 jaar dat ze 13 is! Ik maak me nu al zorgen. :o Ik was er ook pas aan toe toen ik 17 was, maar mijn zusje was er ook heel vroeg bij. Die was ook 13. Ieder mens is anders hè?

Die paringsdans whaha, ik lachte ze altijd recht in het gezicht uit. Werkte altijd heel goed. ;)

Ik moet er ook niet aan denken om meer dan een vent in bed te hebben. Ik vond een baby op de slaapkamer al heel erg een dooddoener en een hond evenzogoed! (Ook al kan die er niet over praten... :D )

Ik ben op een ochtend eens vroeg naar mijn werk gefietst. Stond er een man van 40+ in zijn boxer te krabben voor het raam. Voor een 16-jarige een heel raar gezicht. Ik kwam in elk geval niet meer bij! Bleek het later ook nog een kennis van mijn moeder te zijn. Dát heeft ie geweten. :P

Haha, zo is mijn dochtertje eens in de nacht op het bidet gaan zitten ipv de wc. Zag er schattig uit, zo'n slapende 6-jarige.

Mijn man en ik hebben in een hotel een cordon mieren over ons bed gekregen. Dus hebben we het bed van de muur afgeschoven. De schoonmaak vond dat niet kunnen en schoof elke dag het bed weer terug. }:0

Mijn lief ging ook altijd diep in de nacht naar huis en één keer is hij zich rotgeschrokken van een vreemd iets midden op de weg. Het leek wel een gehurkt oud mannetje, vertelde hij. Bleek het, toen ie dichterbij kwam met de auto, een reiger te zijn die midden op de weg stond te slapen. Hij was uit wakker. :+

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:24

_O- :')
DarkDreamer schreef:
Gelukkig heb ik geen broek-poepert gehad.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:47

Ik kan mij niet herinneren dat mij ex ooit een erge blunder begaan heeft :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 10:05

NadineK schreef:
_O- :')
DarkDreamer schreef:
Gelukkig heb ik geen broek-poepert gehad.. :=

:oo :oo :oo ik herinner me ineens dat mijn ex ook een broek-poepert was....
Ik was er dan wel niet bij, mij hij vertelde het in geuren en kleuren...
Hij had strooidienst en kreeg ineens wel heel erg krampen, en was vlakbij het huis van zijn ouders.. Toen hij daar naar binnen wou rennen was hij al telaat....
Wat is dat toch met mannen die in hun broek moeten schijten?? Zouden het dan toch altijd kleine kinderen blijven?

Ik heb trouwens ook ervaring met een vriend die ergens probeert te plassen waar dat niet hoort..
Ik heb een inloopkast en mijn vriend was echt walgelijk dronken dus ik was al kwaad omdat ik het niet nodig vind om zoveel te drinken dat je gewoon lastig word en raar gaat doen..
Maar goed hij stapt ineens uit bed, en vroeg aan hem wat ga je doen??
Dus met dubbele tong ohhhh ik moet pissen zo nodig pissen....
Terwijl hij ondertussen dus in die kast staat.

Dus ik zeg tegen hem zou je dan niet even naar de wc gaan? het enige wat ik steeds hoorde: pissen, zo nodig pissen...
Ik heb hem een duwtje de goede richting geven, en hij liep zo weer terug naar die kast: pissen zooooooooooo nodig pissen...
En ik was al iets kwaad, en hiermee werd het niet beter, dus Zei tegen hem als je NU niet naar die wc loopt dan schop ik je met je dronken hasses zo de trap af richting de wc!!!

Nou daar ging meneer dan hoor.
Volgende ochtend hem maar even verteld dat ik zulke geintjes niet kan waarderen...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 10:16

Een goeie kennis van mij, geen scharrel dus, wilde ook even plassen bij een paardenwei. Dus ik nog heel lief: "Pas op! Meestal staan paarden achter stroomdraad." Hij zei dat dat wel mee zou vallen. Aan zijn gespring te zien, viel het niet mee. :+ Maar dat gaf ie natuurlijk niet toe. haha.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:22

DarkDreamer schreef:
_AB_ schreef:
Hm, het valt me mee dat ik nog geen * door het bed gezakt * verhalen gelezen heb! :p

Ik ben 3x door het bed gezakt met mijn ex. :o

Edit: Moet ik aan toevoegen dat het bed niet goed in elkaar bleek te zitten. Zo wild waren we namelijk niet :').
Mijn ex is er zelfs door heen gezakt toen hij met een been op mijn bed leunde om iets te pakken...

heb ik ook heel vaak gehad
en een vriend van mij (100kg) ging op mijn bed zitten, boem lag die op de grond xD alle planken eronder uit, maar dat bed werd ook wel gammel, die er naast stond was hetzelfde en iets minder, maar zo sterk was die ook niet, dus beetje irritant. (had 2 1-persoonsbedden naast elkaar).
heb nu een 2-persoonsbed gekocht en hij slaapt wel goed :)

Ik heb ook weleens smsjes naar me scoonmoeder gestuurd, mijn (ex)vriend pakte toen altijd mobiel van zijn moeder omdat hij zelf dan geen btg meer had, en ik smste dus doodleuk terug, oops :P

auw over stroomdraad pissen, wow lijkt me heel erg pijnlijk haha! :+ niet zo heel slim

ik heb ook geen broekpoeperd *\o/*

maar het zal me niets verbazen als dat nog een keer gebeurd, als hij het te lang op moet houden :+

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:27

Met mijn nichtje naar bed gaan en daarmee de relatie tussen mijn nichtje en
mij onderschattend want die vertelde het gelijk tegen me, niet dat het mij
een biet kon schelen want ik was hem meer dan beu. :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:37

Ik lees nu iets over door het bed zakken.

Ik heb zo'n slaapbank van de IKEA en wel een houten :') Die kun je dus uitklappen en dan moet je zo'n houtje naar voren trekken, maar die kun je dus ook rechtop zetten en dan heb je zo'n relaxte houding om TV te kijken. Nou goed we gingen film kijken, alleen halverwege de film ging het net iets anders dan geplant en belanden we naakt... de rest kunnen jullie wel denken. Opeens een gekraak daar werd 't je niet te goed van, hij stil en zo'n heel beteuterd gezichtje. Ik dacht dat ik niet meer bijkwam! _O- Kennelijk vond ik het grappiger. Er kwamen dingen uit zoals "En nu?" "oliebol" "Hoe ga je dit uitleggen" etc. :') Ik kwam niet meer bij. We tillen de matras op en jawel hoor, die plan over op de plek waar de schroeven zitten. Ik kon niet meer, gelukkig waren we alleen thuis want dat hadden mijn ouders dus echt wel meegekregen ben ik bang :') !

Ik bescheur me er nu nog om. :=

Gisterenavond heb ik hem trouwens heeel hard uitgelachen, we waren wat aant klieren. Kietelen en knijpen, jullie kennen het wel. Opeens komt uit een reflex mijn knie akelig dichtbij zijn zaakje. Gaat ie me vertellen hoe een pijn dat wel niet doet, en dat ik me dat niet kan voorstellen etc. Nee oke kan ik ook niet maar zoals hij het zo smakelijk bracht. "Als een jongen je lastig valt, trap m tussen zijn kloten en hij zakt zo door zijn knieën op de grond." "Echt waar, dat doet zo'n pijn."
Ik lag dus met een vuurrood hoofd, tranen van 't lachen onder het kussen. Al met al moest ik m dan toch maar geloven en kwam ik weer langzaam bij. Ik kan er nu nog om lachen, als ik dus ook ooit iemand zie die tussen zijn ballen wordt getrapt krijg ik een flashback weet ik nu al!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:40

_AB_ schreef:
Hm, het valt me mee dat ik nog geen * door het bed gezakt * verhalen gelezen heb! :p

het moest toch over een ex gaan :x :+ }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:42

An1985 schreef:
Jorine_Falco schreef:
Wauw, bedankt voor de 20 geweldige pagina´s! Dit maakt mijn avondje echt weer goed! Ik zal ook nog even nadenken, heb nog wel eentje van een vriendin. Nouja het was niet echt zijn blunder maar wel iets 'leuks'. Vriendin haar vriend kwam daar voor de 1e keer thuis, en maakte kennis met haar ouders. Dus haar vader vroeg aan haar vriend : en wat voor sport doe je? Ik mag hopen voetbal? *meneer is helemaal weg van het voetbal en wil alleen maar ajax horen. Jongen: Nee meneer, ik doe aan handbal. Vader van mijn vriendin (een beer van een vent en een kale knar: Godverd*mme ga NU mijn huis uit!! (als ''grapje''). Jongen laat opeens een harde scheet (van de spanning?) en rént het huis uit. := Zo zielig :(:) Inmiddels zijn ze wel al 2 jaar samen hoor. :D En haar vader accepteert handbal nu ook.

_O- _O- _O- _O- deze vind ik echt TE grappig! dat ie een scheet laat van de spanning!

OMYYYYYYYYYYY _O-

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:09

valt het 'in mijn kleren op de bank zitten' ook onder een blunder? :+

ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten. :r die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:10

eertjuh22 schreef:
valt het 'in mijn kleren op de bank zitten' ook onder een blunder? :+

ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten. :r die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten. :wave:

WHAT? omg dat meen je toch niet :') in een jurk met hakken enzo :') ?

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:12

jup :j ik meen het serieus helaas :')

is nog niet zo erg, maar ik heb van kleren maatje 36 en hij had een 'paar' maten groter en had zich er gewoon ingepropt.
heb ook heel mijn garderobe weg gegooid en nieuw gehaald. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:13

mackkwek schreef:

_O- :') _O- :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:15

ddit topic is echt geniaal :')