Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melanie15 schreef:Oke dat is wel een goede tip, bedankt!
www.ov-chipkaart.nl schreef:Gestopt met studeren
Zodra je geen recht meer hebt op studiefinanciering, moet je je studentenreisproduct stopzetten bij DUO en het studentenreisproduct van je kaart verwijderen bij een ophaalautomaat.
Nadat je het studentenreisproduct van je Studenten OV-chipkaart hebt verwijderd, kun je je kaart blijven gebruiken als persoonlijke OV-chipkaart en er bijvoorbeeld saldo op laden. Op deze website vind je meer informatie over (het reizen met) de persoonlijke OV-chipkaart.
Saskiaatje schreef:Nou, ik heb niets te klagen. Ik was laatst mijn OV-chipkaart kwijt, binnen 2 weken een nieuwe en ik heb in de afgelopen 3 weken 2x mijn abonnement gewisseld en beide keren kon ik het de volgende dag al ophalen bij een ophaalpunt..
Melanie15 schreef:heb een tijdje terug mn ov chipkaart stopgezet, omdat ik klaar ben met mijn studie. Nou kreeg ik te horen dat ik daar bericht van zou krijgen, maar dit heb ik (nog) niet gehad. Hoe kan ik nou controleren dat hij het echt niet meer doet? En dan bedoel ik op http://www.ocwduo.nl, dus niet in de bus of trein ofzoAlvast bedankt!
Mlies schreef:Ik heb even een vraagje!
Ik heb een OVchipkaart, maar sinds juli 2010 klaar met school en als het goed is kan ik dus niet meer gratis reizen.
Als ik nu weg ga met de trein, dan moet ik hem dus ergens opladen neem ik aan? Met geld en dan kan ik in- en uitchecken.
En wat als ik met iemand reis met een kortingskaart, hoe werkt dat dan?