listiglistje schreef:bnb schreef:Maar de PVV vindt bv ook dat de nerstenfokkerij gewoon moet kunnen (economisch belang) en dat vindt ik nou het toppunt van dierenmishandeling tbv decadentie...
Beter het partijprogramma lezen en dit topic voor je een kortzichtig oordeel trekt
Het is al eerder voorbijgekomen dat hij staat voor LEGALISERING van de nertsenfokkerij, zodoende heb je toezicht
en controle en verdwijnt de nertsenfokkerij niet in de illegaliteit met alle wantoestanden van dien!
Ik kan dit initiatief alleen maar toejuichen...dit voorkomt juist onnodig dierenleed en wanpraktijken.
PVV is juist heel erg VOOR de dieren
Jammer dat je alleen de rest van de zooi erbij krijgt.

Ik weet het nog steeds niet, sowieso links. Ik heb nooit wat gehad met de VVD en dat soort partijen en over de PVV gaan we het maar niet hebben. Ik denk dat het GroenLinks of de SP wordt maar ik heb me er nog niet goed genoeg in verdiept... ik vind het echt lastig.

Uit de stemwijzer kwam bij mij
1 PvdD (wat ik dus echt niet van plan was, het is een leuk idee maar verder vind ik het zo'n onzinpartij)
2 SP
3 PvdA
4 GroenLinks
Het wordt sowieso niks christelijks want daar heb ik ook al helemaal niks mee op. Ik zie het wel, eerst me maar eens wat beter inlezen...