kimmie88 schreef:Ge;lukkig.
Hier valt het nog steeds. Wordt er echt steeds ongelukkiger van haha
Hier is het gestopt. Voor nu....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dolor schreef:Ik heb er uiteindelijk 8 uur over gedaan om van Utrecht in Heerhugowaard te komen. Tot Amsterdam ging het allemaal vrij vlot, maar daarna was het echt drama. Uiteindelijk heeft me vader me opgehaald. Onderweg wel het een en ander mee gemaakt: auto's die vast stonden, natuurlijk proberen te helpen, boeren die kwamen helpen, een horizontale sneeuwstorm, stuifsneeuw etc.
Elsskippy schreef:Hoe is de toestand met de sneeuw in de randstad.
Is het daar nu gestopt met sneeuwen.
En hoeveel cm is daar gevallen.
_Charlotte schreef:Hoorde dat een klasgenootje nog op Amsterdam staat en moet naar Rotterdam.
Blij dat ik hier ben gebleven!
Zwitsal schreef:_Charlotte schreef:Hoorde dat een klasgenootje nog op Amsterdam staat en moet naar Rotterdam.
Blij dat ik hier ben gebleven!
Amsterdam is echt een chaos nog steeds, niets rijdt en er is geen informatie beschikbaar, ns medewerkers weten ook niets meer dan dat wat er omgeroepen wordt.
Ik heb met veel mazzel een trein kunnen pakken en als je eenmaal amsterdam uit bent gaat het eigenlijk best wel goed!
maarja, ik ben dan ook al 9 uur onderweg, zucht...
marius schreef:Bij mijn vriend op het werk doen ze het wel zo, vriend moet een half uur rijden.. Zijn een stuk of 3 collega's die in de buurt wonen die kunnen lopen of fietsen of wat er ook maar mogelijk is.
Dan hoeven mn vriend en zn collega niet heen.