Wow ik schrik er van! Sterkte voor de nabestaanden..
Nikka
Geplaatst: 17-08-10 12:14
Anoniem schreef:
ook ik vroeg mij af,of er iets voor haar wordt gedaan...(boeket,kaart?)
Ik ook, doe dan zeker mee.
kimmie261
Geplaatst: 17-08-10 12:15
ik heb een pb gestuurd naar Uthrick over evt een boeket oid voor pollewoppy te sturen,maar ik wil eerst weten of de familie dit op prijs stelt,mocht dat zo zijn ,zal ik in overleg met een mod kijken of ik een topic mag openen voor een boeket
denk dat er meer mensen graag iets willen doen voor haar...
Zonnebloem
Geplaatst: 17-08-10 12:16
Mijn god... Heb een tijdje geleden zo fijn met haar ge pbt... Lieverd, ik hoop dat je nu de rust hebt waar je zo naar verlangde, er zijn zoveel woorden die ik wil zeggen, maar geen 1 lijkt nu gepast... Heel veel sterkte voor iedereen die haar gekent heeft.
En ook bij mij kwam de vraag op of we iets voor haar zullen doen.
Melisjee
Geplaatst: 17-08-10 12:16
Nikka schreef:
Anoniem schreef:
ook ik vroeg mij af,of er iets voor haar wordt gedaan...(boeket,kaart?)
Ik ook, doe dan zeker mee.
Hier ook, zeker weten
koi
Geplaatst: 17-08-10 12:18
Dit staat in een ander topic:
Angela_ schreef:
Uthrick heeft de taak opzich genomen op een boeket te regelen. Ik verwacht dat ze vandaag of morgen wel wat laat weten. Ik heb gisteren nog contact met haar gehad.
Vreselijk.. Las het in een ander topic.. Moet er de hele tijd aan denken.. Sterkte voor alle mensen die haar persoonlijk goed kende en via bokt enz. Ook heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Tammii
Geplaatst: 17-08-10 12:26
Sterkte iedereen..
Gwen
Geplaatst: 17-08-10 12:29
Pollewoppy, ik hoop dat je nu vindt wat je zo hard nodig hebt!
Je partner, je nabestaanden, je vrienden en iedereen die jou na stond wil ik héél veel sterkte wensen .
Sammyy
Geplaatst: 17-08-10 12:30
Idd, Uthrick gaat de "taak" opzich nemen om een boeket of een andere vorm van een laatste groet aan Daan te brengen.
Ook ik denk er al sinds gister middag de hele tijd aan. De halve nacht wakker gelegen, kan het maar niet bevatten. Zo'n geweldig iemand.
Nogmaals familie, nabestaanden en natuurlijk bokkers heel veel sterkte.
blauw00gje
Geplaatst: 17-08-10 12:34
Wat erg.. Ik zag haar berichten af en toe voorbij komen en had het altijd met haar te doen.. Ik hoop dat ze nu de rust heeft gevonden die ze altijd wilde hebben..
Heel veel sterkte voor iedereen die haar kende..
Anoniem
Geplaatst: 17-08-10 12:37
Hier is het keiharde besef vannacht gekomen.. Nooit meer zal ik een opbeurend smsje van haar krijgen, nooit meer diepgaande gesprekken op msn, nooit meer discussieren samen op bokt, nooit meer Daan...
Ik ben nu aan het poetsen en Blof aan het luisteren. Als een soort ode aan haar, en het is gewoon eng maar tegelijkertijd mooi hoe toepasselijk sommige liedjes zijn. Prachtig!
Tijd neemt echt geen keer, de dingen gaan voorbij. Maar de zaken van het hart, maken mij steeds minder vrij.
Spreek niet van vergeten, spreek niet over tijd. Spreek niet over later, want later ben ik kwijt.
Omhels me dan, omhels me dan, je weet dat ik niet zonder kan. Maar als ik dan toch zonder moet, verlos me dan.
Omhels me dan, omhels me dan, je weet dat ik niet zonder kan. Mijn hart is veel te groot, dus druk me nu maar zachtjes dood
Blof - Abrace me
moyra
Geplaatst: 17-08-10 12:39
jeetje hier schrik ik best wel van. Ze had in een topic van mij gereageerd en wilde hier nog eens uitleg over vragen maar heb het op de lange baan geschoven. Met de gedachte komt nog wel
seabiscuitje
Geplaatst: 17-08-10 12:43
Jeetje, hopelijk heeft ze haar rust gevonden! Gecondoleerd..
Deze songtekst stuurde Daan mij zo'n 3 kwartjaar geleden. Ik wil hem graag met jullie delen..
overal waar je kijkt komt er geen eind aan het donker overal waar je loopt zakken je voeten steeds dieper en dieper weg in de grond
alles veranderd een keer niemand blijft altijd dezelfde alles wat hier nu gebeurd drijft vroeg of later steeds verder en verder weg naar de zee
geef, geef de moed niet op al stijgt het water snel en geef, geef de moed niet op Al lijkt de nacht zo lang
overal om je heen komt er geen eind aan het donker alles raakt kwijt in de storm maar wie alles verliest vind zichzelf op een dag weer terug als een mens
geef, geef de moed niet op al stijgt het water snel en onverwacht Al lijkt de nacht zo lang geef niet op geef, geef de moed niet op
de storm gaat ooit eens liggen dit is wat je maakt tot wie je bent geef niet op geef niet op geef niet op de storm gaat ooit eens liggen
de regen slaat tegen de ruiten en van binnen stormt het net zo hard als buiten
maar geef, geef de moed niet op al stijgt het water snel en onverwacht al lijkt de nacht zo lang geef niet op
geef, geef de moed niet op de storm gaat ooit eens liggen dit is wat je maakt, tot wie je bent, geef niet op, geef niet op, geef niet op, de storm gaat ooit eens liggen
geef nooit op
[size=9]Blof - De storm[/size
Spelt
Geplaatst: 17-08-10 12:47
Gecondoleerd, en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Jeetje... echt shocking... Niet in te denken hoe ze zich gevoeld moet hebben op het moment dat ze er een einde aan maakte Wat een drama... Zo jong, 2 jaar jonger dan ik.. Heel heftig..
Enorm veel sterkte voor haar nabestaanden. Hopelijk geeft het hun rust dat ze niet langer hoeft te vechten...
Anoniem
Geplaatst: 17-08-10 12:51
Ik heb er vannacht in bed ook nog om moeten huilen. Toen ik het las was ik erg verdrietig en ook geschokt. Ik vind het zó raar dat ze (ik geloof) op die dag zelf nog 2 keer in mijn topic heeft gereageerd met goed bedoelende tips. En ik voelde me ook onwijs schuldig dat ik niet wat meer begripvol naar haar toe ben geweest in mijn reactie terug.
Wat ik ook ontzettend raar vind, is het feit (ik heb gister haar laatste berichtjes op het forum gelezen) dat ze in haar laatste reacties nog zo ontzettend helder was en mensen heeft proberen te helpen, terwijl het in haar hoofd echt een ontzettende warboel moet zijn geweest. Ik weet uit eigen ervaring dat je op zulke wanhopige momenten haast niet meer normaal en realistisch kun denken, maar uit haar berichten maak ik op dat ze wel heel zeker moet zijn geweest van haar beslissing. Of dat het per ongeluk kwam..
Ik heb gelezen dat zij en haar vriend hulp hebben gezocht, maar dat moeilijk hebben kunnen krijgen. Had ze maar wat meer steun gevraagd van de Bokkers die het dichtst bij haar stonden. Had iemand haar maar over kunnen halen dat het nu even doorbijten was, maar dat ze over een tijdje sterker in het leven zou staan dan ooit.
Feria
Geplaatst: 17-08-10 12:53
PW ik kende je niet, en dat voelt nu als een groot verlies. Door alle verhalen over je hier te lezen, spijt het mij echt dat ik je, als geweldige persoon die je was en in vele harten nog steeds bent, niet gekend heb. Ik hoop dat je eindelijk je rust hebt gevonden en dat de chaos nu orde is geworden. Veel sterkte in deze moeilijke tijden voor allen die dicht bij haar stonden..
Sammyy
Geplaatst: 17-08-10 12:54
Ik denk dat Daan het juist allemaal heel helder voor ogen had hoe ze het wilde doen, waardoor ze nog zo bewust heeft kunnen reageren.