Wat een heerlijke dag vandaag! Heb heerlijk één van mijn paarden in het zonnetje gereden. Maar wat was het koud vanmorgen en nog steeds wel een beetje.
Jeuj! Het is gewoon nog niet eens helemaal donker! Wauw!!
aerdenhout1
Geplaatst: 10-01-11 18:16
Wat lekker he, dat kwartier langer licht in de avond! Nog een week of 2 en dan ga je het echt al goed merken dat het s' avonds langer licht word!
Hier moest ik vanmorgen stevig krabben aan de auto, omdat het behoorlijk had gevroren! De bak was weer kei hard en zelf in de loop van de dag wou het niet echt dooien ondanks het zonnetje. Pas tegen een uur of 3 was het weer een beetje normaal te rijden. Nu ..bijna 15 over 5 is het nog steeds niet donker!!
O ja, hier nog één, heerlijk he ook al is het maar tien minuten langer licht. Vandaag kon je het goed merken inderdaad. Vanochtend was de hoefslag en binnenhoefslag goed te rijden, gewoon dooi. Maar de rest was weer een beetje bevroren. We gaan iig de goeie kant op!
gohya
Geplaatst: 10-01-11 19:35
Ja ja we zijn er bijna hoor,we zijn bijna door die horror winter heen! Nog effe volhouden.
Zaterdag alweer 10 graden! [boven nul he]. Alleen jammer dat er regen bij komt,maar dat ga ik tegen houden.
suus_pepper
Geplaatst: 10-01-11 20:50
Gisteren heb ik even kunnen rijden maar omdat het weer gevroren heeft vandaag weer niet:( Nou ja nog 7 weken en dan is het voor heel lang weer weg!! Op naar de lente
Het vriest hier dus echt. De bak was bevroren, helaas niet kunnen rijden. 7 weken, pfoe, klink kort, maar ik weet zeker dat het zo nog heel lang gaat duren. Ik verlang naar warmte, zonnetje, langere avonden, paardrijden, buiten zitten etc etc......
Op het kaartje op pag.1 staat dat het hier 0,5 gr. boven nul is,maar het vriest hier toch echt. Op mijn vijver zit alweer een dun laagje ijs.Maar s'nachts vorst,overdag zon!