Ach jee, denk je alles gehad te hebben en dan krijg je dat er ook nog eens bovenop Ik wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen.. En hopelijk gebeurt er een klein wonder en komt het alsnog goed met je paardje..
janouk
Blogger
Geplaatst: 26-04-10 10:59
Wat triest dat de honden ten onder zijn gegaan aan de stress. Ik hoop dat je paardje snel weer aan de betere hand is. En dat jullie leven snel in wat rustiger vaarwater terecht komt. Veel sterkte
Vanilla02
Geplaatst: 26-04-10 11:53
hey kunnen we niet met bokt een soort inzameling doen en spullen aan haar geven? kleding, meubeltjes, paardenspullen enzo?
Nee nog steeds geen nieuws onderzoek loopt nog gewoon, zijn niet zo snel hier. Dus kan er nog steeds weinig over kwijt, het gaat er in ieder geval over dat iemand van de verzekering de boel opgelicht heeft(is ook al ontslagen), maar we hebben gelukkig bewijzen genoeg.
pfoeh, dat is enorm schrikken, beeld het mezelf al helemaal in de grootste nachtmerrie die je kan hebben, gelukig zijn jullie er goed vanaf gekomen, vreselijk dat ook je paard bleef staan.. hoe gaat het daar nu mee? en dan de honden hoeveel ellende kan je hebben.. sterkte komende tijd!
Nee we wonen niet meer bij vrienden, hebben een tijdelijk huisje van de gemeente, gelukkig maar een km van de paarden, is wel klein kids moeten samen op 1 slaapkamer maar verder redden we het wel. Met Esprit gaat het nog steeds niet zo goed, hij is echt erg mager, en hij is niet zo als het hoort, maar lijkt of hij verder geen pijn heeft dus kijk het nog even aan, de koliekverschijnselen wat hij steeds had heeft hij gelukkig niet meer. Met de andere 3 paarden gaat het prima.
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 16-05-10 10:48
nog maals sterkte toe gewenst! hopen dat het al beter gaat!
Met esprit gaat het dus niet goed, de oude eigenaresse van esprit is maandag hier geweest, vind dat ik haar ook in de beslissing moet betrekken want ze heeft hem immers meer als 10 jaar gehad en is ook nog erg gek met hem. Maar kan wel zeggen dat het met esprit niet meer goed komt. Verder wil de verzekering het op een akkoord gooien nu, waar we het dus niet mee eens zijn hun medewerker heeft de boel opgelicht niet wij. Dus waarom moet ik het op een akkoordje gooien, het geld krijgen we dus wel uitgekeerd alleen kan nog even duren, heb nu ook al zolang gewacht kan dat er ook nog wel bij.