Ze mag hier in principe blijven zolang als het kan, maar het is beter wanneer ze ergens heen kan waar ze een tijdje permanent opgevangen kan worden. Ze hoeft hier echt niet met een week weg, maar in overleg met lonneke is wel besloten dat ze ook tijdelijk ergens anders heen mag, omdat dat zowel voor het hondje als voor lonneke beter is. Het gaat me alleen om het belang van het hondje, maar ook om lonneke, want daar heb ik sinds een paar weken goed contact mee gehad omdat ze hier in de buurt woont. Daarom nam ze ook contact met mij op. Ze wist gewoon niet waar ze anders heen moest, en nee, anders opties waren er op dat moment niet, zeker niet op dat tijdstip. Er was wel vervoer, maar geen onderkomen. We wisten allemaal al dat het tijdelijk was, en tijdelijk kan ook een paar weken zijn, dat is echt geen punt hoor

en nee ik hoef geen held te zijn, ik kijk wel uit. Dan had ik het wel heel anders aangepakt trouwens.
Verder heb ik wel een idee waar jouw reactie vandaan komt en onthou ik me verder maar van enig commentaar. Ik hoef me niet te verantwoorden en ben dat verder ook niet van plan, ja alleen tegenover de eigenaar van het hondje, mocht dat nodig zijn.