Inderdaad! Ze klinkt nu al best positief, ondanks dat het heel zwaar moet zijn volgens mij. Dat is al heel mooi. Ben ook benieuwd of het ook echt dezelfde locatie is als vorig jaar in Spanje of een andere locatie in Spanje... Die vorige was wel erg mooi vond ik.
Ben heeeeel benieuwd hoe jullie hieruit gaan komen Keith is echt een super persoon.... Ik ken niet veel mensen die zo goed zijn... zo streng zijn... zo rechtvaardig en eerlijk zijn, en tóch het hart op de juiste plek hebben.
Respect.
Ben benieuwd naar je updates, en uiteraard naar de afleveringen!
Je kan ook niet met m fokken. Hij doorziet je gelijk. Dat is erg knap. Je ontkomt gewoon niet aan je gevoelens uiten, wat erg confronterend is maar ook oplucht uiteindelijk. Het moge duidelijk zijn: Keith is een TOPVENT!
Ik ga hierna waarschijnlijk nog een Maand naar de kliniek van Keith omdat het vakantie is en het als ik alleen thuis ben heel moeilijk kan worden , iemand anders hier gaat ook nog een maand Daar heen dus word wel goed . We zijn nu op een locatie die ik niet mag noemen in nl
Haha dats banketstaaf Nee ik ga jullie snel meer vertellen maar we Zitten midden in de opnamens en eigenlijk mag ik niet eens op internet geloof ik Maar jullie gaan me 100% zeker herkennen hoor
Kijk maar uit als je niet op internet mag, straks overtreed je de regels
Goed van je dat je nog naar de kliniek gaat. Keith is een topman! en ik denk dat iedereen in dit topic alleen maar respect voor die man heeft. Maar ik heb ook respect voor jou, dat je hiervoor gekozen hebt. Dat je voor jezelf kiest, je eigen problemen toegeeft en er keihard aan gaat werken, Top!
Wauw, diepe respect TS! Heb je er ook zelf voor gekozen om ook nog de kliniek in te gaan? Echt super dat je je zo goed inzet voor je problemen. Zo zijn er niet veel, echt goed!!
Dankje allemaal! Ik heb er helemaal zelf voor gekozen nog een maand naar de kliniek te gaan Keith heeft alleengezegt dat als ik wou er tot sep een bed voor me was