Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lauwtjuhh schreef:@ xGaab & Jolandaa_
echt leuk dat er meerdere zijn die een wagen bouwen!
wij zijn een beetje laat gestart dit jaarnormaal beginnen we al begin december dit jaar was het pas 2e week januari
heb gister voor het eerst de kwast in mijn hand genomen, maar moeten nog 3 poppen maken.
zou graag foro's willen plaatsen maar weet niet echt hoe dat moet!
M_D_H schreef:tuurlijk is dat hun keuze...
maar ik vind het jammer dat mensen dat percee moeten doen...
carnaval is zonder die hoerige pakjes net zo leuk... of mischien zelfs wel leuker...
je wilt niet weten hoeveel mannen wij altijd de tent uit moesten zetten omdat ze hun handen niet konden thuis houden...
beetje jammer...
toen ik klein was hadden we dat soort pakjes niet... en hoefden we die mannen ook niet er uit te zetten
Mowoah schreef:M_D_H schreef:tuurlijk is dat hun keuze...
maar ik vind het jammer dat mensen dat percee moeten doen...
carnaval is zonder die hoerige pakjes net zo leuk... of mischien zelfs wel leuker...
je wilt niet weten hoeveel mannen wij altijd de tent uit moesten zetten omdat ze hun handen niet konden thuis houden...
beetje jammer...
toen ik klein was hadden we dat soort pakjes niet... en hoefden we die mannen ook niet er uit te zetten
Dat ligt dan eerder aan de mannen dan aan de dames hoor... Bij ons in het dorp denken ze daar echt niet aan, anders hebben ze een knal van de heren die bij de dames horen te pakken en er eentje achteraan van de uitsmijters.
Mowoah schreef:Zoals ik al schreef; dat ligt ook aan de plek waar je CV viert!
In Den Bosch bijvoorbeeld word je eerder 'gepakt' dan in je eigen dorp. (bij ons dan) En dan loop ik er nog niet eens hoerig bij.Een aardbeienpak vind ik niet hoerig, zo'n dikke lompe haha. Maar dan nog krijg je opmerkingen als; Mag ik je opeten? *grijpt kont*
En inderdaad, er lopen meisjes bij die er wat ordinairder uitzien, maar ik heb nog nooit heftig schuurgedrag gezien zoals jij omschrijft!
M_D_H schreef:kijk... en waarom kan/moet het tijdens de carnaval wel kunnen?
want dat is dus iets waarvoor carnaval uberhaubt nooit bedoelt was
ik snap wel dat mensen tijdens de 4 dagen gekkigheid en lol dat idee hebben...
maar hier is carnaval helaas nooit voor bedoelt...
vind het jammer dat het eigenlijke doel van carnaval vergeten wordt
xLuus schreef:Ann_e schreef:Ja woon in wintelre, haha niet zo ver weg dus!
blijf met cv gewoon hier in het dorp, super gezellig altijd!
haha dat is heel vlakbij mij dus, ik woon in Oirschot..
maar vier carnaval in Reusel.. zit in een carnavalsgroep van Hapert dus vandaar