[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 11:08

Hele lange tijd geleden dat ik iets gepost heb, maar toch nog een update :)

Ik ben helaas nog steeds niet helemaal vrij. Ik krijg nog nieuwjaarswensen. En hij houdt me in de gaten op bokt hier, onder mijn echte naam. Hij weet wanneer ik wat doe.

Gelukkig hoor ik niet vaak meer van hem. Ik heb het zelf helemaal los kunnen laten. Als hij mij smst reageer ik niet. Ik heb rust nu :j

NoaC

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:49

Ach, hopelijk de laatste stuiptrekkingen.
Negeren en lekker doorgaan met je eigen leven!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:51

Jeetje, het is wel een volhouder he.
Fijn dat je het los hebt kunnen laten TS. :j

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:23

Wat vervelend dat hij nog niet helemaal opgehouden is!
Hoop dat het snel stopt, wel fijn dat je nu rust hebt :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 14:57

Hij zal wel te weinig aandacht krijgen...moet je dan maar denken.
De aanhouder wint ;) dus hem vooral links laten liggen :j

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:52

Wat ik me af vroeg :P
Je had toendertijd toch een andere leuke jongen ontmoet?
Ga je nog met hem?

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:09

Jeetje, die man is wel een volhouder zeg... Super van je dat je nergens meer op reageert :)

En net zoals Lieszje vraagt, heb je nog steeds iets met D?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 18:11

Aan de ene kant erg dat zijn vrouw nog steeds in een leugen leeft en niet weet met wat voor knul ze een relatie heeft.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:16

Fijn dat jij het naast je neer hebt kunnen leggen en super dat je hem blijft negeren, weg dr mee, wat een gek....

Ook ik ben benieuwd of je nog met die ene jongen samen bent!!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:48

shrimp schreef:
Hele lange tijd geleden dat ik iets gepost heb, maar toch nog een update :)

Ik ben helaas nog steeds niet helemaal vrij. Ik krijg nog nieuwjaarswensen. En hij houdt me in de gaten op bokt hier, onder mijn echte naam. Hij weet wanneer ik wat doe.

Gelukkig hoor ik niet vaak meer van hem. Ik heb het zelf helemaal los kunnen laten. Als hij mij smst reageer ik niet. Ik heb rust nu :j

Kun je je Boktnaam niet wijzigen dan?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 00:17

Hou die negeermodus vol!

Als hij echt van je hield en jij echt de liefde van zijn leven was, was hij bij z'n vrouw weggegaan, ook al had hij niets te 'bieden'. Dat had hij ook niet toen hij getrouwd bleef. De stakker was gewoon te laf!

Hij zit nu echt in een benarde positie, volledig klem in een huwelijk waar hij zich niet gelukkig in voelt en uitzicht 0,0, tot het einde der dagen aan iemand vastzitten waar hij niet happy mee is. *en succes ermee* Plus dat ie een geheim met zich mee moet dragen :+

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 00:28

hmmm zou hij aan de hand van de titel van dit topic dan toch niet uitkomen hier? ;)

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 13:27

gatver ik heb echt medelijden met de vrouw van A...

Wat een lief mens, dat ze jou laten eten, en dat ze blijft geloven dat jullie vrienden zijn...
Ach zo'n lieve vrouw verdient die man niet.. BAH ik zou juist niet in de situatie van die vrouw willen staan :'(

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 10:22

Hallo allemaal,

Het is een hele tijd geleden. Maar ik wil toch graag een nieuwe update geven.

Ik ben nog steeds samen met D. En we zijn samen dolgelukkig, en in verwachting van ons eerste kindje!
Dit was niet echt gepland, maar zeker wel welkom!
Samen hebben we er een tweede paardje bijgekocht (In de hoop dat hij mee ging rijden maar helaas :+ ).
Ook hebben we een diertje in huis nu. Een klein konijntje. (Voor een hond helaas niet genoeg tijd. Voor een konijntje tijd in overvloed, loopt dagelijks drie uur los in huis :D ).

Ik heb van de week in een rare emotionele bui.. Een mailtje naar hem gestuurd.. -O-
Dat ik me afvroeg hoe het met hem was. (Dit was iets wat ik me ondanks alles wat er gebeurt is, ben blijven afvragen.. Ik ben van deze man gaan houden destijds, en dat gevoel is nooit 100% verdwenen. Ik dacht nog weleens aan hem hoe het zou zijn. Ik denk vooral omdat ik het moeilijk vond, dat ik het hem moeilijk heb gemaakt. Alhoewel mijn verstand mij verteld dat dat andersom is..).
Ik was erg emotioneel na een zware dag (Inmiddels 30 weken zwanger, en is niet altijd even makkelijk helaas). En toen heb ik hem gemaild..

Ik heb een heel verhaal terug gehad. Dat hij blij was dat ik weer eens iets stuurde. Dat hij altijd was blijven hopen. Of dat ik zijn kettingkje nog droeg. En dat hij me nog steeds niet 100% vergeven heeft. Dat hij me altijd gemist heeft. Zoals hij zegt: als vriend EN als vader.
En dat hij indien ik dat aankan, via de mail wat contact wilt houden.

Ik baal een beetje van mezelf.. Aan de ene kant vind ik het niet erg dat ik mail terug heb. Ik weet nu hoe het met hem gaat. Aan de andere kant... Hoe kon ik zo dom zijn?!

Ik heb een geweldig mannetje, dat om me geeft, en er echt 100% voor mij is. (Kijkt uiteraard wel eens naar een achterwerk of voorgevel, maar weet waar zijn thuis is, en komt ook daar eten ;) ).
Ik ben zwanger, en wil 100% voor dit kleintje gaan.
Waarom deed ik dit dan? Ik heb er ergens heel erg spijt van.
Aan de andere kant denk ik weer.. Waarom niet?

Urgghhh..... Heeft een schop onder haar kont nodig geloof ik.. -O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:33

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En tja dat je hem hebt gemaild is niet echt slim geweest.
Maar ik kan wel begrijpen dat je, je afvroeg hoe het met hem ging.
Al zou ik niet blijven mailen naar hem, maar dat is natuurlijk iets wat je zelf moet beslissen..

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 10:40

Ik vind het heel moeilijk. Ik heb zelf geen geweldige jeugd gehad. En hij was de eerste persoon die me echt begreep. Daarom vind ik het heel moeilijk hier op juiste wijze mee om te gaan.

Mijn verstand zegt me, dat ik niet meer moet mailen. Maar mijn gevoel.. Kwets ik hem dan niet opnieuw?
Aan de andere kant.. Zegt mijn gevoel dat het niet eerlijk is tegenover mijn huidige vriend, als ik met hem contact zou nemen. Al is het maar 1 mailtje in het jaar.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:42

Gefeliciteerd! :D

Tja,...zoiets heb je waarschijnlijk gedaan uit impuls, je hormonen gieren door je lijf en dat is ook allemaal best begrijpelijk. Ergens is het ook geen situatie die je niet zomaar vergeet dus ik denk dat je er daarom nog mee bezig bent, al denk ik dat dat misschien wel veranderd als je je eigen gezinnetje hebt en daar druk mee bent! Vind het ook netjes dat je dit durft te vertellen en wat vervelend dat je je nu zo voelt :(:)

Mijn tip: als je voortaan de drang voelt om zoiets te doen. Zet het op papier/mail. Sla het op en kijk of je na ruim een dag nog de noodzaak voelt om dit te versturen/vertellen.
Dat helpt mij ook enorm aangezien ik die impulsieve reacties zelf ook wel herken en als ik dit doe vaak na een dag zoiets heb van: tja... had ook niet gehoeven :+

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 10:49

Het was inderdaad een impuls actie.
Ik dacht er wel al maanden over. Ofja maanden. Zo nu en dan kwam de gedachte voorbij. Maar die onderdrukte ik eigenlijk altijd meteen weer.

Deze keer kon ik het niet tegenhouden. (Komt ook doordat mijn vriend twee dagen amper thuis was. Hij heeft een erg lastige baan helaas. En ik eigenlijk niet echt iemand om me heen had. De band met mijn ouders is erg slecht. En vriendinnen... Tsja.. Die heb ik niet echt. Dus ik voelde me al erg alleen).

Ik denk dat ik hem 1 laatste mail ga sturen.
Met daarin, dat ik zwanger ben van mijn huidige vriend. En ik het voor mezelf met hem wil afsluiten. Dat ik voor mijn huidige relatie wil gaan. voor de volle 1000% procent. En dat het niet goed zou zijn, om daarin met hem contact te hebben.
Dat ik voor mijzelf 1 laatste keer contact wilde hebben, om te horen, dat het met hem beter zou gaan. En het af te kunnen sluiten.

Ik weet alleen niet of ik er goed aan doe dat te mailen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:57

Oef. Dikke kans dat je nu weer "terug bij af" bent en het proces om van hem af te komen weer even dunnetjes over kan gaan doen....alhoewel het zwanger-verhaal hem wellicht wel afschrikt....hoop ik voor je :=

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 10:58

Hm.. Ik hoop dat dat meevalt. Mijn mail was inmiddels drie weken terug. En ik heb van hem 1 mail gehad. Met daarin ook dat hij het moeilijk vond contact te hebben. Ik hoop dus dat het meevalt?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:59

Niets sturen en niet meer mee bezig zijn.

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 11:00

Het was iets dat door mijn hoofd bleef spoken.. Hoe stom het ook klinkt..
Zelf snap ik het ook niet helemaal. Want ik was echt blij toen het eenmaal over was.
Ik ben ook echt gelukkig met mijn huidige vriend..

Zou het door mijn hormonen komen? := (Gelukkig hoef ik niet lang meer :+ ).

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:02

Ik denk dat je hem ook beter niet meer kunt mailen.
Je kunt je nu beter richten op je vriend en op de kleine die onderweg is.
Met die mailtjes blijf je met hem bezig, ik weet dat het moeilijk is (heb het ook bij een ex gehad) maar het is echt het beste.
Maarja wat ik al eerder zei het is toch je eigen keuze..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:21

kan je hem niet gewoon helemaal blokkeren en verwijderen op alle social media/mail/sms etc? blokkeren en verwijderen zodat het voor jou ook minder makkelijk word als je weer een inpulsieve bui hebt om hem een mail te sturen?... je maakt het jezelf ook echt moeilijk, je bent in verwachting van een kindje met je huidige vriend! hoe haal je het eigenlijk in je hoofd!? laat die A. alsjeblieft voor de rest van jou en zijn leven met rust, geen contact helemaal niks/noppes/nada meer! heb je het hele verhaal trouwens aan D. verteld? heb ik niet kunnen lezen in de vorige pagina's.
succes en zet door!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 11:24

ik zou idd niet meer gaan mailen!
zoiets moet je niet voeden anders kom je nooit van hem af..